Ik weet het niet zo, aan de ene kant voegt die ondankbaarheid van sommige deelnemers wel wat toe tijdens het kijken. Lekker zeiken op ze etc. Maar het voelt ook gewoon zó kut en onredelijk. Beseffen ze wel dat ze eigenlijk ontzettend geluk hebben en dat ze dankbaar moeten zijn dat ze via deze manier een woning hebben die ook nog eens volledig verbouwd is en toekomst proof is? Er zijn zoveel mensen, waaronder ik helaas, die na zoveel jaren nog steeds geen woning hebben omdat het simpelweg niet lukt door wat voor reden dan ook. En dan zie je sommige stellen op tv en de shit die uit hun mond komt echt wtf. Wees ff dankbaar voor wat je hebt. De enige eis die ik heb voor een woning is dat het niet uit elkaar tieft bij windkracht 4, en zelfs dan is het nog moeilijk. En ook dat Lore haar verhuizing uitgesteld wordt, tja kan gebeuren. Maar hoe ze daar dan weer op reageert, zo emotioneel. Jezus je hebt gewoon een dak boven je hoofd in die tussentijd, snap dat je ff teleurgesteld bent maar raap jezelf bij elkaar 
Dit komt heel negatief over maar dat zit me weleens dwars tijdens het kijken. Verder vind ik wat Daan doet echt fantastisch, zijn stijl is ook 100% de mijne. Dorien voegt vrijwel geen kleur toe, saaai