Kopen zonder kijken

Dat koppel uit blind gekocht is de personificatie van delulu en Dansaertvlaming :joy::joy:

De buurt waar ze willen wonen is zo mooi maar super duur door alle expats, voornamelijk Frans, die prijzen hebben opgedreven. Vlamingen blijven vaker ten noorden van de vijfhoek.

12 likes

Krijg er nu wel echt zin in!
Vond het format van Blind gekocht eerst heel irritant, omdat je meerdere stellen tegelijkertijd volgt. Maar nu is het anders. Vind juist kopen zonder kijken wel erg lang duren… :sweat_smile:

5 likes

Ik spoel bij KZK de gedeeltes bij de notaris en die tour altijd door. Het is zo oninteressant en dient als vulling.

8 likes

Indd delulu en zij probeert nu influencer te worden ofzo? Ik krijg sinds de aflevering steeds filmpjes van haar op mijn tiktok for you page met haar 13 in een dozijn beige outfits.

4 likes

Wat een drukkk koppel.

2 likes

Oh ik vond ze leuk!

Zit me al het hele seizoen af te vragen hoe het nou met de andere presentatoren zit? Een tijdje geleden was er dit nieuws: https://www.ad.nl/show/martijn-krabbe-toch-niet-te-zien-in-kopen-zonder-kijken-bekende-collegas-vallen-in~acd882cc/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F, maar uiteindelijk zijn er toch geen andere presentatoren te zien?

Nvm dat is het 9e seizoen en we zitten nu in 8 :joy: :bulb:

3 likes

Ja ik vond ze wel heel enthousiast & dankbaar en optimistisch maar wel druk😂

5 likes

ik zit nog maar 15 minuten naar aflevering 7 te kijken maar ik vind dat koppel dus echt vermoeiend
ze maken ook zo veel van die hihaho-semi grappige opmerkingen

10 likes

Echt D-O-O-D vermoeiend, vooral die gozer. Werkte hij nou bij rtv Rijnmond? Wannabe presentator.

8 likes

Ik vind het echt heerlijke mensen, eindelijk een stel waar een beetje leven in zit. Ook echt wel een van de mooiere huizen.

9 likes

ik ben vijf minuted aan het kijken en ik cringe nu al zo hard :yum:

1 like

Ik kijk nu live de afl van vandaag en ik wil haar echt een stomp geven. Héél hard :sob:

7 likes
Afl 7

Mooi die opmerking van Bob dat het geen zoekgebied is maar 3 straten

15 likes

Ik heb net de nieuwste aflevering aangezet en het is dus weer een randstad aflevering? Ik vind het ook altijd wel leuk als er een aantal afleveringen in andere gebieden wordt gezocht :sweat_smile:

Ik vind het wel echt leuke positieve mensen!

3 likes

Haha, ik had datzelfde gevoel. Kon niet omgaan met hun ondankbaarheid terwijl ze, zoals Daan zei, een 13 in een dozijn-interieur voor basic bitches hebben.

6 likes

Ik kan niet wachten tot ik het kan zien.

Aflevering 8

Zo wat een budgetverhoging, even 100K extra. Ze hebben vast hun huidige huis laten taxeren, maar toch.
En ik snap wel dat Bob die flow belangrijk vindt maar op zich had je niet al dat geld hoeven uitgeven en sowieso die nieuwe keuken en badkamer eruit (ook al zijn ze weer verkocht) vind ik nogal wat hoor.
En we hebben niks gezien van de extra slaapkamers en badkamer boven, of heb ik dat gemist?

9 likes

Ja wat gek dat ze de bovenverdieping niet hebben laten zien want dat was ook een eis toch. Maar volgens mij was het geld al op haha

11 likes

Poehhh blind gekocht ep1 is een struggle om door te komen zeg. Wat een afschuwelijk stel uit Brussel :cry: ik vond hem ook echt irritant! Met zn claustrofobie… Snap wel dat ze deze twee stellen langs elkaar laten lopen want anders is er echt geen doorkomen aan.

8 likes

Ze verwachten te veel voor het budget wat ze hebben. De makelaar liet ook zien dat ze minstens 1.2 miljoen nodig hebben voor de wensen die ze hebben.

Ik vond Daan wel erg grof. Ik vloek ook, maar vond dit wel erg veel in een aflevering.

2 likes