Ja, vond ik ook een beetje overdreven, ging me er echt aan storen.
Ik vond het verder wel echt een leuke aflevering, dat koppel was vreselijk maar dat maakt het ook wel spannend ofzo haha. Dat uitzicht vh appartement was echt fenomenaal.
Ja, vond ik ook een beetje overdreven, ging me er echt aan storen.
Ik vond het verder wel echt een leuke aflevering, dat koppel was vreselijk maar dat maakt het ook wel spannend ofzo haha. Dat uitzicht vh appartement was echt fenomenaal.
Ik kijk het nu maar echt vreeeselijk en hoe kunnen mensen zo onrealistisch zijn? Dat ze denken dat ze een veel beter appartement kunnen krijgen dan ādit lelijk gedrochtā
Ja echt zo onrealistisch en onsympathiek! Fucking vet uitzicht en op een geweldige plek in de wijk waar je wil wonen en dan echt nergens doorheen kunnen kijken terwijl je toch weet wat je budget is Ʃn dat ze er echt nog iets moois van gaan maken.
Ja dat gebrek aan inzicht in de mogelijkheden vindt ik niet verassend met dat tering saaie interieur. Nul creativiteit
Dat koppel uit blind gekocht aflevering drie heeft te veel naar KZK gekeken met al die straten die rood, groen of oranje gekleurd zijn.
En hoe content zijn die mensen niet met hun kangoeroe woning. Leuk om eens iets anders te zien š„¹š„¹
Dat nieuw koppel is ook echt niet bij zinnen, met hun eis om in houthalen-oost te wonen terwijl er in de omgeving veel mooiere en betere locaties zijn
Tering ze hebben echt geld over de balk gesmeten zeg. Zo kut van die badkamer en keuken die eruit zijn gehaald? Vind het ook echt geen leuk huis maar goed aan de andere kant zoveel ruimte is wel fantastisch natuurlijk
Werd ook echt onrustig van dit boomerstel maar dat ligt misschien meer aan mij haha
Ik kijk nu aflevering 2 van blind gekocht en dat stel uit Antwerpen wordt NOG onsympathieker? Ik vind het echt te bizar voor woorden. Heb dat nog nooit gezien bij kopen zonder kijkenš Dan fake je toch iets dat je de slaapkamer mooi vindt, maar het āheel lelijkā noemen vind ik echt zo overdreven.
Bleh vind die mensen van afl 8 niet zo leuk. Ook drie keer benoemen dat die stomme klm huisjes belangrijk waren lol. En sowieso denk ik dan: waaarom kun je voor bijna 800.000 zelfs niks vinden???
Ik vond deze mensen ook echt matig. Maar ik vind het juist jammer dat het een programma is geworden waarbij voornamelijk mensen worden geholpen die zelf geen huis kunnen vinden. Ik snap dat de huizenmarkt het programma in dat format heeft geduwd. Maar ik zou ook wel eens deelnemers willen zien die gewoon een fatsoenlijk huis in een leuke buurt kunnen kopen en dat ze het vervolgens voor een realistisch bedrag helemaal kunnen omtoveren. Elke keer een nieuwe badkamer, keuken, vloer, pui en strakke wanden voor 30k is zo onrealistisch en begint ook wel een beetje irritant te worden.
Ja ik vind al die stellen met kinderen boring, blind gekocht doet dat een stuk leuker met verschillende soorten aanmeldingen en soms ook echt wel kleinere budgetten.
Ja pff ik vind die van vandaag op tv ook niet zo leuk, die man is een soort lelijkere Jan Slagter en minimaal zo onaangenaam
En dan zeggen dat Jani zān opmerkingen haar gepikeerd hadden. Meid hoor je wel wat je zegt allemaal.
Maar dat appartement is echt heel mooi geworden, alleen wat sad beige
Nou die vrouw scoorde ook hoog op de schaal van irritatie. Was ook goed in benadrukken wat voor haar belangrijk was
Ik had ook het idee dat het team van gekkigheid niet wisten waar ze het geld aan moesten uitgeven. Met dat toilet bijvoorbeeld.
Er was toch ook een bovenverdieping met slaapkamers voor de dochters toch? Klopt het dat die niet in beeld zijn gekomen of heb ik zitten suffen?
Nou alsnog veeeeeel te veel kleur voor hen, weet bijna zeker dat ze de dag na de opnames iig de slaapkamer wit geverfd hebben. Of zo gedurfd als ze in het vorige huis waren: kalk.
Mwehhh vond de aflevering van vandaag (Blind gekocht) zo jammer, geen reveal . Vind dat echt een nadeel aan de Vlaamse variant, ik vind ƩƩn koppel per aflevering een stuk fijner kijken.
Van welke planeet komt dat stel?! Ook over die aankoopprijs van het appartement, zo wereldvreemd.
Ze passen wel lekker bij elkaar, alleibei galbakken.
En zij snapt ook echt niet dat Daan niet zijn eigen interieur gaat kopiƫren, maar naar hun wensen luistert.
Afl 8
Die man: duurzaamheid is belangrijk in deze tijd
Ook die man: 1000 KLM business class huisjes
Ik vind blind gekocht vaak zoo irritant, elke keer worden hele balzalen aan woonkamers en voetbalvelden aan tuinen gefilmd en de stellen dan aaaaltijd diep teleurgesteld: hmpfff wel echt klein. Aanstellers