Kopen zonder kijken

Ik kreeg het idee dat ze geen deelnemers meer hadden en dan maar iemand hebben genomen die er sowieso al wilde blijven wonen

2 likes

Ik heb hem net gekeken maar was ook zo verbaasd, je hebt voor 350k een waanzinnig huis voor 2 personen - inrichting alles wit vond ik saaihaai maargoed - met mega tuin. I mean die enorme leefkeuken oa. Hoe kun je zo ondankbaar reageren, bijna arrogant vond ik.

1 like

Dat mexico koppel was zo blij. Volgens mij de enige echt blij.
Lore komt van een boerderij en moet denk ik erg wennen aan het downsizen. Wc heeft ook een deur vanuit de keuken dus andere kan kan makkelijk dicht met nog een deur.
Maar vraag me af of boven geen plek was voor 2 slaapkamers.

4 likes

Ja maar HALLO, de wc was wel in haar masterbedroom hè, omgggggg.

1 like

Ik vind die terugblik heel erg leuk om te zien. Echt jammer dat ze dat in de Nederlandse niet doen. Wat ik alleen mis in beide programma’s is een budgetverdeling, hoeveel is er naar meubels, hoeveel naar de keuken etc. Snap dat er sponsordeals in zitten maar dan kan je toch vermelden wat het anders gekost zou hebben

12 likes

Nog even miljoen shoutouts naar Daan en zijn gigantische gevoel voor humor! Poetins buitenverblijf, hoe kom je erop :joy: meer Daan op tv ajb!

10 likes

Ik vind hem ook heeeel leuk in blind gekocht maar zag dat hij bij Humberto (talkshow) was en dat hij vertelde dat hij ook voor de Nederlandse commerciële wat gaat doen, ben dan bang dat het dan zo’n overkill straks gaat worden. Zoals alle mensen die in eerste instantie leuk zijn en dan opeens óveral opduiken en dat je er dan klaar mee bent

8 likes

Ja, te veel is nooit goed natuurlijk. Ben wel benieuwd wat hij in NL gaat doen, eigen stylingprogramma misschien?

2 likes

Het huis van de Amsterdammers die uiteindelijk een huis in Lelystad kregen, staat weer te koop.

https://www.funda.nl/detail/89612340?utm_source=funda&utm_medium=app&utm_campaign=share-listing-modal

2 likes

Echte party hoor in de keuken met de gouden kraan en wasbak

De open keuken (2024) is een absolute blikvanger. Uitgerust met: koel-vriescombinatie, combi-oven, vaatwasser
inductiekookplaat mét downdraftafzuiging en als stijlvolle eyecatcher: een gouden kraan. Hier wordt koken een feestje, zowel praktisch als esthetisch helemaal van nu.

Edit: het huis is wel zeer basic ingericht, was dat ook zo in de uitzending?

Ja ik vind het ook jammer dat er nog steeds zoveel voor van die lichte eikenachtige vloeren wordt gekozen. Mooie medium of wat donkere kleur bruine vloer (en andere kleur op de muur) zou het zoveel meer samenbrengen. Dit ziet er zo hakkietakkie bij elkaar gepleurd uit.

2 likes

Ik vind het ook heel sfeerloos! Vraag me ook af of het gewoon veel gunstiger in beeld wordt gebracht op tv (haha ja uiteraard) en/of ze zelf dingen hebben veranderd - zoals dat tv-meubel.
Echt een huis zonder persoonlijkheid.

2 likes

Ik zie weinig verschil met deze foto’s? Wel op funda een minder warme gloed, dan bij de RTL foto’s. Gordijnen open maken ook wel het verschil.
Wel een typische KzK look idd.

2 likes

He nee inderdaad heel weinig verschil!

Ben wel benieuwd waar ze dan naartoe gaan. Voor dat geld kunnen ze geen huis in Amsterdam kopen lijkt me.

1 like

Ik ben stiekem benieuwd of ze nog bij elkaar zijn :grimacing: ik vond hem vrij irritant overkomen

10 likes

Oja goeie, dat kan natuurlijk ook nog. Wel sneu dan voor die vrouw en dat kind.

1 like

Hij was echt een mega zeikerd toch? En compleet delulu denkend dat je in de buurt van Amsterdam een eengezinswoning kan krijgen voor 350K.

3 likes

Niet KZK maar wel een kijktip over lastige (huur/koop)huizenzoektochten: woonkoorts op NPO (BNN). Ze volgen verschillende mensen in 1 aflevering.

8 likes

Yessssss het is weer begonnen!

Afl 1

Wat een leuk stel, ben echt aan het fangirlen op Britte haha.
Vind het huis ook echt heel mooi geworden, alleen jammer van die stalen deuren maarja. En dat behang op de kamer van de dochter, halleluja als je daarmee wakker word ben je meteen hyperactief :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

11 likes