Kopen zonder kijken

Ik spoel echt meer dan de helft door. Vind de zoektocht door de makelaar, de verbouwing en het resultaat leuk en de rest kan me gestolen worden

8 likes

Ik vond in aflevering 1 het “Oh ik had jullie echt niet verwacht, wat een verrassing! Maar stomtoevallig is mijn schoonvader ook hier zodat hij op het kind kan passen en ik direct mee kan” zo nep.

4 likes

Ik geniet heel erg van dat niveau van kneuterig geacteerd. Ik vond Martijn dat ook altijd zo lekker benadrukken of versterken.

6 likes

Haha ja mooi hè. Ik had dat van die duffe notaris op die berg ook pas later door. Ik dacht dus dat dat die gast moest voorstellen die meedeed (Jip heette hij volgens mij), snapte er al niks van. Later zag je ‘m uit Schiphol lopen. Toen dacht ik, hebben ze daar nou serieus een retourtje vliegen aan verspild? Had een collega niet even over kunnen nemen? Alsof het niet zonder die man kan.

3 likes

Het is tv, niks is wat het lijkt. Partner filmt op de piste want dat is leuk voor tv, shot op Schiphol en door. Koopcontract hoeft echt niet binnen 2 dagen en die notaris kan inderdaad gewoon een waarnemer inschakelen maar wederom: dat is niet leuk voor tv. Toen hij langer op zomervakantie was ging het ook gewoon digitaal

8 likes

Nou dat kan hij sowieso maar beter doen want jezus wat een teringsaaie man. Met een fiets kunt je nog een leuker gesprek voeren dan met hem joh.

8 likes

Ja ze kiezen wel echt sprankelende persoonlijkheden. Viveen was ook n type

2 likes

Ik heb veel meer zin in Blind gekocht, ik vind al die Nederlandse woningen zo ontzettend 13 in 1 dozijn voorspelbaar en saai.

7 likes

Kan niet wachten tot de deelnemers bij Blind Gekocht weer prachtige, spotgoedkope huizen helemaal verbaal kapot gaan maken.

‘Ik vind het echt archilelijk’ aldus de vrouw over haar compleet gestylede flat uitkijkend over het Brusselse equivalent van het Vondelpark waar ze 3 ton voor heeft betaald

edit: en ik hoop erg dat Daan er weer in zit!

34 likes

Hahaha ik vind dit zo’n saaie man dat het gewoon grappig is! Hij heet ook Peter maar dacht dat hij Jeroen heette en hij vindt het als ultrasaaie man wel een enorm hoogtepunt dat ie op tv mag. Maar heel eerlijk dit is denk ik wel waar mensen aan denken als ze aan de gemiddelde Nederlander denken. En dat is wel erg.

4 likes

Ja en zeker als je aan een notaris denkt dan denk je ook aan zo’n stoffige saaie man dus wat dat betreft past hij er wel goed bij.

7 likes

De vrouw van aflevering 1 heeft nu bijna 10k volgers op instagram. Was zij al een soort micro influencer? Of zijn er door KZK 9500 mensen die dachten: wow super leuk ik ga haar volgen? Dat is toch heel random? Haha

1 like

Volgens mij zet zij zich in voor ouders op de NICU na de geboorte van hun eerste kindje, zag ik ergens voorbij komen op insta. Dus ik denk dat ze een deel van de volgers al had?

Volgens mij had ze iets van 3500 volgers

2 likes

Oké toch best wat mensen die dan random zijn gaan volgen na het programma :scream:

2 likes

Ik ga echt slecht op die metalen deuren met bogen :weary:

12 likes

Stel van paar seizoenen geleden met uitblijvende kinderwens (en hebben nu gelukkig een tweeling) is ook half influencer geworden na de uitzending.

1 like

Fucking Westrem :rofl:

3 likes

Afl 3

het is mij even helemaal onduidelijk waarom ze perse een huis met meerdere verdiepingen wilt ipv een appartement of benedenwoning?

8 likes

Afl 3

Denk omdat het niet bestaat? Ruime rolstoeltoegankelijke appartementen met goede voorzieningen in de gemeenschappelijke ruimtes of bungalows kosten vaak een stuk meer dan 580.000 euro. Vond het echt leuke mensen en een heel mooi en gezellig huis. Ze doet het ook allemaal maar even alleen.

17 likes