Wat een leuk huis geworden in aflevering 1!Alleen die kast als kapstok in de keuken vind ik wel echt een misser
Reactie op aflevering 1
ik vond het eigenlijk best slim bedacht. Alleen niet handig met natte spullen
Aflevering 2
ik vond dit huis wel echt een tegenvaller qua look maar dat komt ook door de moodboards. Ik hou zelf toch van meer kleur in huis
Echt jammer dat er zoveel geneuzel is in de afleveringen. Bezoekje aan de verloskundige, bevallingsverhaal
De aflevering kan echt een halfuur korter
Ik mis ook wat kleur inderdaad
Die vrouw van aflevering 2 zit volgens mij nogal onder de plak bij haar uitgesproken dochter
verder leuke eerste 2 afleveringen! Vond Chantal het erg leuk doen de eerste, Ruben geen fan van…
Same! Vond Chantal echt leuk, maar was geen fan van Ruben… Benieuwd naar de andere presentatoren!
Sowieso belachelijk dat die dochter nog zoveel inspraak krijgt, die woont hoogstens nog een jaar of 2 thuis.
Je schat dit wel heel optimistisch in. Ik ken genoeg mensen die niet meer op kamers gaan en/of kunnen tenzij het echt pure noodzaak is (allerlei uitzonderingregels met extra toegewezen wachttijd) Zeker vanaf regio Den Bosch kun je bij vrij veel studentensteden min of meer direct komen. En al zou het wel lukken om een kamer te vinden dan is het met de lange wachtlijsten voor sociale huur en het woningtekort in het algemeen nog maar de vraag of ze überhaupt iets kan vinden of dat ze toch terug bij haar moeder moet gaan wonen.
Vond het juist goed om te zien. Je verkiest toch niet je nieuwe vriend sinds corona over de behoeftes van je kind? Ze woonden daar al achttien jaar samen, vind het al knap dat zo’n tiener het werkend kreeg toen hij introk. Daarnaast zijn er buiten de camera’s sowieso gesprekken geweest, want ze heeft nog een concessie gedaan.
Vind het juist mooi om te zien dat ze haar er in meenemen, want het wordt ten slotte ook haar huis en wordt er ook maar in mee gesleept. Maar misschien heb ik een vertelend beeld, omdat mijn ouders mij nog betrokken bij hun huiskeuze toen ik al uit huis was en mn moeder pas wilde verhuizen als ik een go had gegeven. Dus ja, ik vind het eigenlijk normaal.
En 2 jaar? In de huidige woningmarkt is dat wel lekker optimistisch.
Vind ik ook vrij vermoeiend. Net als dat spel met 3 huizen bezoeken en die hele toestand met rondrijden met blinddoek op. Dat vind ik dan weer fijner bij de Belgische versie. Daar doen ze meerdere gezinnen in 1 aflevering en al die bullshit stukjes eruit
Ja pfff ik dacht met de nieuwe geen concessieklok opzet dat dit wel iets verbeterd zou zijn, maar wat een geouwehoer zeg allemaal. Bij afl 1 ook al die medische informatie over hun baby van 8 maanden, vind ik vrij heftig om zo op tv te bespreken.
Zit nu afl 2 te kijken en pas bij 40 van de 65 minuten krijgen ze het huis te zien. Afgezien van het voorstelstukje en dat ze bij Bob en Alex de wensen doorspreken is er echt nauwelijks wat interessants gebeurd.
Ik spoel echt meer dan de helft door. Vind de zoektocht door de makelaar, de verbouwing en het resultaat leuk en de rest kan me gestolen worden
Ik vond in aflevering 1 het “Oh ik had jullie echt niet verwacht, wat een verrassing! Maar stomtoevallig is mijn schoonvader ook hier zodat hij op het kind kan passen en ik direct mee kan” zo nep.
Ik geniet heel erg van dat niveau van kneuterig geacteerd. Ik vond Martijn dat ook altijd zo lekker benadrukken of versterken.
Haha ja mooi hè. Ik had dat van die duffe notaris op die berg ook pas later door. Ik dacht dus dat dat die gast moest voorstellen die meedeed (Jip heette hij volgens mij), snapte er al niks van. Later zag je ‘m uit Schiphol lopen. Toen dacht ik, hebben ze daar nou serieus een retourtje vliegen aan verspild? Had een collega niet even over kunnen nemen? Alsof het niet zonder die man kan.
Het is tv, niks is wat het lijkt. Partner filmt op de piste want dat is leuk voor tv, shot op Schiphol en door. Koopcontract hoeft echt niet binnen 2 dagen en die notaris kan inderdaad gewoon een waarnemer inschakelen maar wederom: dat is niet leuk voor tv. Toen hij langer op zomervakantie was ging het ook gewoon digitaal
Nou dat kan hij sowieso maar beter doen want jezus wat een teringsaaie man. Met een fiets kunt je nog een leuker gesprek voeren dan met hem joh.
Ja ze kiezen wel echt sprankelende persoonlijkheden. Viveen was ook n type
Ik heb veel meer zin in Blind gekocht, ik vind al die Nederlandse woningen zo ontzettend 13 in 1 dozijn voorspelbaar en saai.
Kan niet wachten tot de deelnemers bij Blind Gekocht weer prachtige, spotgoedkope huizen helemaal verbaal kapot gaan maken.
‘Ik vind het echt archilelijk’ aldus de vrouw over haar compleet gestylede flat uitkijkend over het Brusselse equivalent van het Vondelpark waar ze 3 ton voor heeft betaald
edit: en ik hoop erg dat Daan er weer in zit!