Kopen zonder kijken

Ik vond alleen het stel met opa + oma sympathiek. De rest niet

2 likes

Ja, die waren wel schattig, al vroeg ik me wel af waar de generatie ertussen was gebleven… maar niet echt relevant.

Bij die opa en oma en kleinkinderen, hebben ze daar eigenlijk alleen maar een stukje van de bovenverdieping gedaan? Die vraag is vooral bij me blijven hangen

3 likes

Pfoe, ik vind het echt lastig om naar dit soort mensen te kijken. Ik snap dat als het huis kopen niet lukt dat je dan hulp wil, maar als je zo ontevreden en veel eisend bent kan je toch niet mee doen aan zo’n programma? Ik zou echt boos worden van de onbeleefdheid van sommige koppels als ik daar op set zou staan.

Heel veel zin in het nieuwe koppen van volgende week, lijken leuke stijl te hebben!

6 likes

Haha ja zoals Daan zou zeggen ā€œkrijg de tyfusā€

15 likes

Is het normaal voor Vlaamse tv dat zulke dingen er niet uit worden geknipt? Had dit niet verwacht bij een primetime-programma, bij de Nederlandse KzK zou ik best in shock zijn als Roos ineens iets negatiefs zou zeggen over de kandidaten, haha.

Vind Daan wel echt leuk en authentiek, lekker eerlijk, grappig, ik ben fan

3 likes

Ik vond de kandidaten ook niet per se heel netjes over het team, als je dat dan ook eruit knipt blijft er weinig programma over :sweat_smile:

9 likes

Ja pfoe, vooral die mensen in Brussel. Zoveel (passieve) agressiviteit die werd weggelachen. Echt ongemakkelijk.

4 likes

Ben het nu aan het kijken. Echt bizar!
Op het grove af zegt die makelaar… vind het echt asociaal.

1 like

Ik vond dat koppel uit Antwerpen zo leuk en leken echt blij met hun huis. De stijl was ook helemaal mijn ding, dat kleurrijke en die tegels :heart_eyes:. De rest mag, op dat oud koppel met hun kleinkinderen na, allemaal ter plekke sterven.

18 likes

Jeetje, die Lore met haar zoontje :scream:. Ze komt enorm over als een prinses en mega ondankbaar bij het rondje door het huis.

Dat zoontje is wel echt mega cute, lekker dat hij de hele bovenverdieping voor zichzelf heeft :tada:.

3 likes

Net deze aflevering gekeken en zij zijn zo onaardig inderdaad, dat lachen is echt zo’n masker.

Werd er helemaal agressief van en vond het ook wel sneu dat dat hele team gespannen was in het contact met ze.

1 like

Ik zat gisteren ook echt zo voor de tv toen hun stukje kwam :roll_eyes:. Ondankbaar much?! ā€˜Ja het is wel klein’ bitch please!!! Vond wel dat toilet waar je niet vanuit de gang kon komen (zo leek het toch) een rare keuze maar om dan zo te doen… Leek wel ragebait

7 likes

Ik vind dat huis in Antwerpen van buiten zo zo lelijk, kom je van een prachtig herenhuis en dan dat. Zou echt huilen.

6 likes

Zij gaan daar zo fantastisch goed mee om. En dat nieuwe huis is van binnen gewoon echt 10x leuker, beter dan dat rare hokjes pand dat ze hadden.

1 like

Wat een raar stel bij die aflevering van moeite waard uit Heemstede. Zo emotieloos. En wat een bizar verschil qua prijs

5 likes

Vooral die plastic deur vind ik zo lelijk :smiling_face_with_tear: hadden ze die op zijn minst niet kunnen vervangen?

Vanbinnen wel echt heel mooi

3 likes

Ja charmant is anders wb gevel maar als je zo veel wensen wilt verenigen onder ƩƩn dak dan moet je ergens op inboeten. Kan je alsnog beter in een van buiten lelijk maar van binnen top huis zitten, dan achter een mooie gevel je zitten opvreten dat je geen plek hebt.

6 likes

Vanbuiten spuuglelijk, maar ik zou direct tekenen voor die mega ramen en achtertuin in een grote stad. Dan zou de gevel me weinig kunnen schelen.

12 likes

Ah nee dat huis is van binnen qua type huis ook echt niet mijn smaak, vond hun oude huis zoveel charmanter🄹 maar good for them dat ze door de lillike gevel kunnen kijken. Het is wel groooot.

1 like