Wow ja ik vond ze echt heel raar en onverschillig in alles. Heel huis willen verbouwen met een budget van 50k en met een stalen gezicht daarmee naar Bob gaan vond echt gedurfd haha. En achteraf heeft het ze 2,5 ton gekost en dat vertelden ze ook zo tussen neus en lippen door alsof het bij ze uit de kraan komt. Vond het wel echt een mooi huis geworden en die prijs echt wejo, hoop voor ze dat het uiteindelijk verkocht is.
Het huis is nog niet verkocht, staat nu nog op Funda.
Ik vond het huis van binnen prachtig! Die woonkamer en de leeskamer⦠zo mooi! Ik ga het qua kleuren en materialen onthouden voor mn eigen huis dat verbouwd moet worden. Ik zou hier zo voor tekenen, inclusief lelijke gevel.
Ik kijk dit nu ook net begonnen en hun bouwbudget van 50k, lijkt heel naief. Ze zijn ook zo passief richting Bob.
Ik snap ook niet zo goed waar al dat geld ineens vandaan komt
Ze zijn periodes gestopt om te werken maar??? Verdienen ze zoveel???
En
Waar woonden ze de hele tijd? Ze gingen bij haar ouders wonen aan het begin, en daarna is het niet genoemd maar ik had in het begin echt verwacht dat ze er zelf gingen wonen hierdoor.
Ja dit!! En ze hebben een kind gekregen dus waarrr wonen ze. Ze hebben dus enorm veel spaargeld, want ze gaven aan dat alles wat ze geinvesteerd hebben spaargeld was dus iets van 250.000. Vond de verkoopprijs echt heel hoog, zo niet waard. Heb je een rijhuis met kleine tuin voor bijna miljoen.
Ben ook wel benieuwd waarom het is misgelopen met de 3 biedingen uit de aflevering. Ik zag dat het huis nu voor 865 op Funda staat.
Het koppel uit Brugge mag ook blijven leven, zoān lieve reactie op het huis voor en na de verbouwing. Vind het echt tof hoe ze het huis voor haar toekomstbestendig hebben gemaakt.
Koppel uit Mechelen mag van mij ter plekke sterven. Het huis dat ze willen en beschrijven bestaat niet of je moet het zelf bouwen.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er nooit iemand tussen zit waar ze gewoon een perceel kopen en het beginnen te bouwen haha
Ja dan is er zoveel meer mogelijk.
āIk wil een villa met zwembad in de regio Antwerpen en ik heb 350.000 euro, en ik ga letterlijk huilen als de tuin kleiner is dan een hectareā is de vibe van Blind Gekocht
Ja behalve die familie met opa en oma en het Mexicaanse stel, die vind ik leuk.
Oja dat psychologenstel uit het herenhuis is ook best okƩ.
Heeft iemand de reel al gezien waarin ze terug gaan naar dat eerste kut koppel? Van Blind gekocht dus.
Vandaag de nieuwste Videoland aflevering van BG gekeken en jemig wat is die Lore onsympathiek zeg.
Nou zij is echt zo verwend? Het is te klein, de wc in haar slaapkamer, kasten staan gek. Wat denkt ze met haar (relatief) kleine budget te kunnen krijgen?
Ja te klein ook echt, die snapte ik Ʃcht niet. Gigantische kamer voor haar zoontje, mega grote keuken, joekel van een tuin.
Kan niet wachten om hier vanavond lekker op te cringen
Omg letterlijk AL die muren zijn weer wit
Ja maar zij had echt achterlijke verwachtingen met haar opmerking over dat zij de eerste van haar vriendinnen is met een (binnenhuis)architect. Joh je kon überhaupt geen huis vinden naar je zin, doe eens normaaaaal zeg. Zo onrealistisch en ondankbaar vond ik het.
Dit moet gelukt zijn⦠Djiezzzz, die Lore is echt verwend.