Kopen zonder kijken

Ik vind ze heel irritant. Kan er niet goed de vinger op leggen maar vind ze iets onsympathieks hebben

38 likes

Het gaat natuurlijk over een jaar terug en toen stonden dat soort woningen daar echt nog wel te koop. Ik hield toen alles in de gaten omdat er meerdere mensen uit mijn omgeving wouden kopen. Ik denk dat je daar nu inderdaad niet meer mee hoeft aan te komen maar dat geldt voor een heel groot deel van Utrecht

Edit: @mikselke

Ja bij de autoscĂšne dacht ik echt dit huis is binnen een jaar weer verkocht want zij gaan het samen niet uithouden, maar dacht toen ook ja je moet ook mijn broertje en mij niet filmen in de auto maar ik ga dan ook niet met hem samen in een huis wonen

2 likes

In vraagprijs: ja. In koopprijs viste je met zo’n budget een jaar geleden ook al achter het net

@mikselke ik vind ze heel arrogant overkomen. Is er specifieke kunst die je mooi vindt? Ja een hele mooie foto van mezelf.

17 likes

Ja wow! Heb me de hele aflevering rot geërgerd.

5 likes

Deze meiden hebben wel echt Nederlandse namen maar ze praten een beetje Duits ofzo?

4 likes

Ik kijk nu en heb precies hetzelfde. Zo gemaakt voor de camera en in de auto kwam hun ware aard naar boven :joy:

1 like

Ze komen uit Limburg volgens mij.

6 likes

Ze praten echt als koningin MĂĄxima?! :disguised_face:

5 likes

Die ene zus met dat schoudertasje steeds :rofl:

2 likes

Die foto inderdaad!! :rofl: Bij de onthulling ook toen ze die foto zagen ook helemaal blij “ooooohh wat moooooiiiii”, euh wat dacht je van de rest van het huis bewonderen ipv je EIGEN foto van JEZELF?!

Echt hele irritante vrouwen, zo ontzettend nep. Willen misschien graag instafamous worden ofzo.

6 likes

Ik dacht dat ze een gehoorprobleem hadden en daarom een bijzondere uitspraak, beetje zoals Kim Feenstra. Maar dit is nergens op gebaseerd haha. Bijzondere vrouwen vond ik het wel. Vond de woning wel mooi geworden, leuk met dat kantoortje apart.

20 likes

Ja ik dacht dit ook maar ik wilde dat hier eigenlijk niet zeggen haha.

4 likes

Ik moest juist denken aan mensen die niet meer goed kunnen praten door problemen met hun spieren :grimacing: Of zoals mensen met een zware eetstoornis, die praten ook zo

3 likes

Zag op insta dat ze Kopen zonder kijken in hun bio hebben staan :disguised_face:

Ik kreeg ook Kim F-Vibes door dat vage splaakgeblek. En ja dan ga je samenwonen met je evenbeeld en kies je ook nog voor een foto van
 jezelf. Tweelingen zijn eng man.

15 likes

Als je erop gaat letten hoevaak er geknuffeld wordt in sommige afleveringen dan ga je je echt dood irriteren :joy: bij elke aankomst, begroeting, goed nieuws, slecht nieuws, met presentators, deelnemers met elkaar :sob: kan echt zo 10 minuten uit een aflevering

1 like

Tel bij de laatste aflevering dan ook hoe vaak die tweeling een naam zegt. “Hey Marieke”, “super leuk Roos”, “Bob bedankt”, “leuk dat je er bent Marieke”, “dit is mijn huis Marieke” :skull:

9 likes

Ik moest direct aan dit filmpje denken door hun accent :woozy_face:

4 likes

Vond het geen gezellige tweeling om naar te kijken. Zit volgens mij geen greintje humor in. Je merkte ook aan Bob en co dat ze die twee niet echt mochten, haha.

Marieke vind ik het overigens leuk doen, dit programma. Beau en Chantal ook. Ruben past beter in de studio en Miljuschka heeft niet dat spontane wat je voor dit programma nodig hebt

4 likes

Helemaal eens met die presentatoren. Ik vond Miljuschka leuk in WIDM, maar hier kwam ze zo opgetut en stijf over, jammer!

2 likes

Ik ben benieuwd naar de aflevering met Monica haha

11 likes