Ik heb zo’n hekel aan de woorden
“Eyecatcher”
En “master bedroom”
Dat laatste koppen is zo stereotyp Mechelaar
Ik vond het ook echt stom om te zien, maar ergens denk ik ook ja ondankbaar vind ik ook lastig. Al je geld zit erin. Ik vond die wc bij de slaapkamer zonder afscheiding wel echt raar, en echt heeeerlijk die enorme keuken, maar mss had ik dan wel toch een badkamer met bad gedaan. Of een extra kamer, maar klein zou ik het ook zeker niet noemen.
Ik ben niet anti witte muren maar dat huis vond ik wel intens haha.
Alsnog vond ik het stom om te kijken omdat iedereen zo z’n best doet en ik vond dat kind ook vervelend, maar daar kan hij niks aan doen. Hij was tenminste wel blij haha.
Volgens mij had zij helemaal geen realistisch beeld van wat er mogelijk was voor haar geld en wol ze misschien vooral wat anderen hebben/willen. Als alleenstaande moeder is dit huis toch prima zo? Ze heeft in principe alles wat ze wil. Had het eerst wel met haar te doen maar vond haar gedurende de tijd echt onsympathiek worden.
Oh die opmerking heb ik gemist, wtf idd
Ik weet het niet zo, aan de ene kant voegt die ondankbaarheid van sommige deelnemers wel wat toe tijdens het kijken. Lekker zeiken op ze etc. Maar het voelt ook gewoon zó kut en onredelijk. Beseffen ze wel dat ze eigenlijk ontzettend geluk hebben en dat ze dankbaar moeten zijn dat ze via deze manier een woning hebben die ook nog eens volledig verbouwd is en toekomst proof is? Er zijn zoveel mensen, waaronder ik helaas, die na zoveel jaren nog steeds geen woning hebben omdat het simpelweg niet lukt door wat voor reden dan ook. En dan zie je sommige stellen op tv en de shit die uit hun mond komt echt wtf. Wees ff dankbaar voor wat je hebt. De enige eis die ik heb voor een woning is dat het niet uit elkaar tieft bij windkracht 4, en zelfs dan is het nog moeilijk. En ook dat Lore haar verhuizing uitgesteld wordt, tja kan gebeuren. Maar hoe ze daar dan weer op reageert, zo emotioneel. Jezus je hebt gewoon een dak boven je hoofd in die tussentijd, snap dat je ff teleurgesteld bent maar raap jezelf bij elkaar
Dit komt heel negatief over maar dat zit me weleens dwars tijdens het kijken. Verder vind ik wat Daan doet echt fantastisch, zijn stijl is ook 100% de mijne. Dorien voegt vrijwel geen kleur toe, saaai
Ik denk dat ze er later wel blij mee gaat zijn, maar alles even moet laten bezinken. Ik vind het ook raar om een wc in een slaapkamer te plaatsen, dus zou direct een deur plaatsen zoals Kinga zei
Hahha ik vond Armand echt hilarisch. Stond Lore daar op de voorgrond te huilen, hing Armand daarachter ergens op de kop van die trap. En dan die hand in die middelvinger maken. Zo irritant.
Ik vond haar een zeurpiet, maar had hier graag een beetje van Daan z’n kleur gezien, dat had t huis zoveel meer sfeer gegeven, maar goed dat was vast ook niet goed geweest
Kwam via Instagram op een interview met de kanditiaten van de moeite waard van vorige week. Ze hadden het hoogste bod geaccepteerd (die 925.000) maar die mensen kregen de financiering niet rond. En ze hebben het dus weer opnieuw te koop moeten zetten, en er is geboden maar onder de vraagprijs. Is nu ook alweer in prijs gezakt.
Ik vond 925 al zoo ontzettend veel!
Wel echt heel zuur voor ze… hopelijk helpt de aandacht van het programma.
(Wat een lullige wasbak in de keuken trouwens, wat een slechte keuze)
Ik vond het ook echt een bizarre vraagprijs voor een normale tussenwoning met kleine tuin, was mooi opgeknapt maar zeker niet enorm bijzonder.
De woonkamer aan de voorkant is ook echt heel smal.
Ja ze hebben toch heel de indeling veranderd, waarom is die wc dan zo raar geplaatst??
En toen ze het eerst bezichtigde was het wel veel ruimer, er was die extra grote kamer aan de zijkant van dat huis die ze gesloopt hebben. Waarschijnlijk had zij gehoopt dat die ruimte ook gerenoveerd zou worden. Dat zal met het budget wel niet mogelijk zijn, maar begrijp die teleurstelling wel.
Ook niet slim om deze informatie inclusief lagere biedingen zo openbaar te maken… Probeer nu nog maar een hoog bod te krijgen
master bedroom
Dit vind ik zo’n nare term, de ‘meester van het huis’ ofzo. Alsof er zo’n Britse lord slaapt die allemaal personeel heeft, of een 19e-eeuwse Amerikaanse plantagehouder.
We hebben het in het Nederlands niet echt een equivalent alleen, wij noemden het vroeger de ‘ouderslaapkamer’ maar dat is ook niet altijd van toepassing. Iemand ideeën? Hoofdslaapkamer?
Ik zou het gewoon een/de grote slaapkamer noemen haha
Ja ik snap ook niet waarom er een term voor nodig is, gewoon een slaapkamer, hier nog een slaapkamer, hier evt nog een slaapkamer(tje)
Wat ik irritant vind is dat het nooit genoeg is voor de kandidaten bij dit programma. Mijn hemel bijna een miljoen voor een rijtjeshuis doe even normaal
Oké dat huis van de Mechelaars is wel tof gedaan maar waarom zijn die muren zo wit. Het is zo fel dat ik er met een zonnebril naar moet kijken. Je merkt wel dat ze hier super veel budget hadden om te renoveren want alles is afgewerkt en die keuken
Deel ff een linkje want ik weet niet waar ik moet zoeken