Kopen zonder kijken

Ik dacht in het begin dat ze misschien Nederlands als tweede taal hadden, ze lijken heel vaak niet uit hun woorden te komen en lang te moeten nadenken. En dan was hun eerste taal misschien iets Limburgs?

Maar richting het einde dacht ik: never mind, ze zijn gewoon niet zo heel intelligent (en ook gewoon niet zo leuk. Wel heel hot dus ik snap waarom ze gecast zijn)

Verder echt een saai poephuis. Ik vind eigenlijk alleen het aankoop- en verbouwingsproces leuk. Vond het ook top dat Bob twee grote kledingkasten tussen hun kamers in bouwde zodat ze elkaar niet hoeven te horen als er jongens op bezoek zijn :grin: dat vind ik oprecht goed meegedacht van hem

14 likes

Ik vind wel de afleveringen zo uitgesmeerd, bij deze aflevering was het helemaal erg.
Elke keer twee keer die notaris, twee keer bij dat huis kijken, bob en alex zijn er dan ook nog meerdere keren. Dan nog een scene op een boot door de grachten om weer bij te praten met de deelnemers. Echt opvulling van het programma, vind het BE construct dan toch fijner wegkijken.

@loekieie ik vond Marieke juist echt stom, maar ik vind haar sowieso niet zo leuk dus dat zal misschien meer daar aan liggen. Wel leuk om de verschillen in presentatie te zien.

13 likes

Ik kom uit Limburg maar ken echt niemand die zo praat dus lijkt wat anders mis te gaan haha.

3 likes

Ik vond het wel lief dat Miljuschka een zelfgemaakte pastasaus en pasta had meegenomen vlak voor die verhuizing. Maar verder vond ik Chantal en Beau het leukste met de kandidaten omgaan

8 likes

Ze komen uit Weert volgens mij.
Ik denk dat mensen hier me compleet zouden uitlachen als ze me hoorden. Niet mijn eerste taal, limburg, piepstem, praat veel te veel en van de hak op de tak… ik ga nooit op tv :joy:

Die Jazz van deze week, die komt me bekend voor maar niet ‘persoonlijk’. Iemand hetzelfde? Is dit een semi influencer ofzo?

Ik kijk gewoon op ouderwetse TV dus loop een weekje achter op jullie, maar deze tweeling?? :sob: Bieden 435 op een huis van 419 en dan ‘ze nemen ons niet serieus’. Nee, met zo’n bod word je in de Utrechtse woningmarkt niet serieus genomen nee :joy:

even ter illustratie ik heb vorig jaar in Utrecht (in hun zoekgebied) 14% overboden :grimacing: :cry:

omg en die foto van hun samen is niet eens heel bijzonder ofzo? ughh wat irritant dit

8 likes

Ze klinken voor mij zoals doven en hardhorenden in films/series gerepresenteerd worden. Qua uitspraak/klanken.

11 likes

Ik kijk niet vooruit dus ik zie dus nu ook de aflevering met die tweeling. Maar mijn hemel wat is dit voor accent. Ik weet dat iemand dit al eerder heeft gezegd maar toch ik kan hier heel slecht naar luisteren. Sowieso zit deze tweeling in mijn irritatie zone.

6 likes

Ik vind hem een beetje lijken op een deelnemer van de Nederlandse temptation island van een paar jaar terug, Chris

1 like

Ook alsof ze zó bewust zijn dat ze op tv zijn, echt alles wat ze zeggen en doen voelt als een ingestudeerd toneelstukje.

9 likes

Hahaha kom bijna nooit in dit topic, maar dacht nu: moet toch eens kijken of ik er achter kan komen wat voor fucking vaag accent die chicks hebben.

Ik dacht ook dat ze doof waren of uit een land kwamen waar ze geen GGG kunnen uitspreken, maar de conclusie is dus Limbabwe? Ik heb dit ook echt nog nooit gehoord. :joy:

10 likes

Ja inderdaad, het komt heel nep en onoprecht over. Ze zetten ook continue, na elke zin, een nep glimlach op.

2 likes

Wat hebben deze mensen met een uitbouw joh :person_shrugging:

9 likes

We hebben voor hoge kranen gekozen want Jazz wast zijn haren onder de kraan.

….welke haren, alsof ie een hele bos heeft
(Niet op z’n hoofd iig) :dotted_line_face:

10 likes

Is het accent niet een soort -ik wil mijn Limburgs verbloemen door een randstedelijk accent op te zetten- gemengd met een vocal fry?

11 likes

Love it dat die meiden overduidelijk instafamous willen worden door op tv te komen, maar ze amper 100 volgers erbij hebben gekregen :clown_face:

10 likes

Wat vinden we van Jamai als KzK-presentator? Ik vond hem het ook wel leuk doen. Maar denk niet de ultieme presentator voor dit programma.

Ben benieuwd of het volgende seizoen één vast gezicht heeft, of weer verschillende presentatoren.

3 likes

Wat is hun insta?

2 likes

Ja haha echt bijzonder
En een keukeneiland

2 likes