Ze reageerden onder post van Marieke (Q-music)
Ik vond de zusjes en dat laatste stel beide niet zo leuk. Misschien omdat het intrieur niet zo spannend is.
Ik vond wel goed dat met extra geld ook de zolder gewoon af was. Ik vind dat altijd zo’n domper, hele huis perfect en een kale zolder.
Ben wel benieuwd waar ze hun jassen nu laten, leek nergens plek echt voor te zijn.
Ik vind het juist wel goed als sommige dingen niet gedaan zijn, laat wat meer zien dat het allemaal gewoon bakken met geld kost, ook om iets bijv een laagje verf te geven. Vond het wel duidelijk dat Bob belde om extra geld en dat hij aangaf dat hij meer met het geld kan doen ivm het programma dan zij zelf later.
De eisen die mensen hebben zijn vaak vrij onrealistisch
Ja terwijl ze daarvoor de deur verplaatsten toch?
drie uur nadat ze weg zijn zou ik alles in dat hoekje wegdoen en een grote kapstok aan de muur hangen ![]()
Ik eerder omdat ze beide gewoon niet zo sympathiek en veeleisend waren.
En dat nisje was dan ingericht met meubels die ze al hadden: een kastje van de action, voor hun schoenen. Vond dat wel een beetje gaar idd.
Ja dat wel, realistischee. Maar als je dan extra budget doet en dan alsnog kaal zou ik wel jammer vinden.
@Solee inderdaad niet zo sympathiek beide.
Heb ik niet snel.
Haha ja maar het budget hè ![]()
Ik ben nu pas aflevering aan het kijken met die tweeling en ze doen me zo denken aan Denise (van Mike, winter vol liefde) ![]()
Ik vind het leukste onderdeel altijd het zoeken naar een geschikte huis, maar ze laten altijd maar heel kort twee huizen zien waar ze langs gaan. Ik vind dit seizoen -thank god- de autopuzzelrit gelukkig wel wat korter voelen.
Komt dat niet ook omdat Alex nu in Spanje woont en misschien maar kort in Nederland is voor de bezichtigingen. Ik vind het ook jammer, altijd leuk als hij die huizen weer afzeikt tijdens bezichtigingen haha je zou later maar je eigen huis terugzien op tv met dat commentaar
Het is wel echt elke aflevering hetzelfde; zoekrange van 3 bij 4 meter bij voorkeur in de duurste en netste wijken van Nederland, waar in geen 10 jaar een woning onder de 5 ton is verkocht, maar wel als start-eis een aanbouw of een commute van 15 min. Irriteer me er echt wel wat aan al die yuppen die denken dat de huizencrisis niet voor hun is
Ik vind het zo saai dat ik ben afgehaakt ![]()
Ja ze praten echt precies hetzelfde als zij
Ik had in dit geval toch wel iets meer sympathie omdat ik de wens om dicht bij de familie te willen wonen wel begreep. Het huis zelf vond ik heel saai.
Echt een heel saai huis ja.
Ik zag op hun insta dat ze voor kzk 36 van die vlogjes hebben gemaakt. Tja, dan ga je zelf erin geloven?
Vond de tweeling sowieso niet zo sympathiek met een eis van een commute van 15 minuten fietsen naar Utrecht CS.
Aflevering Assen/Haren
ik vroeg me wel af of als ze die 70.000 die aan het eind beschikbaar kwam hadden benoemd, ze dan toch in Haren hadden kunnen wonen.
Zei ze nou echt iets van: dan heeft iedereen een frisse naad? ![]()
Ik kon er niets anders van maken haha.