Kopen zonder kijken

Ik vind het zo saai dat ik ben afgehaakt :sleeping:

3 likes

Ja ze praten echt precies hetzelfde als zij

1 like

Ik had in dit geval toch wel iets meer sympathie omdat ik de wens om dicht bij de familie te willen wonen wel begreep. Het huis zelf vond ik heel saai.

1 like

Echt een heel saai huis ja.

4 likes

Ik zag op hun insta dat ze voor kzk 36 van die vlogjes hebben gemaakt. Tja, dan ga je zelf erin geloven?

Vond de tweeling sowieso niet zo sympathiek met een eis van een commute van 15 minuten fietsen naar Utrecht CS.

Aflevering Assen/Haren

ik vroeg me wel af of als ze die 70.000 die aan het eind beschikbaar kwam hadden benoemd, ze dan toch in Haren hadden kunnen wonen.

4 likes

Zei ze nou echt iets van: dan heeft iedereen een frisse naad? :rofl:
Ik kon er niets anders van maken haha.

7 likes

Ja ik denk het wel maar ze leken nu iig heel blij met hun nieuwe huis en anders kunnen ze het verkopen natuurlijk en in Haren opnieuw beginnen. Uiteindelijk ligt het minder dan een halfuur rijden uit elkaar en zijn familie woont wel een stuk zuidelijker. Dus ik gok dat ze er wel blijven wonen en gelukkig ermee zijn.

2 likes

Haha ja, sowieso stond die handdouche wel enorm in de spotlight :joy:

2 likes

Ik kijk alles met ondertiteling en ja dat zei ze hahaha. Vond het wel grappig onverwachts. :joy:

3 likes

Nauwelijks hoor, spelt in een hooiberg, zeker met het ruimtebeslag dat ze nodig hadden. En Assen is 20 minuten van Haren en nu heeft die man ook nog iets leuks

2 likes

Denk dat ze dan niet zo hadden kunnen verbouwen zoals ze nu gedaan hebben.

In eerste instantie leek dit me ook niet zo een leuk stel, maar vond ze uiteindelijk wel erg leuk. Moest hard lachen om die opmerking over de frisse naad, haha.

Oh gelukkig!

1 like

Ik vind het een beetje een saai seizoen, heb ook het idee dat de meesten hele milde moodboards maken omdat ze bang zijn dat roos “doorslaat” in de styling en daarom hebben we nu ineens allemaal boring huizen, wel mooi maar ook vind ze ook echt saai

6 likes

Ik gun Roos een huis waarbij ze een keertje lekker los kan gaan. Dit is marteling voor haar

16 likes

Ze moet gewoon meer schijt hebben. Als je zelf je huis wil inrichten met beige en greige moet je niet mee doen, doei!

2 likes

Ze zijn bang dat als ze Roos te veel vrijheid geven ze een grasmaaier aan de muur krijgen.

8 likes

Laatste stel hadden het huis denk ik ook zelf wel kunnen vinden als ze eerder een compromis hadden gesloten over locatie, denk ik? Wel leuke afl!

1 like

Ik vond dat er in de aflevering met de weduwe een paar keer rare opmerkingen werden gemaakt. Zoiets van ‘eindelijk een huis voor haar alleen’. Hallo, ze is niet gescheiden, haar man is dood! Wel een mooi huis gevonden.

3 likes

Ik vond haar wel leuk! Vooral bij het huis wat vlakbij een kroeg zat haha.

3 likes