Wat deden ze eigenlijk voor werk? Sowieso een gemiste kans dat de productie de financiële kant best wel in het ongewisse laat. Ik wil weten of het rijke kloten zijn die niets nuttigs doen
Sowieso dat die rijk zijn, gewoon zonder boe of bah op 24uur 50.000 euro extra kunnen neerleggen voor een dak dat nog 10 jaar goed was. En dan daar in Seattle gaan wonen. Maar je weet toch dat Belgen niet graag over hun financiën praten.
In het Engels zeg je primary bedroom. Dus ik zou zeggen hoofdslaapkamer!
Helaas ja, maar ik het snap het oprecht niet meer hoe mensen dit gedaan krijgen terwijl ik met een kleine 3K netto per maand geen 300k kan lenen.
Ik denk dat de ouders hebben bijgelegd. Je kan niet gaan van een beluikhuisje naar een villa in Zemst, ook al heb je overwaarde. Zo veel zijn die huizen niet waard.
Ik vind de nieuwe aflevering ‘de moeite waard’ toch jammer dat ze er weeer zelf blijft wonen. Is ze tevreden met een winst van 50k, wordt het (potentieel) 115k maar blijft ze er toch wonen. Snap het, maar minder leuk om te kijken haha.
Ja vond ik ook. Is voor het programma ook wel lastig, want je kunt het niet tegenhouden. Risico zat er ook in, omdat ze zelf geen huis had en ze voor dit geld ook niet zo’n huis weer kon gaan kopen. En wel fijn voor de hulptroepen, die hoeven niet bij nog een huis te gaan helpen klussen!
Ben ooit gestart met het eerste seizoen van Blind Gekocht en vond dat maar niks, maar het laatste seizoen toch begonnen dankzij jullie hier (en Daan, love Daan) en die vind ik veeeeeel leuker. Ik kan me helemaal vinden in jullie commentaar over het zeuren EN waarom maakt Dorien ALLES WIT?! En ik heb het idee dat alle Belgen in een dorp wonen met 2 straten?? En alles is zo goedkoop en groot?? (Ik snap het, andere markt, etc. maar toch). Fascinerend allemaal haha.
Ik kreeg het idee dat ze geen deelnemers meer hadden en dan maar iemand hebben genomen die er sowieso al wilde blijven wonen
Ik heb hem net gekeken maar was ook zo verbaasd, je hebt voor 350k een waanzinnig huis voor 2 personen - inrichting alles wit vond ik saaihaai maargoed - met mega tuin. I mean die enorme leefkeuken oa. Hoe kun je zo ondankbaar reageren, bijna arrogant vond ik.
Dat mexico koppel was zo blij. Volgens mij de enige echt blij.
Lore komt van een boerderij en moet denk ik erg wennen aan het downsizen. Wc heeft ook een deur vanuit de keuken dus andere kan kan makkelijk dicht met nog een deur.
Maar vraag me af of boven geen plek was voor 2 slaapkamers.
Ja maar HALLO, de wc was wel in haar masterbedroom hè, omgggggg.
Ik vind die terugblik heel erg leuk om te zien. Echt jammer dat ze dat in de Nederlandse niet doen. Wat ik alleen mis in beide programma’s is een budgetverdeling, hoeveel is er naar meubels, hoeveel naar de keuken etc. Snap dat er sponsordeals in zitten maar dan kan je toch vermelden wat het anders gekost zou hebben
Ik miste in de terugblik wel Lore (?) en Armand, ik was zo benieuwd hoe ze nu in haar huis zat. Vond haar toen erg ontevreden en onrealistisch, benieuwd hoe ze dr nu naar kijkt
Nog even miljoen shoutouts naar Daan en zijn gigantische gevoel voor humor! Poetins buitenverblijf, hoe kom je erop meer Daan op tv ajb!
Ik vind hem ook heeeel leuk in blind gekocht maar zag dat hij bij Humberto (talkshow) was en dat hij vertelde dat hij ook voor de Nederlandse commerciële wat gaat doen, ben dan bang dat het dan zo’n overkill straks gaat worden. Zoals alle mensen die in eerste instantie leuk zijn en dan opeens óveral opduiken en dat je er dan klaar mee bent
Ja, te veel is nooit goed natuurlijk. Ben wel benieuwd wat hij in NL gaat doen, eigen stylingprogramma misschien?