Ja ik denk het wel maar ze leken nu iig heel blij met hun nieuwe huis en anders kunnen ze het verkopen natuurlijk en in Haren opnieuw beginnen. Uiteindelijk ligt het minder dan een halfuur rijden uit elkaar en zijn familie woont wel een stuk zuidelijker. Dus ik gok dat ze er wel blijven wonen en gelukkig ermee zijn.
Haha ja, sowieso stond die handdouche wel enorm in de spotlight ![]()
Ik kijk alles met ondertiteling en ja dat zei ze hahaha. Vond het wel grappig onverwachts. ![]()
Nauwelijks hoor, spelt in een hooiberg, zeker met het ruimtebeslag dat ze nodig hadden. En Assen is 20 minuten van Haren en nu heeft die man ook nog iets leuks
Denk dat ze dan niet zo hadden kunnen verbouwen zoals ze nu gedaan hebben.
In eerste instantie leek dit me ook niet zo een leuk stel, maar vond ze uiteindelijk wel erg leuk. Moest hard lachen om die opmerking over de frisse naad, haha.
Oh gelukkig!
Ik vind het een beetje een saai seizoen, heb ook het idee dat de meesten hele milde moodboards maken omdat ze bang zijn dat roos âdoorslaatâ in de styling en daarom hebben we nu ineens allemaal boring huizen, wel mooi maar ook vind ze ook echt saai
Ik gun Roos een huis waarbij ze een keertje lekker los kan gaan. Dit is marteling voor haar
Ze moet gewoon meer schijt hebben. Als je zelf je huis wil inrichten met beige en greige moet je niet mee doen, doei!
Ze zijn bang dat als ze Roos te veel vrijheid geven ze een grasmaaier aan de muur krijgen.
Laatste stel hadden het huis denk ik ook zelf wel kunnen vinden als ze eerder een compromis hadden gesloten over locatie, denk ik? Wel leuke afl!
Ik vond dat er in de aflevering met de weduwe een paar keer rare opmerkingen werden gemaakt. Zoiets van âeindelijk een huis voor haar alleenâ. Hallo, ze is niet gescheiden, haar man is dood! Wel een mooi huis gevonden.
Ik vond haar wel leuk! Vooral bij het huis wat vlakbij een kroeg zat haha.
En ook de hele tijd dat âje nieuwe leven kan beginnenâ ehhh ze is idd niet verlaten door een vreemdgaande vent of vers uit de schulden. Hoezo nieuw leven?
Misschien probeerden ze er zo nog iets positiefs van te maken, maar dan een beetje mislukt.
Ik vond het vooral opvallend dat het steeds ging om hoe groot die familie was en dat ze een grote eettafel nodig had voor 12 mensen, maar eindstand was het een tafel voor 6 met gigantische stoelen en door de vorm van de tafel kan je er ook niet makkelijk een tafel tegenaan schuiven ofzo.
Dat was ook raar inderdaad, en dan nog 2 los aan die ontbijt bar en 4 op de bank?
Ja dat vond ik ook, maar aan de andere kant woont ze er wel (bijna) alleen. Dan is een tafel voor 12 man met 12 stoelen wel echt enorm en miss confronterend, terwijl je idd er wel stoelen bij kunt zetten (als die andere 6 niet zo groot waren
)
Vond ook de zithoek zo kaal? Niks voor Roos haha. Wel een ontzettend leuke vrouw, zat eindelijk eens een aflevering niet constant op mijn telefoon
Ik vond het zielig dat ze steeds noemden dat het een âecht vrouwenhuisâ is, vanwege de lichtbeige en roze tinten. Terwijl ze gewoon ook nog een tienerzoon in huis heeft.
Ja natuurlijk en zoân grote tafel zou ook niet passen, maar doe dan een tafel die je kan uitschuiven en wat kleinere stoelen idd. Maar dat heb je misschien niet bij table du sud, de sponsor van dit seizoen.
Ja en zijn kamer was ook niet eens af. Ik vond het een hele vreemde ongevoelige aflevering.