Ik vind het nu wel opvallend worden hoe vaak er dingen echt niet af zijn. Een hal oké, dat is onhandig dat je dan nergens je spullen kwijt kan maar gewoon een puberkamer niet afstylen vind ik wel echt stom, had dan gewoon nog om een paar honderd euro gevraagd en het gezellig gemaakt voor die jongen. Tuurlijk zijn moodboard was ook alleen een groot bed maar dan nog. Of als het de afspraak was dat die jongen het zelf wilde doen, had het hem dan laten doen tijdens de styling fase.
Ik vond het eerder kut dat er verborgen gebreken in het huis waren en waar ze uiteindelijk zelf voor moest lappen. Misschien heeft dat ook meegespeeld?
Ze noemt zelf ook dat ze toe is een nieuwe start. Het wordt misschien wat vaak genoemd maar vind dat van dat vrouwen huis hinderlijker lol.
Huh die kamer was toch af? Netjes geverfd, bed met kussens, kledingkast, bureau met accessoires? Denk dat de doorsnee puber hier prima tevreden mee is hoor. Hebben wij hetzelfde gekeken?
Ik zat ook al zo van huh het is echt niet alsof mijn kamer er vroeger nou heel anders uitzag. Misschien hier en daar nog wat posters, stickers en studieplanning opgehangen en vooral een rommetlje met kleding en op het bureau van make up en sierraden.
Precies wat ik ook dacht! Hij kan direct zijn spulletjes lekker gaan indelen/opbergen en ophangen en het z’n eigen maken i.p.v. dat het gestyled is door een random vrouw. Snap wel dat zij niet door zijn spullen gaat om te decoreren.
Ik had nav hier een kale zolder verwacht maar een vriend had geholpen met verven. Een donkere kleur wat hij graag wilde.
Leuk kastje voor spullen, een bureau en een groot bed.
Voor een 13e jarige puber jongen prima. Iets aan de muur kan hij zelf wel kiezen. Zijn moodboard was ook 1 plaatje van een bed haha.
Volgens mij was zelfs dat tussenmuurtje eruit gehaald op zolder.
Haha ik vroeg me ook al af of het over dezelfde aflevering ging!
Ik vond het ook totaal niet vreemd of ongevoelig zoals hierboven stond. Ik vond het juist wel nuchtere opmerkingen die gemaakt werden met wat humor. Maar misschien kijk ik er als Twentenaar wat anders naar ![]()
Het was notabene haar eigen dochter die een paar keer een komische noot toevoegde over ‘de rouwende weduwe’. Lijkt me dat buitenstaanders dan niet hoeven in te vullen wat ongevoelig is. Ondanks het verdriet, wil die vrouw misschien wel helemaal niet als een teer en zielig poppetje behandeld worden.
Ik vond dat Leonie het wel echt super goed deed als presentator!
Vond haar medium bij Winter vol Liefde, maar hier doet ze het echt goed, super warm en ze kon lekker mee in de humor van de vrouwen.
Op een gegeven moment werd ik er ook een beetje gek van dat ze 1000x benoemden dat het zo’n ‘vrouwenhuis’ was (terwijl daar ten eerste 50% van de bewoners man is, en ten tweede het zo’n beetje het meest bland beige interieur van de wereld was). Maar ik denk dat haar man misschien een heel overtuigende smaak had die een duidelijke stempel op de villa drukte, en dat dit het eerste huis was dat geheel in haar eigen smaak was, en daarom een echt vrouwenhuis? Dat is misschien een iets vriendelijker lezing dan een roze badmat = wijvuhhh
Vond ik ook! Ik vond haar ook heel goed gematcht met deze kandidaten, ik denk dat de andere gastpresentatoren dat een stuk minder goed gedaan hadden.
Ik zit nog geen minuut in de nieuwe aflevering en ik vind ze nu al onsympathiek 🫠
Goh wat hebben ze het zwaar op 50 m2 zeg, echt behelpen met z’n tweeën. Met zo’n budget/perspectief, ik erger me kapot. Ik gun mensen die het moeilijker hebben vooral hulp. Beetje verwend
Nou precies dit, doet me denken aan dat koppel van vorig seizoen met een man die zo’n vlieg simulator had?
Vind het ook heel lame dat ze klagen over thuiswerken, doe dan om en om of iets? Maar man wat hebben ze het toch zwaar ![]()
Vanavond is Blind gekocht terug op tv
Maar niet in NL😭
Schatteke, het leven is niet eerlijk
. Ik heb ongelofelijk veel zin in tantrums omdat de keuken 35m² is in plaats van de gevraagd 45m² haha
Ik vind het juist leuk dat het een keer wat anders is dan we zoeken een huis in Amsterdam voor 2 ton. Ben een beetje klaar met dat elke aflevering een soort goed doel moet zijn. Ik wil vette huizen zien.
Maar het staat net 3 minuten op dus wellicht denk ik daar straks anders over ![]()
“dit huis heeft vensters, ik heb nog zo gezegd dat we geen vensters wilden!”
“dit parket is chocoladebruin, en ik wilde chocolade-met-nootjesbruin!”
Ik vind deze wel leuk voor de afwisseling, het budget moet toch al minimaal 5 ton (zoiets?) zijn om mee te mogen doen tegenwoordig. Dit kost een gemiddeld huis in NL dus vind de afleveringen daarom meer van hetzelfde.
Ja daar heb ik ook zin in!! En in Daan.