Ik dacht zo erg kan ‘t toch niet zijn maar aub zeg met je 9 ton en dan geen woning kunnen vinden
Sorry maar hoe kunnen mensen een budget hebben van 9 ton😱 en dan niks vinden. Ik snap er niks van!
Ze kunnen wel wat vinden, maar ze zijn het niet eens. Vind het eigenlijk best een leuk stel, totaal niet relatable, maar ze zijn wel eerlijk. Hij leeft gewoon in dromenland.
Bij Caroline en haar bodywarmer jas kan ik alleen maar denken dat ze met de postcodeloterij met twee ton aan komt bellen en goede doelen ‘blijmaakt’
Ik struikel vooral over haar opmerking of ze de schommel kan laten staan…
Oke nu 10 minuten verder in de aflevering is ze zwanger. Maar dan nog, hoe pijnlijk kan het zijn….
Ik vind het ook een leuk stel! En prachtig huis
Leuke aflevering (ook wel irritainment maar jaloers op het budget en het huis), maar ik vond een paar dingen echt raar:
- dat tuingereedschap bij de pollepels? Waarom?
- waar wassen ze? Heb daar nergens ruimte voor gezien
- deed zij iets met knutselen? Vond die kamer zo random
- en die foto’s naderhand waren allemaal op de eerste dag genomen (van de opname), geeft bijna een gevoel alsof ze er niet in wonen of veel veranderd hebben!
Ik heb hiervoor m’n betaalde VPN weer geactiveerd
. Moet die van vandaag nog wel terugkijken
Eens met jouw punten! Over die laatste, volgens mij is de oplevering heel recent opgenomen en was er daarom misschien geen tijd voor update foto’s? Over de wachttijd zei hij ‘bijna een zomer later’ en bij die haard zei hij iets van dat het tegenwoordig erg duur is om die te branden.
Volgens mij zag ik in die bioscoopkamer/knutselkamer achter het rieten kamerscherm de wasmachine staan.
Ik vind het bij kopen zonder kijken ook altijd jammer dat ze geen aandacht besteden aan de tuin (of dat de kopers dat graag willen). Tot nu toe heb ik het 1 keer gezien dat het programma zelf iets er aan deed (heel soms de familie).
@Daelyss dat jonge stel. HOU OP met me, die wil ik echt een tik met de vlakke hand geven hoor ![]()
![]()
Hahaha ja ook echt gigantische kamer voor een beetje waterverven. Weet niet wat ze verder nog voor knutselhobby’s had, maar vond het ook vrij random zo
Zonet nieuwe Blind Gekocht gekeken, had er weer heel veel zin in.
Maar dit koppel ![]()
… Ik heb echt zoveel geroepen naar de tv van verbazing. Hun wensen zijn compleet tegenstrijdig en ze zien óveral beren op de weg. Zou er helemaal geen zin meer in hebben als ik Daan was.
Kreeg de indruk dat ze niet wisten wat ze met die kamer moesten en maar zo lieten. Wel handige speelkamer straks voor het kind.
Ik vond de broedende duif wel gezellig.
En leek weinig kasten te zijn, ook geen kapstok oid.
Ik heb wel stukjes doorgespoeld met hun ouders enzo.
Volgens mij was er best wat ingebouwde kastruimte boven
Vond die nieuwe hal ook heel vreemd en ongezellig. Er stond echt niks waar je je schoenen of jas op kan bergen.
Had sowieso het idee dat er niet echt nieuwe meubels waren gekocht, alleen in de woonkamer. Wat helemaal prima is natuurlijk maar het huis bleef nu best leeg.
Babykamer was bijna helemaal leeg
Ik vond die ene kamer met dat ene bed waar een lamp naast stond op een tafeltje, waarvan het snoer van de lamp voor een inbouwkast(?) langs hing en de hele boel blokkeerde ook een beetje vreemd. Die stopcontacten in die ruimte waren ook van die dikke oude stopcontacten die zo 7 cm uitsteken, vond het ook vreemd dat die niet even vervangen waren, kan toch niet zo moeilijk zijn om te doen? Als er overal al stukadoors rondlopen kunnen die dat dan ook makkelijk weer even wegwerken lijkt mij?
Dat stukje dat de notaris aan komt lopen, z’n zonnebril af doet en een knipoog geeft hahahahahahah hou op hoor:sob:![]()
Ik vond dat raam in de werkkamer naar de woonkamer ook een beetje gek eigenlijk. Lijkt best wel onrustig
Ja ik begreep ook niet zo goed waarom die ruimte niet gewoon werd betrokken bij de woonkamer? Het zitgedeelte was niet eens zo groot vergeleken bij de rest van het huis. Dus waarom niet die muur eruit halen en de woonkamer vergroten? Die werkplek had makkelijk in die grote knutselkamer gekund of in die 2e logeerkamer?