Kopen zonder kijken

Hahaha ja ook echt gigantische kamer voor een beetje waterverven. Weet niet wat ze verder nog voor knutselhobby’s had, maar vond het ook vrij random zo

2 likes

Zonet nieuwe Blind Gekocht gekeken, had er weer heel veel zin in.

Maar dit koppel :exploding_head::triumph:… Ik heb echt zoveel geroepen naar de tv van verbazing. Hun wensen zijn compleet tegenstrijdig en ze zien óveral beren op de weg. Zou er helemaal geen zin meer in hebben als ik Daan was.

2 likes

Kreeg de indruk dat ze niet wisten wat ze met die kamer moesten en maar zo lieten. Wel handige speelkamer straks voor het kind.

Ik vond de broedende duif wel gezellig.

En leek weinig kasten te zijn, ook geen kapstok oid.

Ik heb wel stukjes doorgespoeld met hun ouders enzo.

Volgens mij was er best wat ingebouwde kastruimte boven
Vond die nieuwe hal ook heel vreemd en ongezellig. Er stond echt niks waar je je schoenen of jas op kan bergen.

Had sowieso het idee dat er niet echt nieuwe meubels waren gekocht, alleen in de woonkamer. Wat helemaal prima is natuurlijk maar het huis bleef nu best leeg.
Babykamer was bijna helemaal leeg

Ik vond die ene kamer met dat ene bed waar een lamp naast stond op een tafeltje, waarvan het snoer van de lamp voor een inbouwkast(?) langs hing en de hele boel blokkeerde ook een beetje vreemd. Die stopcontacten in die ruimte waren ook van die dikke oude stopcontacten die zo 7 cm uitsteken, vond het ook vreemd dat die niet even vervangen waren, kan toch niet zo moeilijk zijn om te doen? Als er overal al stukadoors rondlopen kunnen die dat dan ook makkelijk weer even wegwerken lijkt mij?

7 likes

Dat stukje dat de notaris aan komt lopen, z’n zonnebril af doet en een knipoog geeft hahahahahahah hou op hoor​:sob::joy:

11 likes

Ik vond dat raam in de werkkamer naar de woonkamer ook een beetje gek eigenlijk. Lijkt best wel onrustig

4 likes

Ja ik begreep ook niet zo goed waarom die ruimte niet gewoon werd betrokken bij de woonkamer? Het zitgedeelte was niet eens zo groot vergeleken bij de rest van het huis. Dus waarom niet die muur eruit halen en de woonkamer vergroten? Die werkplek had makkelijk in die grote knutselkamer gekund of in die 2e logeerkamer?

3 likes

Ik vond dat bij die tweeling ook al gek, misschien dat ze willen dat dit idee de nieuwe visgraatvloer of stalen deuren wordt

Ik zou er echt chagrijnig van worden als mn vriend daar lekker tv zou zitten kijken en ik daar achter zat te werken. Of dat ik 's avonds opsta van de bank, me omdraai en gelijk weer zie waar ik morgen de hele dag ga zitten werken? Hou dat liever gescheiden van elkaar.

15 likes

En de muziek altijd gemonteerd eronder! Moet elke keer lachen omdat stoere muziekje.

Ik ga hier juist heel slecht op :grimacing:

5 likes

Ja het was een keertje leuk maar nu allang niet meer

Haha ik heb net 5 minuten geleden de meest recente aflevering KZK (NL, 9 ton budget) aangezet en ben gerénd naar dit topic om te kijken of andere mensen dit ook een mega irritant stel vonden.

Maar het is de kift denk ik, waarschijnlijk haat ik ze gewoon vanwege hun bijna een miljoen budget door :sparkles:goedkoop wonen :sparkles: en oja een :sparkles: erfenis :sparkles:

(Huilt in 2100/mnd huur en nul rijke familie)

5 likes

Dat jong koppel in dat nieuwste seizoen van blind gekocht. Deluluness druipt van ze af, mogen net als andere kutkoppels ter plekke sterven.
Zo’n prachtig huis met veel potentieel.

7 likes

oh dit klinkt heerlijk, ga er zo mee starten :drooling_face:

2 likes

Ik baal echt dat ik niet in be woon, klinkt als toptv

4 likes

Ja kom terug met jouw professioneel advies, ben ik benieuwd naar

@Shaaar koppel van 25 jaar oud, zijn zo’n 8 jaar samen en willen nu hun eerste woonst samen kopen. Op dit moment roteren ze verschillende woningen van hun ouders, met als meest bijzondere woonst het kasteel van haar stiefvader.
Ze zeggen bij start dat ze niet veel eisen hebben maar dan komt:

• Ze willen een kleine woning maar moet ruim zijn
  • Een woning met open ruimtes maar toch afgesloten. “Ik wil kunnen koken maar dat eiland mag niet in het midden van de woonkamer zijn. Dat moet in een hoek zijn van de woonruimte. Bureau mag een deel van de woonruimte zijn maar ook weer niet te veel ruimte innemen.
  • 3 slaapkamers met dressing en bureau

En bij elke wens zeggen ze: “…, snap je?” Daan kijkt echt met grote ogen naar hun want niemand begrijpt echt wat ze willen en zij zelf ook niet.

9 likes

10 likes

Ik heb echt nog nooit een gezellig mens uit Aarschot ontmoet denk ik.

Ja wat is dit, deden ze de aflevering daarvoor ook al? Verhoorkamer chique?

3 likes

Ik zie net dat wij naar België mogen kijken vanaf 11 mei. Dus direct nadat het Nederlandse seizoen is afgerond op Videoland.

16 likes