Kopen zonder kijken

Ik vond dat bij die tweeling ook al gek, misschien dat ze willen dat dit idee de nieuwe visgraatvloer of stalen deuren wordt

Ik zou er echt chagrijnig van worden als mn vriend daar lekker tv zou zitten kijken en ik daar achter zat te werken. Of dat ik 's avonds opsta van de bank, me omdraai en gelijk weer zie waar ik morgen de hele dag ga zitten werken? Hou dat liever gescheiden van elkaar.

15 likes

En de muziek altijd gemonteerd eronder! Moet elke keer lachen omdat stoere muziekje.

Ik ga hier juist heel slecht op :grimacing:

5 likes

Ja het was een keertje leuk maar nu allang niet meer

Haha ik heb net 5 minuten geleden de meest recente aflevering KZK (NL, 9 ton budget) aangezet en ben gerénd naar dit topic om te kijken of andere mensen dit ook een mega irritant stel vonden.

Maar het is de kift denk ik, waarschijnlijk haat ik ze gewoon vanwege hun bijna een miljoen budget door :sparkles:goedkoop wonen :sparkles: en oja een :sparkles: erfenis :sparkles:

(Huilt in 2100/mnd huur en nul rijke familie)

5 likes

Dat jong koppel in dat nieuwste seizoen van blind gekocht. Deluluness druipt van ze af, mogen net als andere kutkoppels ter plekke sterven.
Zo’n prachtig huis met veel potentieel.

7 likes

oh dit klinkt heerlijk, ga er zo mee starten :drooling_face:

2 likes

Ik baal echt dat ik niet in be woon, klinkt als toptv

4 likes

Ja kom terug met jouw professioneel advies, ben ik benieuwd naar

@Shaaar koppel van 25 jaar oud, zijn zo’n 8 jaar samen en willen nu hun eerste woonst samen kopen. Op dit moment roteren ze verschillende woningen van hun ouders, met als meest bijzondere woonst het kasteel van haar stiefvader.
Ze zeggen bij start dat ze niet veel eisen hebben maar dan komt:

• Ze willen een kleine woning maar moet ruim zijn
  • Een woning met open ruimtes maar toch afgesloten. “Ik wil kunnen koken maar dat eiland mag niet in het midden van de woonkamer zijn. Dat moet in een hoek zijn van de woonruimte. Bureau mag een deel van de woonruimte zijn maar ook weer niet te veel ruimte innemen.
  • 3 slaapkamers met dressing en bureau

En bij elke wens zeggen ze: “
, snap je?” Daan kijkt echt met grote ogen naar hun want niemand begrijpt echt wat ze willen en zij zelf ook niet.

8 likes

10 likes

Ik heb echt nog nooit een gezellig mens uit Aarschot ontmoet denk ik.

Ja wat is dit, deden ze de aflevering daarvoor ook al? Verhoorkamer chique?

3 likes

Haha en die visgraat vloer. Daan: ik zag overal visgraat op haar moodboard dus ik zeg wat leuk wil je visgraat, nee zegt ze, ik wil geen visgraat, is dat visgraat? Ja dus nou ik denk volgens mij wil je onderbewuste visgraat, dus ik doe toch maar visgraat ook al wil ze geen visgraat :joy:

8 likes

Ik zie net dat wij naar België mogen kijken vanaf 11 mei. Dus direct nadat het Nederlandse seizoen is afgerond op Videoland.

16 likes

Haha die meid

1 like

Het huis is wel mooi gedaan, denk een van mijn favorieten van Daan.
Ik vraag mij af wat ze doen op hun 25e om bij elk ding te moeten vermelden dat ze tot rust kunnen komen.
De kasten van Camber zijn een fortuin waard, ik wil die ook.
En wat is die obsessie met een insta washok?

4 likes

de zeikstraal uithangen kost energie

2 likes

En bij de reveal die meid; “ja ik ben zooo blij met de visgraatvloer”. Ze had natuurlijk tegen Daan gezegd dat ze geen visgraat wilde, maar meteen toen ze thuis kwam dacht ze: “shit, wat heb ik gezegd, ik wil wĂ©l visgraat.”

Lijkt mij echt vermoeiend om zo wispelturig te zijn

2 likes

Ohhh nu al zin in!

2 likes

Nog veel te jong met veel te veel geld. Bij de reveal ook al meteen van ‘ik zou 100 000 euro overbieden’. Alsof het zomaar op de rug groeit van mensen (bij hun misschien wel maar dat is net waarom ze zo delulu zijn).

Edit: on a positive note wel leuk dat ze er tevreden mee zijn. Ik vind Daan zijn uitvoeringen wel mooi, terwijl de meeste koppels schrik lijken te hebben van zijn aanpak.

2 likes