Kopen zonder kijken

Haha die meid

1 like

Het huis is wel mooi gedaan, denk een van mijn favorieten van Daan.
Ik vraag mij af wat ze doen op hun 25e om bij elk ding te moeten vermelden dat ze tot rust kunnen komen.
De kasten van Camber zijn een fortuin waard, ik wil die ook.
En wat is die obsessie met een insta washok?

4 likes

de zeikstraal uithangen kost energie

2 likes

En bij de reveal die meid; “ja ik ben zooo blij met de visgraatvloer”. Ze had natuurlijk tegen Daan gezegd dat ze geen visgraat wilde, maar meteen toen ze thuis kwam dacht ze: “shit, wat heb ik gezegd, ik wil wĂ©l visgraat.”

Lijkt mij echt vermoeiend om zo wispelturig te zijn

2 likes

Ohhh nu al zin in!

2 likes

Nog veel te jong met veel te veel geld. Bij de reveal ook al meteen van ‘ik zou 100 000 euro overbieden’. Alsof het zomaar op de rug groeit van mensen (bij hun misschien wel maar dat is net waarom ze zo delulu zijn).

Edit: on a positive note wel leuk dat ze er tevreden mee zijn. Ik vind Daan zijn uitvoeringen wel mooi, terwijl de meeste koppels schrik lijken te hebben van zijn aanpak.

2 likes

Ze komen zo verwend over! Heel vervelend.

5 likes

Het huis van Rahmy en Fehmy is ook zo mooi gedaan en ze komen ook zo enthousiast over. Ze lijken ook content met de keuzes die gemaakt zijn door Dorien. Goed om door te duwen op die locatie van de keuken en ik vind dat blauw van de gang eigenlijk mooi, is super leuk aangekleed.

10/10 mogen ook blijven leven haha

2 likes

In Nederland zie je wel eens dat ze vrienden vragen kleine klusjes zoals schilderen te doen. Ik vraag me af of ze dat niet ook hier konden doen? Als de gang nou helemaal blauw was gebleven, oké, maar vond dat half afgeschilderde echt zo zonde en grotere impact maken dan als ze misschien een vriend oid hadden gevraagd om het op te lossen zodat er een mooie oplevering zou zijn.

2 likes

Ik denk dat ze die gang ook voor een deel expres zo hebben gelaten. Bij alle deelnemers is tot nu toe wel naar boven gekomen dat ze eigenlijk onrealistische verwachtingen hebben, ik denk dat we dat ook als rode draad doorheen het seizoen mogen houden.

3 likes

Ik vind het jammer dat dat in NL eigenlijk heel weinig gedaan wordt. Zou leuker zijn als dat vaker was vind ik.

Denk ook dat ze gewoon geen geld meer hadden voor verf, wat wel raar is want Levi’s is een sponsor. Maar weet je? Ik heb liever een onafgewerkte gang dan wel volledig geverfd en dan moeten horen dat ik of mijn kinderen die gevaarlijke trap naar beneden moeten nemen. De keuken die ze plaatsen zal ook zo’n 20 a 30.000 euro gekost hebben.

3 likes

Ik ben nu de laatste aflevering van kvk aan het kijken en het valt mij opeens op dat er geen voice over is. De voorgaande afleveringen hadden toch wel een voice over van Martijn?

1 like

Ik heb deze aflevering nog niet gezien maar ja de rest had zijn voiceover

Er is niet zo heel veel voice over maar hij zit er wel in hoor!

8 likes

Wat een leuk enthousiast stel is dit!

4 likes

Deze mensen zijn me echt te camerabewust en blij

15 likes

Heb nog niet gekeken maar hij heeft ook meegedaan aan Big Brother dus hij houdt wel van de camera

Ik hoop als zij zichzelf terugziet dat ze zich realiseert dat ze haar mond niet constant open hoeft te sperren als die vent van Sanny.

Verder wel leuk dat ze zo blij waren en dat ze alles zo groot vonden.

5 likes

Dat bed :joy::joy::joy::joy:

7 likes