Ze komen zo verwend over! Heel vervelend.
Het huis van Rahmy en Fehmy is ook zo mooi gedaan en ze komen ook zo enthousiast over. Ze lijken ook content met de keuzes die gemaakt zijn door Dorien. Goed om door te duwen op die locatie van de keuken en ik vind dat blauw van de gang eigenlijk mooi, is super leuk aangekleed.
10/10 mogen ook blijven leven haha
In Nederland zie je wel eens dat ze vrienden vragen kleine klusjes zoals schilderen te doen. Ik vraag me af of ze dat niet ook hier konden doen? Als de gang nou helemaal blauw was gebleven, oké, maar vond dat half afgeschilderde echt zo zonde en grotere impact maken dan als ze misschien een vriend oid hadden gevraagd om het op te lossen zodat er een mooie oplevering zou zijn.
Ik denk dat ze die gang ook voor een deel expres zo hebben gelaten. Bij alle deelnemers is tot nu toe wel naar boven gekomen dat ze eigenlijk onrealistische verwachtingen hebben, ik denk dat we dat ook als rode draad doorheen het seizoen mogen houden.
Ik vind het jammer dat dat in NL eigenlijk heel weinig gedaan wordt. Zou leuker zijn als dat vaker was vind ik.
Denk ook dat ze gewoon geen geld meer hadden voor verf, wat wel raar is want Levi’s is een sponsor. Maar weet je? Ik heb liever een onafgewerkte gang dan wel volledig geverfd en dan moeten horen dat ik of mijn kinderen die gevaarlijke trap naar beneden moeten nemen. De keuken die ze plaatsen zal ook zo’n 20 a 30.000 euro gekost hebben.
Ik ben nu de laatste aflevering van kvk aan het kijken en het valt mij opeens op dat er geen voice over is. De voorgaande afleveringen hadden toch wel een voice over van Martijn?
Ik heb deze aflevering nog niet gezien maar ja de rest had zijn voiceover
Er is niet zo heel veel voice over maar hij zit er wel in hoor!
Wat een leuk enthousiast stel is dit!
Deze mensen zijn me echt te camerabewust en blij
Heb nog niet gekeken maar hij heeft ook meegedaan aan Big Brother dus hij houdt wel van de camera
Ik hoop als zij zichzelf terugziet dat ze zich realiseert dat ze haar mond niet constant open hoeft te sperren als die vent van Sanny.
Verder wel leuk dat ze zo blij waren en dat ze alles zo groot vonden.
Dat bed ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen maar ik vind die vrouw bij kzk nu zo overdreven en irritant.
Ik vond dit echt een leuk stel en een supermooi huis (helemaal als je kijkt waar het vandaan kwam), maar toen zag ik al hun gezamenlijke tiktokaccount, zijn influencer kleding account en dat hij mee heeft gedaan aan big brother
Laat kzk leker kzk zijn zonder al die mensen die hier gewoon volgers aan over willen houden. Ook al die vervelende zusjes een paar afleveringen terug
Haha ik moest bij haar juist ook denken aan Sanny!
De deelneemster die vorige week werd voorgesteld, heeft zich moeten terug trekken uit het avontuur omdat ze geen lening kon krijgen. Het toont wel de realititeit van veel alleenstaanden die een woning willen kopen.
In België kan je enkel bij het woningfonds nog het volledige bedrag lenen, je moet wel zelf met de notariskosten komen en die eigen inbreng had ze niet.
En ik weet ook niet of blind gekocht op die lange doorlooptijd kan wachten die hoort bij een sociale lening.
De jonge ouders en hun dochter met genetische ziekte zijn zo schattig. Echt de perfecte deelnemers voor dit programma. Ze deden ook totaal niet moeilijk toen ze hun huis zagen en waren open voor concessies. Love dit!
Ik denk dan ergens wel: als je het geld voor notariskosten nog niet achter de hand hebt, hoe verstandig is het dan om aan 100% een lening aan te gaan? Hoe shit dat overigens ook is. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat ik waarschijnlijk nooit weg ga kunnen waar ik nu zit, gehuurd en wel… Maar ik heb iig wel een eigen slaapkamer ![]()
Kan iemand toch prima voor zichzelf beslissen of het wel of niet verstandig is?