Die Belgen van 25… omg wat een dom volk.
Kan me ook niet voorstellen dat ze allemaal naast elkaar op een bank gaan zitten.
Ja heel verwend, vooral die vader. Dacht eerst ook dat dat de tienerzoon was haha
Ik heb nog maar vijf minuten gezien van de eerste Belgische aflevering maar waarom in godsnaam worden er een paar loaded twintigers uitgekozen om mee te doen. Die kunnen toch nul moeite hebben om een huis te vinden als pappie en mammie ze sponsoren. Ik weet gewoon nu al dat ze een villa willen in een buitenwijk in plaats van een normale starterswoning. Kan hier zo slecht naar kijken! Kies mensen die het echt nodig hebben ipv voor de kijkcijfers zo’n stel ertussen stoppen. Bah.
Hahahhaa meer dan 6 ton omdat ze goed betaald vakantiewerk hebben gedaan?! Lol. Ik wil eigenlijk gewoon niet meer verder kijken. Hopelijk duurt dit niet al te veel afleveringen
Nee ze voegen in de bijzin toe dat ze ‘natuurlijk’ van hun ouders geld hebben gekregen. Ze worden btw met de minuut irritanter dus je kunt nog stoppen met verder kijken haha.
In aflevering 2 zien ze hun huis en moet je je er niet meer aan ergeren.
Thank god, ik ga ze doorspoelen denk ik.
Al is er in aflevering 2 nog wel genoeg om je aan te ergeren
Zoals dat ze zelf meubels kopen…
Het idee van het programma is geen liefdadigheid toch? Juist leuk om verschillende gradaties aan huizen te laten zien. Zodat de ontwerpers ook los kunnen gaan in een enorme woning ipv het zoveelste rijtjeshuis.
Neemt niet weg dat dat stel echt heel irritant was.
Vond die mensen die zo bang waren voor pfas heel irritant. Alsof dat niet al overal zit in België
en zogenaamd zo gezond mogelijk leven. Maar zo crunchy vond ik ze niet haha!
Ja, vind de veelzijdigheid van projecten ook leuker dan in KZK. Geen zin in het duizendste koppel die een starterswoning wil.
Ik vond dat van het pfas advies bij hun in de buurt juist wel heftig, zeker ook met zijn verhoogde waarde. Vond het wel sneu, heb je je huis helemaal naar je wensen verbouwd en dan is het advies om niet eens een appel te eten die in je tuin groeit.
Ik vond het wel bijzonder dat die vrouw haar kastenkamer belangrijker vond dan dat haar kinderen een eigen kamer zouden krijgen. Maar goed ieder z’n ding
Ja dat is ook leuk. Maar het idee is wel ‘mensen die het zelf met geen mogelijkheid lukt om iets te vinden dat aan hun wensen voldoet’. Zoals dat stel dat ook een huis van een miljoen zocht, maar dat was omdat ze niets konden vinden in in de buurt van hun bedrijf. Dit is een jong stel, dat nog thuis woont zelfs. Die hadden echt wel zelf iets kunnen vinden
Hahaha nou ja ik word echt totaaaal niet warm van een walk-in closet (liever een bibliotheek) maar twee kinderen die op een kamer slapen is toch ook prima.
Dat kan ook prima, maar ik vond die afweging wel bijzonder. Bij de Nederlandse versie zijn de vrouwen altijd (nouja altijd, wel heel vaak iig) aan het huilen als ze de kinderkamers zien. Maar iemand kan daar anders in staan natuurlijk, zoals ik al schreef: ieder z’n ding.
Ja natuurlijk maar het is toch bijzonder dat je de voorkeur geeft aan iets frivools als een inloopkast of bibliotheek dan je kinderen een eigen plek te gunnen? Het contrast is ook gigantisch opdat een latere kandidaat juist op de zetel slaapt op haar kinderen een eigen kamer te gunnen.
Martijn Krabbé heeft z’n opvolger bekend gemaakt… je verwacht t niet, het is Chantal
Wat een kut stel die twee jonge mensen. De hele hal wordt al afgezeken wat een aanstellerij gadverdamme. Ga maar doorspoelen want trek deze ondankbare kut mensen echt niet
Ah ik had Jamai leuk gevonden als opvolger!
Ahhh nee voor mij een reden om niet meer te kijken. Had op Buddy gehoopt
Ja ik vond ook dat hij het leuk deed.