Ik dacht hoe erg kan het zijn. Maar zelfs voor Blind gekocht-begrippen is dit stel echt belachelijk negatief. Niet te doen.
Zou dit voor al die verschillende presentators ook een soort auditie zijn geweest? Ik vond dat Chantal het leuk deed, maar Buddy verraste inderdaad ook positief. Vond Beau ook leuk maar die man kan ook weinig fout doen haha
Ik denk dat ze wel gekeken hebben hoe de reacties van het publiek waren op de verschillende presentatoren.
Als ik ergens mijn geld in op had moeten zetten dan was het ook Chantal geweest.
Ik vind het echt leuk dat ze ook vermelden wat ze allemaal (moeten) aanpassen voor de zieke dochter. Deurbreedtes, badkamers, inrichting van de keuken, en nog meer. Zij kunnen er heel hun leven blijven wonen.
Tot nu vind ik het heel flets qua kleur- en materiaalgebruik maar dat heb ik altijd bij Dorien. Wel lief dat ze zelf nog kwam verven.
Het valt me op dat sommige mannen zo ontzettend boos over kunnen komen als het niet naar hun zin is en dat de vrouwen hun gedrag daar een soort op aanpassen. Kan het niet zo goed verwoorden maar geeft me echt een naar gevoel. Het ene moment zijn ze tevreden met de aangekochte woning als ze voor het eerst rond lopen. Dan zijn er wat dingen die ze tegen staan en bam, hele sfeer omgegooid. Gezicht staat op onweer, heel kortaf, geïrriteerd, stil, die hele houding verandert in een split second. En dan proberen de vrouwen het nog een beetje goed te praten en hun partner gerust te stellen om vervolgens zelf ook in een negatieve spiraal te komen
Ik kijk nu Blind Gekocht ep3 en vind die blauwe gang wel echt teleurstellend
van al die tienduizenden euro’s en sponsordeals konden ze niet een grote pot witte verf kopen? Die deur boven zo heel lelijk dichtgemaakt?? Die Fehmy zegt ook: de verf was écht op ![]()
Maar het gaat toch niet alleen over een pot verf kopen? Alles moet afgeplakt en geverfd worden waar echt wel veel tijd in gaat zitten want die hal is groot en 3 verdiepingen hoog (+ plafonds waar je moeilijker bij komt wat weer extra tijd kost). Dit wordt dan uitbesteedt dus kost ook werkloon. Dat laatste heb je niet als je het zelf doet dus dat scheelt wel degelijk geld.
Ja oke das waar. Maar in NL doen ze dan nog wel eens dat vrienden en familie komen helpen als er geen geld meer is. Dat het blauw is, is één ding, maar dat stuk plafond wat dan wel half gewit was
en die dichtgemaakte deur. Had dan die lounge set in de tuin geskipt, zou ik denken haha
Ik neem aan dat ze die tuinmeubelen al zelf hadden? Lijkt me niet dat ze daar geld aan uitgeven en de hal zo laten toch
Anders zou dat wel heel krom zijn.
Die wit gestucte stukken zagen er idd echt niet uit maar ik denk dat ze goede keuzes hebben gemaakt mbt het budget, de kandidaten zelf vonden dat ook. Ik vind het juist wel realistisch op deze manier.
Edit: ik dacht trouwens bij die gestucte delen vooral, had het even afgeplakt (zodat je rechte vlakken hebt) dan zag het er al veel minder random en armoedig uit dan nu. Maar goed dat zal wel niet handig zijn met stucen, en met het opschuren erna haha.
Of die set is gesponsord.
Ik kijk nu aflevering 1 en 2 met dit stel en hoooooly shit zij zijn niet helemaal goed hoor. “Nie groot maar ruim”, “waar moet onze kerstboom die we nog niet hebben” en ook nog zelf meubels kopen?!
Mijn partner en ik hebben ook zo vaak naar de tv geroepen dat ze moeten ophouden. Wat een vreselijk stel.
Ja wat is dit? Stellen die soms niet eens bezichtigd hebben, of rond de vraagprijs hebben geboden op plekken waar het normaal is echt veel hoger te zitten. Vind het echt irritant, ja zo kan ik ook wel vier jaar op zoek zijn naar een huis.
Ik kijk het nu ook, wat een irritant verwend stel. Alles af te zeiken. Heel groot mooi huis en zoveel gezeur van hun. Echt delulu zoals Daan zegt.
Ik wil Daan inhuren als stylist voor mijn huis, zo leuk die kleuren in het Leuvense huis. Sofie heeft een goede koop gedaan met die juwelierszaak in Kessel-Lo. Dat huis is nu bijna dubbel zoveel waard.
Kato is echt de meest basic Vlaamse meisjesnaam. Alle Kato’s die ik ken zijn zo saai en sfeerloos.
Mijn vriend, werkzaam bij een architectenbureau, kijkt voor het eerst Blind Gekocht mee
ik zou zijn reactie eigenlijk moeten filmen, die man krijgt een halve tia bij elk nieuw shot
Man man dat nieuwe koppel van Gent is ook weer zo saai en inspiratieloos. Ze zullen wel blij zijn met Dorien om een nieuw dertien in dozijn interieur cadeau te doen. Waarschijnlijk hadden ze al lang een huis als ze niet zoveel rommel zouden kopen.
Om de huizen die ze bekijken of de plannen die ze uiteindelijk uitvoeren bij de gekochte huizen?