Ik vind Jani een leuke presentator
Voor wie het nog niet kijkt; huizenruilers is zoveel hartverwarmender dan Kopen zonder kijken. Had gisteren echt tranen in mijn ogen en Daan is zo lief!
Ja, vind het echt een super leuk programma!
Ja eens! Echt leuk. Alleen vind John Williams wel echt oude mannen vibe hebben
Ja denk dat zij mijn favoriet gezin van dit seizoen. Hoe schattig die drieling, de reactie van Magali en dan dat kunstwerk voor Daan š„¹š„¹, mijn hart ![]()
Hmm dan moet ik dat programma (Huizenruilers) misschien toch nog eens een kans geven, had de eerste gezien en vond dat heel mwah. Ik vind Daan heel leuk, maar ben inmiddels beetje Roos-moeā¦
Die laatste aflevering (Huizenruilers) met die moeder met haar 28-jarige zoon. Zo zielig voor haar dat er 25 jaar niks in dat huis is gedaan qua onderhoud of grondige schoonmaak. Waar was die lamlul van een volwassen zoon? Hij woonde daar toch ook? Kan ik zo kwaad om worden. Wat een sukkel.
Het wordt (vond ik) wel beter! Ik vond de eerste 2 ook nogal saai maar die van deze week heel leuk en vorige ook al beter. Het lijkt wat op te warmen ofzo, alsof ze nog moesten wennen.
Heb vandaag die ene gezien van die alleenstaande moeder met 3 kinderen en die vrouwencirkel, was inderdaad al een heel stuk leuker!
Ik voel echt de irritatie tussen John en Daan ![]()
zijn ook zulke andere types
Bij aflevering van vandaag leek dat gouden behang in de slaapkamer van moeder echt heel slordig geplakt
Maar goed alles beter dan in de woonkamer slapen
John denkt ook dat ie leuk amicaal is, maar ik vind hem niet (meer) zo leuk moet ik zeggen.
Ja hij is zo nietszeggend popi jopi en snapt de grappen van Daan 9/10 keer niet
Ik vind dat stuk āJohn in de wijkā ook echt onnodige opvulling, alsof ze hem ook iets te doen moesten geven. Spoel dat altijd direct door.
Ja ik ook, niet om aan te zien ![]()
Ik vind hem ook helemaal niet goed in gesprekken met kandidaten. Hij is vooral bezig met zelf leuk willen overkomen. Je ziet hem aan het eind van de afleveringen vaak uitzonen tijdens de gesprekjes tussen de kandidaten en Roos en Daan.
Dat āDziĆ©n dobryā ook de hele tijd, zit volgens mij niemand op hem te wachten als hij Poolshoogte (sorry kon het niet laten) komt nemen
Ja dat vind ik echt zo fucking irritant ook. Maar John is sowieso een beetje mijn BEC hoor
Hahahah precies mijn gedachte. Ja sorry maar het boeit mij echt niet of zutphen of harderwijk een leuk stadscentrum hebben en of Judith van de bakkerij het leuk vindt om daar te wonen. Ik kijk voor de renovaties en Daanās grapjes.
Ik weet dat er veel liefhebbers zijn, maar ik vind Daan ook een typetje van zichzelf worden. Geforceerd
Maar echt, je ziet hem gewoon wachten tot hij zelf weer aan het woord kan zijn. Er is toch ook helemaal geen presentator nodig bij zoān programma.