Kopen zonder kijken

Eigenlijk is de conclusie inderdaad dat alle witte heteroseksuele zwangere stellen een nieuw jaren 30 huis met openslaande deuren naar de tuin met drie slaapkamers in de randstad in een rustige wijk op 5 minuten afstand van het station willen hebben.

Ik zou het wel iets leuker vinden als ze iets meer naar persoonlijke voorkeuren doorvragen. Vind je koken echt belangrijk en moet daar de nadruk op of is een grote spa badkamer belangrijker? Krijg je wat persoonlijkere woningen van.

12 likes

Heb je hier al antwoord op? Ronald Reagan toch?

Haha ik kreeg wel antwoord, maar ze wist het zelf niet meer. :joy::joy::joy: Maar denk dat je gelijk hebt!

Kopen zonder kijken Amerika staat nu ook op Videoland (nu 2 afleveringen) ben benieuwd :grinning:

Ik kijk nu op RTL 8 naar het koppel uit Atlanta.

Deze makeover was echt mooi en eclectisch! Ook leuk om te zien hoe in Amerika anders wordt ingericht/andere interieurtrends bestaan. De Nederlandse vind ik wel een beetje saai en veilig, maar misschien ligt dat ook aan de basic koppels met hun jaren 30 woningwens :joy:

2 likes

Ja inderdaad! Vond de aflevering alleen wel heel snel gaan, binnen no time hadden ze een huis gevonden en verbouwd.

2 likes

Ja! En ze krijgen ook geen speurtocht langs hun potentiële woning zoals in NL.

1 like

Zie nu persiflage van kopen zonder kijken bij de TV kantine. Bob en Roos. Elise natuurlijk als Roos. Echt spot on :laughing:

7 likes

Haha, ze hebben er wel ‘met veel plezier gewoond’. Die paar maanden.

Maar goed, zelf weten. Ik vind het een prachtig huis trouwens en ook niet eens zo duur - maar ik ben verpest door de Randstedelijke woningmarkt.

4 likes

Precies dit. Ze cashen er waarschijnlijk in de buurt van een ton op in een jaar. Al moet ik wel zeggen dat ik de verdiepingen ook vrij klein vind.

2 likes

Ohh dat is waar ook! Zou me inderdaad niet verbazen als dat de echte reden is.

1 like

Hahah dit was ook meteen wat ik dacht!

En de bank is weg! Vond die zo leuk staan. Zag er alleen niet mega comfortabel uit dus wellicht is dat de reden. :yum:

Blijf dit echt wel een van de mooiste huizen van dat seizoen vinden. Zou hier heel graag willen wonen als t niet in Nijmegen was :joy::+1:t3:

1 like

Ja! Behoorlijk verkeerde inschatting geweest van de makelaar dus dan. Supersuf

2 likes

Het zal echt niet voor 500.000 euro verkocht worden met de grote interesse. Ken de markt in Nijmegen niet, maar in U mag je op zo’n woning ruim een ton overbieden. Woningen die compleet af waren op die locatie gingen vorig jaar al met een vraagprijs van 515. Is toch een ruime hoeveelheid gratis geld voor enkele maandjes wonen

3 likes

In U zou dit zelfs tegen de miljoen aan zitten😱 Ik vind dit echt een fantastisch huis & ik zou de hele inrichting (oke oke de zwarte leren bank niet) willen overnemen.

3 likes

Kijk Alex :joy::joy:

24 likes

Beter laten ze dit er in hahaha

1 like

Haha ik moet hier te hard om lachen

2 likes

Ah lees net dat het herhalingen zijn :frowning: