Kopen zonder kijken

Hoop zo dat t stukje dat Alex in de vijver pleurt er ook in zit :joy:

16 likes

Moet wel toch haha

Tonnetje moet kunnen

2 likes

Ho wat?:joy:

2 likes
3 likes

HAHAHA fantastisch

Lopen zonder kijken :joy:

7 likes

Ik zie de nieuwe aflevering net op Videoland staan :100: Benieuwd waar ze vanuit Assendelft heen willen.

Edit: Moest nu ook denken aan Voor Hetzelfde Geld, hoop dat daar ook een nieuw seizoen van komt. Vond ik ook superleuk om te kijken!

1 like

Ik heb hem vanmorgen al gezien en ik hou echt van dit programma

1 like

Amsterdam, tuintje, drie slaapkamers en een parkeerplek aub, budget: 3 ton :wink:

nee grapje, ga vanavond kijken en ben benieuwd!

1 like

Ze hebben boven bijna nergens kastruimte?

Ik kijk nu, hoor de wensenlijst, zag de groengekpeurde gebieden, hoor het budget en denk: dit kan toch niet goedkomen

4 likes

Je zou het niet aandurven begrijp ik?

15 likes

Geen idee hoe de markt daar is (uberhaupt geen idee want ben ook geen makelaar of iets) maar het lijkt mij niet makkelijk.

Wel echt verrassend… visgraatvloer, stalen deuren. :partying_face:

2 likes

omg spoiler

16 likes

Vond het zo sneu dat de wens voor een bad zo van tafel werd geschoven alsof het niks was. Je zag gewoon zijn hart breken :broken_heart:. Hij was echt teleurgesteld.

Ben echt blij voor hem dat hij alsnog zijn bad heeft!

1 like

Kan alles vóór de aflevering op tv geweest is in een spoiler?

6 likes

Ik ben nu halverwege maar wat een vreselijke onrealistische mensen weer, pff

2 likes

Nee man

Aflevering 1 seizoen 4

Ze hebben het overlegd en die man moest en zou een bad. Toen Alex zei dat zonder bad ze waarschijnlijk pas iets zouden vinden zat hij te luisteren als een klein kind man, met gebalde vuisten en je zag dat hij toch niet ging toegeven. Alsnog hebben ze iets met bad gevonden omdat hij het zo nodig moest, is dat natuurlijk ook weer totaal niks :roll_eyes: (uiteindelijk wel dan weer)

Misschien ben ik de bitch hier hoor maar ik trok ze echt slechttttt, vooral die verongelijke blik van die man de hele tijd, alsof hem iets verschrikkelijks is aangedaan.

8 likes