Kopen zonder kijken

Nee ik trok hem ook niet. Inderdaad dit punt wat jij benoemd, echt een kind wat z’n zin niet krijgt

2 likes
Reactie

ik vind dit wel hard. De eisen waren zeker niet heel realistisch, maar ik snap het wel heel goed. Als jij al helemaal voor je ziet hoe je straks in een nieuw huis je kinderen gezellig in bad kan doen is dat lastig los te laten. Leuk dat de markt er niet naar is, maar drie slaapkamers, een bad en een leuke kindvriendelijke wijk op twee modale inkomens is geen hele bijzondere droom. Dat kon tot kort geleden gewoon. Daarnaast weet je niet waarop ze al wel hebben ingeleverd omdat het simpelweg totaal buiten bereik is. Het is niet zo dat ze een vrijstaande woning met eigen parkeerplek in het centrum van de stad vroegen. Kan me voorstellen dat je die laatste paar eisen gewoon echt wilt. Je wilt er immers ook op vooruit.

Vond het heel leuk om te zien dat ze uiteindelijk toch erg blij zijn.

12 likes

“Ohhh jongens”

1 like
Samenvatting

Ja geen idee inderdaad, maar ze hadden op twee huizen geboden en ze woonden pas net een jaar in dat huidige huis? Ik vind het wel dramatisch, zeker omdat je ook gewoon kunt zeggen “ik begrijp je Alex, maar dat bad komt er” ipv al die passief agressieve opmerkingen, dat niet luisteren tijdens het gesprek en dan het huis afbranden terwijl het aan al je eisen voldoet. Wat dus uiteindelijk ook helemaal nergens voor nodig was.

Ze doen echt alsof er niks meer verbouwd gaat worden en ze het hiermee moeten doen :face_with_raised_eyebrow:

Samenvatting

Haha ik heb echt het idee dat ik vaak niet heb opgelet. Vond hun helemaal niet zo passief aggressief. Snapte de emotie en frustratie helemaal. Als er onverwacht een tweede bijkomt ga je niet nog jaren te klein wonen als je groter kunt betalen. Twee biedingen zegt overigens niets. Als je weet dat je kansloos bent bij een bepaald huis bied je niet. Als een huis tegenvalt ook niet. Daarnaast komt er bijna niks op de markt. Zo kan je in deze markt makkelijk maanden bezig zijn en maar één bod doen. Vond ze zelfs erg schuldbewust omdat ze ook uitlegden dat de teleurstelling mede kwam doordat ze zelf niet duidelijk genoeg waren geweest over de locatie.

Denk gewoon dat het super intens is om een ander voor je naar een huis te laten zoeken en geen veto te hebben. Denk dat je dat snel onderschat als je mee doet. Ik roep ook altijd dat het me vet leuk lijkt om mee te doen, maar als ik kijk wat de aankoopmakelaar waarmee we een jaar zochten zag als geschikt voor ons denk ik toch dat het mega lastig is om een huis voor een ander te kiezen.

7 likes
Samenvatting

Het is ook maar een tv programma he, ik ken heel die mensen niet maar ergerde me gewoon :stuck_out_tongue:

Ik weet hoe kut de huizenzoektocht in deze markt is maar dacht (vooral bij deze man) inderdaad een paar keer “waarom doe je dan mee”

4 likes

Het gaat er toch ook om of een huis potentie heeft. Je kan ook over 5 jaar een bad installeren. Het hoeft niet allemaal meteen. Dit soort types willen altijd alles meteen.

6 likes

Van seizoen 3 staat aflevering 8 ook online.

1 like

Kijken jullie een andere aflevering dan ik? :stuck_out_tongue: Ik heb nog niets over een bad gehoord

4 likes

Online stond een andere aflevering dan wat nu op tv is.

Oh ik zie het inderdaad, dit is nog van seizoen 3 -_-

1 like

Ja inderdaad maar ik zit me dus ondertussen heel erg af te vragen of ik deze toen al heb gezien.

Die vrouw draagt haar autogordel verkeerd!

Maar welke aflevering is nu op tv dan? Wel nieuwe toch? Want deze heb ik niet gezien en ik heb alle seizoenen al gebinged op Videoland. :joy:

2 likes

Ik ken deze ook nog niet en dacht ook dat ik alles al had gezien.

1 like

Ja dit is aflevering 8 van seizoen 3

Die hebben ze dus vandaag online gezet, seizoen 3 had eerst maar 7 afleveringen schijnbaar

En afl 1 van seizoen 4 is ook nieuw op Videoland

1 like

Heh, ik heb op Videoland een andere gezien net?

Oh chill, dus ik kan er morgen nog eentje kijken :star_struck:

2 likes

Dus op Videoland kijk je een week vooruit?

Oh wat praat die styliste vreselijk :cry:

2 likes