Kopen zonder kijken

Ik vind haar heel leuk. Ze is een kunstzinnig type en wat mij betreft echt geknipt voor dit vak. Ze maakt er altijd iets moois van. Haar stem is opvallend maar maakt haar ook uniek!

7 likes

VInd inderdaad dat ze er zeker iets moois van heeft gemaakt. Maar kan hoe ze praat echt niet aanhoren, echt tenenkrommend :joy:

Ik vond die mensen eigenlijk wel aardig, haha… De wensen vond ik niet zo gek ook voor 4 ton, maar ik ken die regio niet zo. Wel bijzonder dat het onder de vraagprijs gekocht kon worden (toch?), dat hoor ik hier eigenlijk nooit meer.

3 likes

Ik vind haar gegil zo irritant. Haast in staat om zonder geluid verder te kijken bah :angry:

7 likes

Schijnbaar kon het voor de andere kopers uit? In die aflevering op tv iig

1 like

Ik volg niet meer wat de mensen op videoland hebben gekeken en wat ik net op tv zag (heb geen videoland meer). Op tv was in de bilt/bilthoven etc. Was dat nu seizoen 4 of niet?

1 like

Dat was afl 8 van seizoen 3 (althans, zo staat hij sinds vandaag op videoland). De 1e aflevering van seizoen 4 speelt zich af rond Assendelft.

1 like

Oh ik heb vanmorgen die van seizoen 4 gezien (Assendelft). Net nog even de laatste van seizoen 3 gekeken (Utrecht/De Bilt). Vond de aflevering van seizoen 3 leuker.

1 like

Ik vond dit echt een superleuk en dankbaar stel, zat ook te janken omdat ze zo blij waren :pleading_face:

Qua inrichting vond ik vooral de woonkamer nogal bijelkaar geraapt, niet echt één stijl ofzo met dat bandung kastje, dan daar tegenover zo’n glazen kast en juist weer een beetje klassiek tv-meubel. En die eeuwige grote planten van Roos vond ik er ook niet echt passen. Maar heb weer genoten!

Edit: ik heb het dus over de uitzending die gewoon op tv was

1 like

Ja ik vond hem dus ook wel erg leuk over komen. Super lief bezig met wat zijn vrouw ervan vond allemaal ook. En geen super gekke wensen (zou je normaal gesproken zeggen tenminste maar helaas is een budget van 4 ton als je een huis met bad en ook nog eens 3 slaapkamers wilt weer too much in deze gekke markt).

Vond het alleen gek hoe teleurgesteld ze beide eerst waren met het huis voor de verbouwing alsof ze nog geen enkele aflevering van het programma gezien hadden en zich niet konden voorstellen dat hun huis mooi zou kunnen worden.

1 like

Ik vond de eisen dit keer ook niet zo bizar, gewoon groter en dat bad. Ik vond het ook leuke mensen! En Roos weer, laten ze weten dat ze een nieuwe bank moeten hebben want die ze nu hebben is ondergekalkt door kind. Komt ze aan met een een lichte bank van linnen. “Ja best spannend met kleine kids”. Lol.

4 likes

Net de aflevering gezien die vanavond op tv was, in en rond Utrecht. Ik heb het geluid een paar keer zachter moeten zetten door de schelle stem van de deelneemster en hoop op meer diversiteit in de rest van het seizoen! Wel chill huis geworden dit.

1 like

Die aflevering gisteren had niet op Videoland moeten staan. Die in de ochtend er al op stond.

Ik keek alvast 4.1 op videoland en ik hoor nu de hele tijd in mn hoofd BLOETOET van de stylist :joy: (bluetooth)

4 likes

Ja ik dacht dat ze teleurgesteld zouden zijn nav de commentaren hier, maar ze waren juist zo lief!

1 like

Ja die eerste afspraak was duidelijk pre-corona! En ik had al vrij snel door dat het een andere aflevering was, Assendelft of de Bilt is wel echt anders

Roos (rrinterior.nl) maakt daar overzichtjes van op haar website

3 likes

Gemiste kans om de website interiorrr.nl te noemen

20 likes

Ik ben nu 3.8 aan het kijken ik vind het een heel erg leuk stel! Wat is er mis met haar stem?

3 likes

Ik heb net de aflevering teruggekeken en vond het stel heel leuk, enthousiast en zo blij! Helemaal leuk weer om te kijken. Als ik Bob zo bezig hoor met zijn plannen, wil ik ook altijd een Bob😭

Ik denk dat we dit jaar wel stuk minder jaren '30 woningen gaan zien, die zijn in de huidige markt gewoon veeeul te duur. Dit stel had het liefst eigenlijk ook een authentiek, oud huis gehad. Maar, zorgt wel voor wat meer diversiteit in het programma.

3 likes