Dit zou ik dus ook echt hebben, dan komt er vast op beeld te staan hoe mijn relatie is beëindigd. Lijkt me nog erger dan samen een ikea meubel in elkaar zetten
Haha je ziet ook in de autorit soms de irritatie (verder wel onschuldig) opbouwen
Ik begin net aan de aflevering van vandaag. Maar ik vind het heel irritant dat Bob (weer) zit te zeiken dat “onze generatie” heel veel wil. En op vakantie én een huis met vier slaapkamers en een bad in bepaalde wijken. Nou poeh hee
Geef het lekker af op de vertiefte woningmarkt in plaats van op ‘onze generatie’. Niemand in dit programma zegt dat 'ie een luxe villa wil met een zwembad en uitzicht op zee. Het zijn over het algemeen allemaal doodnormale wensen die helaas gewoon niet meer lukken in deze tijd En misschien naïef om dan te denken dat dat wel gaat lukken in dit programma. Maar ja logisch toch om het eerst te proberen en dan pas wensen te schrappen.
Ik wilde zeggen tsja een boomer hè, maar hij zegt t zelf al
Zou echt niet verbaasd zijn als Thom de zoon van Alex is, wat lijken ze op elkaar maar dan met een generatie verschil
Voor de rest weer bewezen dat je er niet op komt zonder aankoopmakelaar en een verbouwing die een onrealistische prijs/pret verhouding geeft.
Wel lekker veel snarky commentaar over de bingokaart hahaha.
laatste op videoland
Ik moet we zeggen dat ik ze ook vrij kritisch vond als koopstarters. Als je per se op een hele goede locatie in een karakteristiek wilt wonen is het echt een pittig verhaal. Dat vind ik wel een pietsie beetje verwend. Ik hoor dat ook vaak om me heen en hoor echt maandelijks gezeik op de locatie van mijn huidige appartement, maar ik denk dan: wat is een kwartiertje fietsen óf niet die jarig ‘30 woning als je dan wel goed slaagt.
ik moet eerlijk bekennen dat ik dit stel wel een beetje naïef en verwend over vind komen.
Haha ik wilde ook al komen posten dat Thom zo op Alex lijkt!
Nieuwste afl op videoland
Maar ze hadden €400.000 te besteden. Ik snap wel dat je voor dat geld wel mag uitgaan van een toekomstbestendig huis en dat heeft nou eenmaal 3 slaapkamers en een badkamer met een bad als je dat wilt… Dat ze authentieke details willen vind ik dan inderdaad de dingen die je echt los moet laten, maar qua voorzieningen vond ik dit geen gekke wensen met zo’n budget.
Echt? Ik vond ze wel enthousiast en dankbaar overkomen. Ze wisten natuurlijk ook wel dat het misschien niet realistisch zou zijn, maar ze hebben gewoon echt geluk gehad met deze buitenkans en dat beseften ze zich volgens mij ook wel. Volgens mij zijn ze wel best jong, dus ergens denk ik ook dat ze misschien wat geld van ouders hebben gekregen haha want 4 ton is best wel een groot budget voor een student (hij studeerde toch nog?). Dus misschien toch een beetje verwend ja al is dat natuurlijk speculeren
Ik ken Tilburg niet echt hoor. Maar met deze wensen in Amtsterdam zou ik het wat anders vinden bijvoorbeeld. Het leek nou niet echt of ze in het centrum zaten, maar goed
Tilburg eindresultaat
Wel echt een super leuk huisje geworden zeg jemig, denk m’n favo van het seizoen tot nu toe.
Nee ik ook niet. Dat hoor je me ook niet zeggen (al is vier ton in deze markt weet ik uit eigen ervaring niet zo veel). Maar én groot én goede afwerking én goede locatie én karakteristiek is gewoon een stevig wensenlijstje. Als je er een laat vallen wordt je zoektocht al een stuk makkelijker.
@Xiomara geen idee van de markt in tilburg maar rond het centrum was hun belangrijkste eis toch?
Oh ik dacht juist dat ze specifieke wijken wilden, niet dat het per se in het centrum zou zijn. Ik heb even gekeken want ze benoemden de straat (Sparrenstraat), en het is niet in het centrum maar wel vlakbij. Dus wel populaire (en dure) locatie alsnog ja, denk ik
Volgens mij zijn we het met elkaar eens en volgens mij is dit huis aangekocht ergens begin 2020. Met 1-2% waardestijging per maand zou dit huis nu echt maar net binnen hun budget passen. Ongelooflijk hoe snel die prijzen stijgen.
Vrienden van ons hebben een huis gekocht waar ze over een half jaar pas de sleutel van krijgen. Die hebben dus geen haast om hun eigen huis te koop te zetten. En nu blijkt dat terecht, dat kan je 10.000en euro’s schelen in de verkoopprijs en je raakt het toch wel kwijt.
Klopt, we zeggen hetzelfde.En inderdaad die prijsstijging is bizar. In onze buurt: sept 2020: 295, december 300, Januari 310, maart 330, mei 350, augustus 360. Ziekelijk allemaal precies dezelfde appartementen want alle flats hier zijn in basis hetzelfde. Huizen waar je vorig jaar naar keek kan je dit jaar soms bij lange na niet betalen.
Je zou zeggen dat het plafond nu wel eens in zicht is, maar zo lang er mensen zijn die iets te verkopen hebben, zijn er ook mensen die iets duurders terug kunnen kopen
ja nu ik verder in de aflevering ben vind ik ze ook wel dankbaarder het was vooraleer begin bij hun eisenlijstje. Het is ook dat ik het wel een beetje voorbarig vind om van die huizen helemaal tot in de puntjes af te stylen. Dan denk ik dat het slimmer is om wat meer waar voor je geld te krijgen en dan het verbouwen van je huis stapje voor stapje te voltooien.
Oh leuk hebben ze die bank trouwens gehouden, haha? Was ik wel ik benieuwd naar. Sowieso heb ik het idee dat de meeste meubels weer met Roos mee naar huis gaan
Hahaha ze hielden niet op met de post-it’s.
Haha ik had wel aardig wat eisen, maar wel een andere markt hier in Limbabwe he.
Goede speech wel! Lekker kort.