Kopen zonder kijken

“Oeps we hebben helemaal geen hoekje voor dochter op het moodboard staan…” “ja zij hoort er wel echt bij hoor” haha :joy:

1 like

Ik vind alles echt mooooiii :star_struck:

1 like

Jep :joy:

1 like

Ja of ze hebben ergens 25.000 vandaan getoverd. Een van de twee.

1 like

Heel mooi geworden!
Ik moest denken aan een programma van echt heel lang geleden, ook met Martijn Krabbé, In Holland staat een huis. Dat was echt fantastisch, met van die doorgeslagen stylisten die een woonkamer tot stal of zo ombouwden haha

5 likes

Oke die bank vind ik echt verschrikkelijk, maar goed. Verder enig huissie. Is best wel op een goede plek in Tilburg, maximaal 5 minuten op de fiets en je staat in de winkelstraat. Vond het een leuke aflevering. Ik wil echt meedoen aan dit programma lol.

1 like

Waar was het

Bij de omroep zo bij dat pakketpunt van die fietsenwinkel bij watertoren

Haha ik dacht dat die styliste helemaal roze leek door die roze lamp, maar ze had echt een roze trui én een roze broek aan.

1 like

Jammer dat Martijn hint op nog een kind. Is absoluut niet netjes van hem.

1 like

Ohja leuk

En zo uitgebreid ook… echt apart.

Bij het stel uit Tilburg ook, die zeiden juist aan het begin dat er geen baby ging komen en vervolgens bij de oplevering pushen dat hij hoopt dat ze wel voor gezinsuitbreiding gaan en dat ze nu zijn goedkeuring hebben omdat de opnames klaar zijn. Walgelijk. Ik kon wel merken aan de reactie van die man dat ze wel ooit kinderen zouden willen maar volgens mij nu nog niet.

edit: oh ik weet trouwens niet of je doelde op het stel uit Tilburg of het stel ervoor die al een baby hadden. :laughing:

6 likes

Nou viel mij in beide gevallen op en ik vond het kut.

Over het ‘verwende’: het is deels waar, maar ik wil het gewoon niet horen van een boomer (sorry Bob)

2 likes

Stel uit Tilburg

Ik vind de aankoopprijs echt gigalaag? Dit hadden ze zelf ook kunnen kopen, toch… en dan was je hypotheek een stuk lager geweest. Mooie verbouwing, maar ik vraag me echt af of de verbouwing nodig was! Ze zeiden zelf ook dat het voor nu al helemaal prima was.
En hoezo vindt Martijn dat ze blijkbaar nu geen familie zijn met z’n 2en. Irritante gast

Ze hebben voor 345 gekocht en uiteindelijk het hele budget van 400 uitgegeven toch? Of hadden ze dat resterende bedrag als spaargeld?

Ja het is echt een heel leuk huis geworden!

1 like

Ik ben ook jaloers op dat huis. Ik hoef geen jaren 30 woning (biecht!) maar vond het echt mooi geworden!

1 like

Denk wel dat de waardestijging meer is dan wat ze hebben betaald. Er is nu natuurlijk heel goedkoop verbouwd met al die spon zooi. Denk dat ze sowieso nu al meer waard zijn daardoor.

Das wel fijn! Maar stel ze waren al jaren bezig met proberen of miskraam/kramen gehad. Martijn moet niet zo bemoeien.

4 likes

Vond het huis in Tilburg echt zonde, die woonkamer voelde zo benauwd aan. Ik vond dat eerste huis dat ze bezochten veel leuker! Al was het denk ik wel iets kleiner.