Ja eens! En ik snap dat de wens enorm groot was wat betreft een kookeiland, alleen ik vond dat de ruimte/zithoek daarmee niet tot zijn recht kwam. Ik denk dat een keuken zonder kookeiland, maar met een grote mooie eetkamer tafel als centraal punt mooier was geweest.
Moest je nou door de keuken lopen voor het toilet? Kan natuurlijk maar gek dat het aan de achterkant was
Echt? Toevallig nooit gezien. Ook bij hele oude gewend dat het aan de voorkant zit maar komt blijkbaar wel veel voor @Shadina
Ik zie geen nieuwe aflevering op Videoland? Het seizoen is toch nog niet afgelopen?
Er staat 11 oktober wel een aflevering op de tv gids…
Volgens internet doen er dit seizoen negen stellen mee dus als het goed is hebben we nog even te gaan!
oh dan hebben we nog even inderdaad. Hopelijk komt hij er dan later vandaag op!
Edit: zie op Twitter dat er deze week geen aflevering op Videoland komt. Afl 6 komt volgende week.
Ik wilde hier net komen vragen of het er al op stond, huilen dit😭
Ik heb dat thuis en wel meer mensen in de stad waar ik woon. Heeft er mee te maken dat de huizen uit 1900 of eerder komen en er toen geen toiletten binnenshuis waren. Het toilet is er toen later bijgebouwd en daarvoor is er meestal een stuk tuin opgeofferd.
Je ziet wel veel dat als mensen eenmaal grondig gaan renoveren dat het toilet naar de hal wordt verplaatst. Heb de aflevering nog niet gezien maar denk dat Bob zou doen als er ruimte is
Wel echt een heel leuk huisje hoor!
Leuk huis!
Klinkt logisch. Thanks voor de uitleg!
Nee daar is niet echt ruimte voor in de hal (doet Bob ook niet) om alvast de clou te verklappen haha
Ik vind de vrouw lijken op Yara Michels en Amanda Seyfried.
Wordt wel echt een prachtig huis, ook met die uitbouw.
Jaaa dat denk ik ook!
Ik vond eigenlijk de woonkamer leuker hoe het was!
Maar wel echt schattig hoe blij ze ermee zijn
Leuk stel! Vind de eethoek zo bij de tuin vooral heel mooi.
Waar is trouwens die diversiteit die Martijn einde van vorig seizoen beloofde gebleven? Alleen nog maar witte heterostellen op zoek naar een eengezinswoning met drie slaapkamers gezien (wel 1 afl gemist)
Precies de aflevering die je hebt gemist was de diversiteitsaflevering
Ik snapte deze aflevering niet zo waarom het ze een jaar lang zelf niet was gelukt dit huis was flink onder hun budget en al best wel af, en ook de andere huizen die Alex bezocht waren prima en voldeden best aan hun eisen
Misschien destijds flink overboden? Alex kan wss de huizen al zien/bezichtigen voordat ‘gewone’ mensen dit kunnen dus dan sta je al dik voor. Als je uberhaupt geen aankoopmakelaar hebt is het soms sowieso heel moeilijk. Wij konden bv soms niet meer bezichtigen, totdat je zei dat je een aankoopmakelaar had of dat hij/zij belde.