Als Bob iets niet aandurft, weet je dat je een probleem hebtđ die man kan alles (mit ie je hele rekening mag leegtrekken)
Die Martijn kan soms ook zo lekker bot en niet tactisch uit de hoek komen met zân vragen. Nu ook: âEN wie gaat dat betalen???â Kijkend naar de man, want die is veel ouder dus die zal het wel betalen.
16 jaar verschil, zou je niet zeggen trouwens!
Ga echt stuk om Bob. Roos wil demonstratie geven over de slimme deurbel met camera maar Bob heeft er geen zin in. âHoezo? Je ziet me toch aankomen? Kun je toch gewoon opendoen??â
Ik kijk nu met het stel uit Rotterdam, van volgende week, maar op tv zag ik geloof ik voorstukjes van een wat ouder stel? Die zie ik niet op videoland staan.
Dat samengestelde gezin? Die zijn van vorig seizoen, schijtirritante mensen
Ik zie geen nieuwe aflevering op Videoland. Laatste is van 27 september?
Jaa ik geloof het wel!
Aflevering 6 is de nieuwste.
Maar die kan je als alleenstaande dan weer niet kopen
De youtubeserie van Bobbie laat toch wel zien dat in je eentje een huis kopen ook héél dynamisch kan zijn haha
Ja vind ik ook heel leuk! Maar ik denk dat die markt ook heel lastig is op dit moment, wie heeft in haar eentje een budget van 4 ton (ik weet niet wat het precies is maar een appartement in Amsterdam kost nu zoiets) zoals Bobbie? Vraag me af of ze daar voldoende kandidaten voor weten te vinden.
Roffa
Samenvatting
Ik erger me echt aan mensen die zeggen âoh ik zie mijn kinderen hier ECHT niet opgroeienâ âja nee dat wil ik ECHT nietâ.
En dat gezoen de hele tijd maar misschien ligt dat m aan mij
Ohh is dat vandaag. Eens kijken in welke wijken ze in mân stad niet willen wonen.
Ik ook. Krijg al kriebels van de term âkindvriendelijke buurtâ haha. Vreselijk.
Ze willen niets eens in Rotterdam wonen
Nu wordt het nog spannender. Ik dacht ik ga richtlijn PHT doornemen maar dit is belangrijker.
Ze woonden in Rotterdam-Zuid. Ik begrijp ze wel hoor als mederotterdammer.
Zag ik Roos daar nou de kamasutra op het nachtkastje neerleggen?
Mijn vriend bij de onthulling
Zeg je dan âHe Google, spuit mijn anus schoonâ?