Kopen zonder kijken

Rotterdam: hij zit haar CONTINUE te kriebelen

Tenmiste nu in het eerste kwartier al 3x ofzo.

3 likes

Orgaanvlees?? Niche

1 like

Hahaha ja wat was daar smart aan??

Ik zit ook dat Rotterdam te kijken en wat is zij irritant, veel te aanwezig. Het is wel weer mooi geworden, niet mijn smaak, maar zie wel dat het mooi is. Merk wel dat ik het steeds meer eenheidsworsten worden die huizen, ze willen allemaal dezelfde trendgevoelige dingen. Zo jammer eigenlijk

1 like

Zij is 25 zag ik en hij dan dus 41

Ik vind haar echt een irritante wijsneus die veel te ouwelijk doet voor haar leeftijd.
Maarja wie ben ikšŸ¤·ā€ā™€ļø

9 likes

Wow ze hadden zelfs nog budget over, ook voor t eerst

Haha uit persoonlijk oogpunt vind ik t op die leeftijd wat veel :joy: Maar had ze er idd tussenin gezocht. Hij 35 en zij 29 ofzo. Hij had meer rimpels dat was m’n aanknopingspunt voor t feit dat ie ouder is

1 like

Nee west dacht ik? Richting Schiedam

1 like

Ja godver, ik zat er helemaal klaar voor.

1 like

Ik kijk 4.05 en vind die jongen op Alex de makelaar lijken door een bepaald shot aan het begin :laughing:

2 likes

Dat koppel dat nu op tv is, scheelt 15 jaar en de vrouw is de jongere? Of hebben jullie het over de afl van volgende week?

1 like

Ik vond dit echt een stom stel. Met hun mega budget en daarna hadden ze natuurlijk nog meer geld dan denk ik HOEZO kon je niets vinden, oh ja wacht, ze wilden een tuin op het zuiden

En wie wil er nou vrijwillig naar krimpen hahahh

12 likes

Ik totaal niet. Vind zuid prima. Genoeg mooie wijken. Ik zou juist nooit op noord of bv west willen wonen.

@tessel op tv lijkt een hele andere aflevering te zijn. Mensen uit Heilooo ofzo.

@anon50301661 yeah hup naar Rotterdam :partying_face:

2 likes

Rotterdam; ā€˜Begint de buurt en de geluidsoverlast te storen’

Meid speelt piano in een bovenwoning.

Samenvatting

@tessel ik kan me hier ook erg aan storen, omdat we allemaal weten dat een kindvriendelijke buurt in werkelijkheid niet goed verlicht, speeltuintjes en scholen, maar witte hoogopgeleide rijke gezinnen betekent.

Hoe trots die twee ook zijn als ze vertellen dat ze docent en student zijn en 16 jaar schelen. Nasty. Ik zou dan echt niet op tv gaan vertellen hoe en watšŸ˜‚

5 likes

Maar even serieus, die bank is toch super onhandig?? Als je met meer mensen bent zit je met de ruggen tegen elkaar lol. Nouja iig geen kringverjaardag dan

5 likes

Haha zo verwarrend hier in t topic, heb het idee dat t altijd over 3 afleveringen tegelijk gaat. Of t ligt aan mijn korte termijn geheugen. Snap het nooit :joy:

13 likes

Ja ik snap het niet meer. :joy:

1 like

Oh huuh helemaal verkeerd begrepen :joy:

Ja die mensen op tv vond ik de vorige keer echt heeeel irritant. Kwartier van een station, ruimte voor veel kinderen en helemaal af. Ja joeeee

1 like