Haha dat shot met al die buren die uit het raam hangen. Ik zou direct al rechtsomkeert willen maken
Ik vond die bank wel wat hebben eigenlijk! Wel onhandig als er bezoek is haha maar wel eens een niet zo standaard woonkamer indeling
Hahahah wij werden hier ook heeeelemaal gek van.
Ja alsof hij heel bang was dat ze er vandoor zou gaan als hij dr niet vast had, elke keer die hand op haar rug ook
Wowwwwww wat ongemakkelijk dat hij vertelt dat ze elkaar kennen van zijn werk en haar studie. En dat Martijn daar ook ongemakkelijk op reageert😂. Waarom vertel je dat op tv.
O ik denk dat het juist handig is. Je zit namelijk vet dichtbij elkaar zonder op 1 lange bank te zitten. Je hoeft niet perse met je rug tegen de leuning te zitten. Een beetje scheef zitten en een paar dienbladen op de rugleuningen en je hebt de perfecte borrel situatie
Ik snap er ook helemaal niks van. Kijk nu die aflevering van dat stel uit Rotterdam maar dat is dus een herhaling?
Nee op tv was een herhaling. Videoland loopt een week vooruit dus de aflevering van deze week op Videoland (met dat stel uit Rotterdam) komt volgende week op tv.
Afgelopen week was er geen nieuwe aflevering op Videoland, omdat er deze week dus geen nieuwe aflevering op tv was maar een herhaling.
Oke dankje voor de opheldering. Helpt mij voor mijn overzicht😂
Rotterdam
Snap ook niet dat ze hulp van het programma nodig hadden. Aankoopprijs viel ruimen binnen het budget en ze vonden de initiële staat van het huis al helemaal geweldig. Echt minder leuke tv dan
Echt lachen dat de dikke concessie van Rotterdam de ligging van de tuin was Wat een concessie
Maar uiteindelijk alsnog zuid
Ja hahahaha poh deze mensen hebben het heel zwaar
Werkt zij eigenlijk of alleen hij? Vind dat ze een ruim budget hebben.
Valt opzich best wel mee toch? Hij is natuurlijk een stuk ouder, had al een koopappartement en waarsch verkocht met dikke winst en een baan in de IT wat vaak lekker verdiend.
Ze werkten beide in de IT en hadden een appartement met overwaarde dus dat wil samen wel voor een goed budget zorgen.
Oke had ik niet begrepen, dacht dat zij nog studeerde dus vond het daarom een ruim budget op je 25e. Hij is natuurlijk inderdaad stuk ouder.
Ook als je allebei werkt vind ik 470 een ruim budget. En die 470 was nog zonder die overwaarde
Hoe weet je dat de 470 zonder overwaarde was? Dat is nergens gezegd en de waarde van je huidige woning word altijd meeberekend in je maximale te lenen bedrag
Omdat het eerste budget 470 was. En toen later in 't programma hadden ze ineens hun huis verkocht en toen zeiden ze dat ze een flinke overwaarde hadden en dat er daardoor nog meer budget beschikbaar was. Geen idee hoeveel, is ook niet opgegaan