Kopen zonder kijken

Omdat je hypotheek niet word berekend op het maximale bedrag van je huis. Vaak pakken ze woz waarde maar je uiteindelijke verkoopbedrag is meer. Omdat ze niet weten hoeveel het uitiendelijk gaat zijn. Waarsch is het dus hoger uitgevallen dan woz waarde en is er dus meer geld vrijgekomen. Maar er zit dus wel al een deel overwaarde in die 470.

1 like

Oh oke dat wist ik niet.

Hoe dan ook een groot bedrag :stuck_out_tongue:

1 like

Dit programma zou wel een goed drankspel zijn met alle terugkerende elementen en uitspraken die er elke aflevering weer uit komen :joy:

3 likes

Volgens mij zeiden ze dat er 10k extra was na de goede verkoop

Ja klopt, ik ben nu net bij dat stuk met kijken haha het was 470 en na de gunstige verkoop +10.000 erbij. Daarvan zijn zonnepanelen gekocht denk ik, daar begint Bob nu over tenminste.

Ja vond dit ook een beetje apart, ook over dat het huis van hem was en of ze daar wel over gepraat hadden. Ook al is t grappend bedoeld, vond t beetje kinderachtig

1 like

Bij Rotterdam lijken alle gordijnen niet ingekort? Echt zo’n stuk stof over aan de onderkant

1 like

Da’s trendy

2 likes

Viel mij ook direct op. Lijkt me echt onhandig dat je nog zo’n stuk stof op de grond hebt liggen

1 like

Ik geloof er NIKS van dat zij in de IT werkt. Als je al zegt dat je ‘een beetje iets soort van met IT doet’ en zegt dat je daarom interesse hebt in elektrische gordijnen: I call bullshit.

5 likes

Is juist slim! Vond het wel bloedirritant dat het ZIJN koopwoning was en dat zij begin te praten in de wij-vorm: “wij hebben het huis verkocht”, “wij hebben overwaarde dus meer budget”

1 like

Ik werd wel een beetje naar van dat gekus de hele tijd hoor. Vol in de camera steeds, echt why

2 likes

Ik dacht precies hetzelfde. De eerste it’er die ik tegen kom die het huis vrijwillig volhangt met allerlei snufjes en niet direct met een heel gezeik over privacy komt of voorstelt het zelf in elkaar te hacken.

16 likes

Die vreselijke bank in Rotterdam
đŸ„Č

Ze is wel Informatica docent op de HRO zag ik op LinkedIn. Dus ze zit wel in de IT

En die man werkt daar ook in de IT maar niet als docent

Waarschijnlijk overgeplaatst nadat hij het aanlegde met studenten😂 echt waaaarom vertel je zoiets op nationale tv

9 likes

@anon18050057 ze werkt als tester bij een detacheringsbedrijf en als parttime docent vertelde linkedin mij, dus niet echt diehard IT maar wel voldoende IT om een lekker salaris te hebben gok ik zo.

@Xiomara ik had de 470k begrepen als budget inclusief overwaarde, wat daarna nog een beetje verhoogd is door een nog gunstigere verkoop. En natuurlijk is het alsnog een hoog budget

2 likes

Oh valt me nog mee dan!

1 like

Omg ik zit met Alex op hetzelfde resort op curacao nu!!

52 likes

Whaha score. Hij kan vast niet wachten om weer terug naar Almere te gaan

7 likes