Ja echt mega deprimerend
Kan die niet een woning met 8m kopen en dat ze dan lekker zelf een uitbouw laten plaatsen over een paar jaar.
10m moet je sowieso een woning met uitbouw hebben, want standaard is dat niet bij tussenwoningen
Ja vind ik zo bizar maar vooral ook steeds dat vragen om budget te verhogen. Ik ben dan zo bang dat die mensen echt een maxmax hypotheek hebben? Dan maar geen woonkamer van 10 meter, maar wel binnen je reeele mogelijkheden.
‘Een goede plee’
Maar dit huis hebben we al in de voorstukjes gezien. gaat m niet worden
Nou Martijn moet hier niet middenin mijn leven overvallen of met een miljoen het is een puinhoop!
hahaha ja echt relatable, van pyjama tot was tot dat onbijt nog bij de bank hahah
Wat een ouderwets gedoe allemaal ‘wie rijdt er? De man he’
Ik vind dit wel een aandoenlijk stel, tenminste niet zo yuppig
Zo zo ze laten wel duren huizen voorbij komen. Althans prima huizen als een nieuw gezinnetje.
Haha dit is vooral leuk als je weet wat er gaat gebeuren
‘hier wonen Henk en Gerrie’
BEESTJES?
En zei ie nou zwammen?
Dit denk ik en kreeg helemaal de kriebels😭
Hahahaha ze weet het precies
Nouuu volgens mij zitten er hier nog genoeg kandidaten ook in het woon topic ! Een FF editie!
Wie weet durft Bob ‘m aan!!
Ik vind dit echt een leuk stel. Ik vind het ook heel grappig dat zij heel trots vertelt dat hij geblinddoekt nog de weg weet te vinden (maar dat zij dat nu ook exact wist en je zag zijn verbazing door de blinddoek heen )
Ja en als er dan geen geld meer is dan trommel je heel FF op om te klussen! Is 1x een stel geweest wat dat deed, vond dat zo realistisch. Budget is op, dus vraag vrienden en familie. Gek dat ze dat niet vaker doen eigenlijk.