Kopen zonder kijken

Wilde dit net komen posten! Ben net gaan kijken en vind het echt super leuk. Vind die Antwerpse vrouw met kind wel een zeur trouwens haha

Edit: wat zijn al die Vlamingen negatief zeg. Toch niet meer zo leuk… man echt zo veel gezeik

3 likes

Echt he, zo negatief allemaal. Vind het ook heel irritant dat het niet gewoon 1 gezin per aflevering is. Wil weten hoe die van die 2 gezinnen samen eruit komt te zien, maar heb geen zin om alle afleveringen te kijken. (Zo dit was ook lekker negatief haha)

3 likes

Tip: in aflevering 9 is het vervolg en de ontknoping daarvan. Er is wel nog in een aflevering ertussen nog een kleine glimp van de verbouwing/plannen en wat gezeik over die te kleine kamer en dat ze denken dat al hun spullen niet gaan passen. Maar dat heb je niet echt nodig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: je moet wel afl 1 en 2 kijken. In 2 kopen ze het huis. En in afl 9 dus de ontknoping van de verbouwing :+1:t3:

1 like

Ik vind dat ook heel irritant aan dit programma, zo onrealistisch. alsof je voor 70k schuifpui, badkamer, keuken, dakkapel, inrichting etc etc kan fixen (kijk nu de herhaling van maandag)

2 likes

Wow tering, negen afleveringen verder pas :crazy_face:

1 like

Hahah zo Vlaams dat die presentator verbaasd is dat die vrouw in Antwerpen de gordijnen wel eens open heeft :joy:

2 likes

Blind gekocht s3e3

hahahaha love Bea die zegt over een of ander donkere kelder “hier gaan we Maxim insteken” :joy: :clap:

12 likes

Ik vind dat veel vrouwelijke deelnemers ook echt zo zaaaaagend praten alsof hun stem steeds breekt ofzo

Echt zoooooo’n mini koerkeeee

1 like

Wow die mensen bij BG zijn echt nog veeleisender dan bij KZK.

2 likes

Nou alles gezien.
Wat een ambetante (om maar even in het Vlaams te blijven) makelaar zeg, altijd zo afkeurend en een zure blik. Vond haar ook echt niet een toevoeging van kennis oid.

Ik ben ook verslaafd aan Blind Gekocht, ze maken het ook steeds spannend met cliffhangers en 2 verschillende gezinnen per aflevering. Ook leuk steeds diverse mensen!

1 like

Haha ik dacht dit dus ook :laughing:

Heb wel het idee dat de Vlaamse veel realistischer is. Veel minder (iig minder opzichtige) spon.

4 likes

Ik ben echt blij met de tip van hier om het te gaan kijken, ik vind het zo leuk! Het echt volgen van de gezinnen, de meer diversiteit in woningen en de presentator (zoveel minder ongemakkelijk dan Martijn). Leuker dan de Nederlandse. Vind wel echt veel huizen in Belgie lelijk… Grauw, donker, hele andere stijl dan in Nederland.

3 likes

Dit vind ik ook echt! Ik dacht dat Nederlanders over het algemeen meer zouden zeuren en negatiever zouden zijn & meer zouden eisen, maar vind ik tot noch toe echt andersom.

1 like

Ik vond Blind Gekocht ook echt super leuk. Normaal trek ik de Vlaamse taal niet zo (sorry😬), maar zelfs dat ging goed. Alleen gestoord aan die game verslaafde vent en dat stel dat al super lang geen cent uitgaf.

Eens trouwens met dat de huizen in België veel grauwer lijken qua exterieur, verbaasde me hier ook best over. Zo anders dan in Nederland.

Presentator vond ik ook veeel leuker dan Martijn! En de diversiteit ook veel leuker. Iemand enig idee waar je seizoen 1 en 2 kunt kijken?

3 likes

Wow ik kijk nu aflevering 8 van Blind Gekocht met die twee huizen aan elkaar, die drie meiden moeten gewoon niet zoveel spullen verzamelen :sob:

3 likes

Het laatste seizoen staat toch normaal op videoland nl? Heb je geen vpn voor nodig

Edit: huh kan het nu ook niet meer vinden
Edit 2: heet Kopen Zonder Kijken Belgie

He gek dat scherm heb ik nu ook bij Prince Charming

1 like