Kopen zonder kijken

Volgens de insta van Roos kunnen we vanaf mei weer kijken! Zo veel zin in

10 likes

Yeahhh messing kranen en urban jungle here we come

3 likes

Hahaha en toch ben ik elke keer weer benieuwd, hopelijk wel dit keer écht wat diversere stellen

1 like

Oh leuuuuk!! :heart_eyes:

Ja, en in dit seizoen zit de aflevering met mijn collega.
Geen divers koppel helaas…
Dit komende seizoen is ook tegelijk gefilmd met degene in het najaar. En de stellen waar ze niet snel genoeg een huis voor hadden schoven dan door naar het voorjaar.

2 likes

Uit betrouwbare bron weet ik dat 16 mei de eerste aflevering op tv zal zijn :grinning:

8 likes

Zijn alle koppels bekend dan?
Oh of bedoel je jouw collega

2 likes

Ik heb net de eerste aflevering van ‘t nieuwe Belgische seizoen gezien. Die mensen die een hut zoeken voor 1 miljoen :sob: zulke ergerlijke lui!! Vooral die vrouw, jakkie…

1 like

Vpn inderdaad :grimacing:

1 like

Ja met die garage denk ik ook; wat is belangrijker? Een garage voor je lelleke oldtimer BMW of een tuin en eigen slaapkamer voor je letterlijke KINDEREN

En over die rijkelui. Dat vorige huis stond ook best dicht bij de buren?! Vond ik althans. Met hun ‘lintbebouwing’.

3 likes

Kijk nu de Vlaamse afl van gisteren terug. De sirene is weer beginnen met loeien hoor… Kanonnen. Die rijkelui hadden zich nóóit op moeten geven. Wát een walgelijk verwende en onsympathieke idioten.

1 like

Ik kijk met vpn via goplay en is idd overlap van mensen over meerdere afleveringen!

1 like

16 mei begint het nieuwe seizoen!! (nl) :grin:

32 likes

Leuk! Kan niet wachten op jullie comments. :joy:

3 likes

De eerste 2 afleveringen staan op Videoland. :raised_hands:t2:

20 likes

Staat nu aan :sunglasses:

2 likes

Ik vind het stel in aflevering 2 echt zo leuk

9 likes

Aan de ene kant vind ik het leuk dat er weer een nieuw seizoen is, aan de andere kant heb ik geen zin in witte heterostellen met een budget van 6 of 7 ton. Vond die aflevering met dat stel met een budget van 2 ton wel leuk, die bij de Efteling werkten. Maar ik ga sowieso weer kijken haha

9 likes
over aflevering 2

Echt met een grote glimlach gekeken. Wat een leuk stel! Zo enthousiast! :smiling_face_with_three_hearts: En genoot ook van Bob, hoe hij gelijk de garage wilde ombouwen tot keuken. Ik vind het echt mooi geworden. En die grasmat met grasmaaier en de muur :laughing:. En nog even over de carpet right sponsor stukje:“ja, zeker” :smiling_face_with_tear:

7 likes
Aflevering 2

Ah ik vond dit ook zo’n leuke aflevering! Dat stel heeft zo’n positieve vibe en het huis is echt prachtig geworden. Nu wil ik ook m’n appartement uit en naar het platteland :yum:

2 likes