Door jullie berichtjes eerst aflevering 2 gekeken en inderdaad een geweldig stel zegš zo gegund!
Jaaa ik zit er klaar voor. Maar misschien switch ik tussendoor naar Videoland, als ik de reclames moe ben.
Dit vind ik geen leuk stel op een of andere manier.
Ook echt totaal onrealistische wensen
Pff wat je in deze tijd moet neerleggen voor een fatsoenlijk huis he
En die man vindt zichzelf iets te leuk.
ja 4 slaapkamers voor dat budgetā¦
Niet normaal. Mijn zus en zwager verhuizen binnenkort naar hun 2e koophuis met een hypotheek van 5 ton! Voor een gewoon rijtjeshuis!
Ze komen op mij ook totaal onrealistisch over. Alsof de clowns van dit programma ineens kunnen tóveren.
Nouja dat is ook wel een beetje zo. Want door al die spon kunnen ze je zo een halve ton besparen haha. Dus beetje halve ton toveren kunnen ze wel
Ja maar je moet allereerst wel een huis kunnen krijgen. Daar zit de crux.
Nee tuurlijk, maar waar ik ga kijken en denk: pfoe, moet 2 ton bij en dat heb ik niet, want na overbieden is mān geld op, dus ik kan niet overbieden. En in dit programma denken ze dan; nou is geen 2 ton maar 1 ton en een beetje spon erbij. Dus daf scheelt wel toch dan
Maar het gaat er toch om dat zelfs de aanvankelijk wensen met alle spon in de wereld achterlijk zijn. Ze hadden voor die 375 nog geen uit elkaar vallende hut kunnen kopen zónder sponverbouwing in die regio.
Als ik zie wat ze nu kopen is dat eigenlijk alleen maar om op de markt te komen. Meer niet. Als dat je doel is, prima. Maar dat idee kreeg ik bij hen eigenlijk totaal niet.
Ze lijken op elkaar
Schattig huisje wel!
Ben benieuwd wat Bob met het lage plafond gaat doen.
Hahaha ze zijn zo lang het leek net alsof ze in Madurodam staan.
Ik had de badkamer verplaatst met t ligbad in de dakkapel ofzo denk ik? Al is dat wrsch budgettechnisch niet haalbaar
Dat is een slimme oplossing! Ben jij Bob?