Kopen zonder kijken

Ze doet me echt denken aan Sarah Rebecca
Ook qua stem :sweat_smile:

5 likes

Mij aan Sanny!

1 like

Haha wat een associaties met anderen allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ugh
“We hopen dat er een wiegje komt te staan” uhh okĂ© Bob

6 likes

Ja wtf, waarom niet gewoon een sportkamer, naaikamer, treinbaankamer, meditatiekamer

7 likes

Zo hoppa ff €2000 erbij voor onvoorziene kosten :see_no_evil:

1 like

Ik denk eigenlijk dat die accessoires weer terug gaan en alleen gebruikt worden voor styling.

2 likes

Hahaha ik heb de aflevering al gezien maar dit gaat zeker over Roos?
Ondanks alles hou ik echt van haar, ik weet niet waarom

Wat houdt dat eigenlijk in? Heb je als huiseigenaar meer kans om een groter/duurder huis te kunnen kopen dan wanneer je een huurwoning hebt? Heeft dat iets met een hypotheek te maken voor een nieuw huis?

2 likes

Dan zit je in de ‘home owner’ bubbel. En als de markt ok blijft verhuis je over een aantal jaar door naar een groter/beter huis en heb je overwaarde om je positie als koper te verstevigen etc. Want huren is altijd weggesmeten geld!!!

1 like

Leuk geworden wel!

1 like

Vind het qua stijl wel mooi geworden dit huis! Maar voelt wel echt klein aan beneden

8 likes

Die roze fauteuil staat echt gruwelijk in de weg

20 likes

Nooit ruimte om de badkamer voor handdoeken etc. Vind dat altijd zo onpraktisch

5 likes

Waarom hebben ze hun bed niet onder die dakkapel geplaatst ?

3 likes

Misschien was die kast al van hun en kunnen ze hem uitbereiden.

In de woonkamer zou ik meteen die roze stoel weghalen, staat zo onwijs in de weg.

1 like

Dat vind ik dan nog niet eens zo gek klinken. Zat net nog op Funda, nieuwbouw in Amsterdam west 725.000 voor maar 87 m2 kaching, in wat voor tijd leven we

1 like

Heeft iemand wel eens zo’n upstairs traprenovatie laten doen? Ik ben best benieuwd hoe duur dat ongeveer is en hoe dat bevalt
 Nu bezig met de trap te verven en wat een rotklus is dat

2 likes

Ik heb dat gedaan, kost ongeveer 5500 voor een trap met 14 tredes.

3 likes

Ze zijn wel eens langs geweest bij mijn ouders voor een offerte maar dat was zo aan de prijs ( ruim € 5000,-) dat mijn ouders er maar niet mee door zijn gegaan.

1 like

Ik had het idee dat dit stel in het begin van de aflevering ook nog in andere levensfase/ ideeën over de toekomst hadden. Hij klaar voor een burgerlijk leven en kids etc, en zij kreeg het daar maar benauwd van geloof ik. Gelukkig leek dat gedurende de aflevering bij te trekken. Vond het huis mooi geworden , toffe kleur van de keuken!

12 likes