Ze doet me echt denken aan Sarah Rebecca
Ook qua stem
Mij aan Sanny!
Haha wat een associaties met anderen allemaal
Ugh
âWe hopen dat er een wiegje komt te staanâ uhh okĂ© BobâŠ
Ja wtf, waarom niet gewoon een sportkamer, naaikamer, treinbaankamer, meditatiekamer
Zo hoppa ff âŹ2000 erbij voor onvoorziene kosten
Ik denk eigenlijk dat die accessoires weer terug gaan en alleen gebruikt worden voor styling.
Hahaha ik heb de aflevering al gezien maar dit gaat zeker over Roos?
Ondanks alles hou ik echt van haar, ik weet niet waarom
Wat houdt dat eigenlijk in? Heb je als huiseigenaar meer kans om een groter/duurder huis te kunnen kopen dan wanneer je een huurwoning hebt? Heeft dat iets met een hypotheek te maken voor een nieuw huis?
Dan zit je in de âhome ownerâ bubbel. En als de markt ok blijft verhuis je over een aantal jaar door naar een groter/beter huis en heb je overwaarde om je positie als koper te verstevigen etc. Want huren is altijd weggesmeten geld!!!
Leuk geworden wel!
Vind het qua stijl wel mooi geworden dit huis! Maar voelt wel echt klein aan beneden
Die roze fauteuil staat echt gruwelijk in de weg
Nooit ruimte om de badkamer voor handdoeken etc. Vind dat altijd zo onpraktisch
Waarom hebben ze hun bed niet onder die dakkapel geplaatst ?
Misschien was die kast al van hun en kunnen ze hem uitbereiden.
In de woonkamer zou ik meteen die roze stoel weghalen, staat zo onwijs in de weg.
Dat vind ik dan nog niet eens zo gek klinken. Zat net nog op Funda, nieuwbouw in Amsterdam west 725.000 voor maar 87 m2 kaching, in wat voor tijd leven we
Heeft iemand wel eens zoân upstairs traprenovatie laten doen? Ik ben best benieuwd hoe duur dat ongeveer is en hoe dat bevalt⊠Nu bezig met de trap te verven en wat een rotklus is dat
Ik heb dat gedaan, kost ongeveer 5500 voor een trap met 14 tredes.
Ze zijn wel eens langs geweest bij mijn ouders voor een offerte maar dat was zo aan de prijs ( ruim ⏠5000,-) dat mijn ouders er maar niet mee door zijn gegaan.
Ik had het idee dat dit stel in het begin van de aflevering ook nog in andere levensfase/ ideeën over de toekomst hadden. Hij klaar voor een burgerlijk leven en kids etc, en zij kreeg het daar maar benauwd van geloof ik. Gelukkig leek dat gedurende de aflevering bij te trekken. Vond het huis mooi geworden , toffe kleur van de keuken!