Kopen zonder kijken

Ik zou echt janken als ik eerst een bad had en nu niet meer :sob: maar die extra kamer is ook wel chill voor het wiegje natuurlijk

1 like

Normaal zien we toch ook waar ze het voor gekocht hebben en wat het rest budget is? Zat ik toen perongeluk op Instagram of hebben ze dat niet laten zien :see_no_evil:

Dat hebben ze wel laten zien, wat het precies was weet ik niet meer precies omdat wij meteen door zijn gegaan met afl 2 (dat stel is echt zo leuk)

345 gekocht dus 55k verbouw en stylebudget

2 likes

& @McApple omg bizar, is dat met die ledstrips en alles of eerder een vanaf prijs?

2 likes

Wij hebben met led maar kregen die gratis vanwege een actie! Ze doen wel heel vaag over hun prijzen aan de telefoon, ze willen perse bij je langskomen.

4 likes

Het is echt bizar duur idd. Wij wilden beide trappen laten doen, zou 10200 euro kosten maar als we dezelfde avond zouden beslissen was het 9950 euro. Een korting van 2%
We hebben diezelfde avond nog besloten om het helemaal niet te doen :joy:

10 likes

Offtopic maar als je handig bent kan je ook zelf een traprenovatie maken. Wij hebben het voor, uit m’n hoofd, 600-700 gedaan (14 treden met bocht met pvc bekleed).

2 likes

Die eerste aflevering, vond het gewoon sneu. Woon je voor 1500 euro per maand ver van je droomplaats in een poppenhuisje waar je in een kamer niet fatsoenlijk kunt staan en met een knot niet onder je deurpost langs komt. Deze markt.

Ze hebben er wel echt nog wat leuks van gemaakt, maar in vergelijking met wat ze hadden was ik echt nooit weggegaan

17 likes

Mijn ouders kennende was dit zonder led strips. Het is al weer een aantal jaar geleden dat ze zo’n verkoper over de vloer hebben gehad en wat ik mij vooral kan herinneren is dat het heel duur was.

2 likes

Mja ze woonden wel leuk aan t water, maar wel maar een 1 kamer appartement. Da’s wel echt klein dus snap wel dat ze graag naar minimaal 80m2 wilden

Ik vind hun echt al heel burgerlijk overkomen dus ik snap niet zo goed waarom zij zich zo blijft vasthouden aan “ik wil niet meteen zo’n burgerlijk bestaan”. Boeie dat je burgerlijk ben op je 34/31e.

12 likes
Aflevering 2

Ik keek 1 en 2 achter elkaar, wat een andere vibe dit koppel. Ik ben helemaal fan haha.
Zo blij en enthousiast, en wat heerlijk dat ze zo gelukkig worden van koetjes, en het gras maaien.
Vond het resultaat 1 van de beste ooit denk ik. Heel nice! En hallo, een 2 onder 1 kap voor VP 245.000 :slight_smile:

13 likes

Ik vind het ook zo irritant als mensen dat zeggen? Alsof een eengezinswoning kopen buiten de binnenstad meteen een kettingreactie veroorzaakt en je 6 maanden later automatisch in je fleecetrui op het schoolplein staat. Als het goed is heb je dat gewoon zelf in de hand toch haha

21 likes

Ja! Door de tanden/mond vond ik hahah, en lengte

1 like

Zo zie ik het eigenlijk wel :speak_no_evil:

2 likes

Hahaha nou bij de aankoop van dat fleecevest ben je altijd nog zelf hoor

1 like

Burgerlijkheid heb je echt zelf in de hand, kijk naar stel 2. Die gingen ook de stad uit maar die zijn verre van burgerlijk

2 likes

Maar als je naar een Vinex-wijk verhuist of naar een kinderrijke buurt of dorp dan verlang je automatisch toch naar dat burgerlijke leven?
Hoeft niet perse met fleecevest maar toch
En stel twee vond ik ook echt burgerlijk hoor

5 likes

Nee hoor, je kunt ook tegen je zin in naar dergelijke wijken verhuizen, omdat je beter gelegen, mooiere wijken of de meer karakteristieke woningen niet kunt betalen. Dat heeft weinig met een verlangen naar een burgerlijk leven te maken. Andersom ben je ook niet per definitie een niet-burgerlijk persoon als je centraal in een stad woont.

19 likes