Nee maar ze wilden PERSE een bad want is wel handig met een klein kind. Want dat kind blijft natuurlijk altijd klein
Ben nu aflv. 3 op Videoland aan het kijken en omg dit stel. Heerlijk typisch KZK weer dit
hoezo 100 m2 te klein met 1 kind, doe eeeeeeeven normaal.
Jaaa mijn vriend en ik zouden zooo blij zijn met 100m2 nu!
Ik vraag me ook echt af hoe zij een huis kunnen kopen voor €660.000 zonder overwaarde van een huidig huis?!
Geen idee wat voor werk zij doen, maar als je allebei boven modaal verdient is dat wel haalbaar, ik verwacht ook wel een jubeltonnetje en wat spaargeld erbij?
Ik denk sowieso een jubelton per persoon
Waar zijn de diverse situaties en wensen die ze beloofd hebben
Ik zou ook wel eens een single willen zien met een appartement ofzo. Of écht starters met hun eerste huisje en klein budget.
Niet deze kakkers.
Inderdaad. Om elke keer te benoemen dat ze 2,5 uur moesten rijden en dat ze niet verwacht hadden dat de markt daar ook zo gek was.
& @Evenveel jaaa met een jubelton (of 2) kom je natuurlijk ook wel heeel ver! Het is alleen zo’n ver van mijn bed show, zo’n bedrag dat ik echt even denk wow hoe dan! Wel fijn natuurlijk als je dat kan, vooral in deze tijden heb je dat wel nodig voor een fatsoenlijk huis :’).
Volgens mij mag jubelton maar 1x worden gegeven per stel, als je fiscaal partner bent (en dat ben je met een kind).
Maar alsnog 1 jubeltonnetje vast wel ja.
Edit: huh zij werkt in een callcenter en zij kunnen 660 neerleggen? Wat doet hij? ![]()
Jezus dat huis van die ouders… ![]()
Zij lijkt 25 en 45 tegelijkertijd.
Wow ik had me nooit gerealiseerd dat stellen een dubbele jubelton kunnen hebben
![]()
Edit: oh zie nu de reactie van @Theekransje
Kan blijkbaar ook niet las ik hier net haha
Ik dacht dat je bedoelde in bad douchen maar het is echt je badkuip in douchen haha watt
Idd, zelfs in het oosten van het land waar wij zochten kreeg je dit niet voor die prijs…
@Freedom ja volgens mij kan het wel, heb het in mijn omgeving wel vaker gehoord. En anders moet je 10% belasting betalen, eigenlijk is dat ook niet heeeeel veel…
Hoppa komt nog even 40k bij. Overlegd met “financieel adviseur” aka pappie.
Wat ik ervan kan vinden is dat je niet van bv je vader èn moeder een ton kan krijgen als zij nog elkaars partners zijn, ook is het niet zo dat 1 persoon (of stel) aan hem en aan haar een ton kunnen schenken want zij worden gezien als 1. Maar dat wel bv van ouders van haar en van hem kunnen schenken. Dus van verschillende mensen/stellen.
Dat zou natuurlijk super leuk zijn om te kijken maar echt niet realistisch in deze tijd… Je krijgt niet eens een appartement voor dat geld tegenwoordig.
Ja alleen mag je het maar een keer in je huis stoppen volgens mij
Toch wel? Nou dat verklaart een hoop haha.
Dat dacht ik idd ook