Zij lijkt 25 en 45 tegelijkertijd.
Wow ik had me nooit gerealiseerd dat stellen een dubbele jubelton kunnen hebben
Edit: oh zie nu de reactie van @Theekransje
Kan blijkbaar ook niet las ik hier net haha
Ik dacht dat je bedoelde in bad douchen maar het is echt je badkuip in douchen haha watt
Idd, zelfs in het oosten van het land waar wij zochten kreeg je dit niet voor die prijsā¦
@Freedom ja volgens mij kan het wel, heb het in mijn omgeving wel vaker gehoord. En anders moet je 10% belasting betalen, eigenlijk is dat ook niet heeeeel veelā¦
Hoppa komt nog even 40k bij. Overlegd met āfinancieel adviseurā aka pappie.
Wat ik ervan kan vinden is dat je niet van bv je vader ĆØn moeder een ton kan krijgen als zij nog elkaars partners zijn, ook is het niet zo dat 1 persoon (of stel) aan hem en aan haar een ton kunnen schenken want zij worden gezien als 1. Maar dat wel bv van ouders van haar en van hem kunnen schenken. Dus van verschillende mensen/stellen.
Dat zou natuurlijk super leuk zijn om te kijken maar echt niet realistisch in deze tijd⦠Je krijgt niet eens een appartement voor dat geld tegenwoordig.
Ja alleen mag je het maar een keer in je huis stoppen volgens mij
Toch wel? Nou dat verklaart een hoop haha.
Dat dacht ik idd ook
Ja ik weet het eigenlijk zeker haha net even opgezocht bij mijn grote vriend de fiscus
Hij wil grasmaaien
Nee dat is ook niet te doen voor zoān budget, maar wel een stuk realistischer dan stellen die al 500k als budget hebben en als Bob belt ook nog ff 40k bij kunnen leggen alsof ze een kopje koffie bestellen bij Starbucks.
Vind het echt prachtig! Vind echt alles mooi.
Vind die jubelton echt zoān grap. En dan wordt er zogenaamd ingegrepen door de jubelton te verlagen, schaf het gewoon per direct helemaal af. Maarja aan de andere kant, dan sta je als single alsnog kansloos tegenover stellen dus wat dat betreft maakt het eigenlijk ook niet uit
Na die verlaging is hij 27k, en dat is gelijk aan de algemene eenmalige verhoogde schenkvrijstelling. Die wordt sowieso niet afgeschaft en ze mogen toch niet gecumuleerd worden, dus die tussenstap is in principe gelijk aan afschaffen.
Nou zij werkte bij een soort telefonische helpdesk, dus dat goede salaris moet dan echt van hem komen.
Tuuurlijk op de valreep nog ff 40k extra
Holy shit ik ga ook in het hoge noorden wonen. Misschien kan ik dan nog ooit kopen dit allemaal voor ā¬380.000
Koop je hier niet eens een appartement van