Ze werkt als een soort tussenpersoon voor acute verpleeghuisachtige zorg, dat betaalt denk ik wel iets beter dan het callcenter van de Postcodeloterij. Maar hij zal ook genoeg verdienen denk ik.
Ik snap echt wel dat ze balen dat ze met zoān goed budget alsnog niks kunnen vinden. En wellicht hebben ze idd gewoon een goed salaris, hoeft niet altijd een jubelton aanwezig zijn als jonge mensen wat meer te besteden hebben
Aflevering 2 was gewoon twee vliegen in een klap
Buiten de Randstad
Mensen van kleur
De jubelton wordt per 2024 wel helemaal afgeschaft. De verlaging volgend jaar is alleen ingevoerd omdat afschaffen in 2023 voor de Belastingdienst nog niet uitvoerbaar bleek en verlagen wel. Zoals @L.C al zegt staat verlagen tot 27.000 voor ouders die aan kinderen schenken praktisch gelijk aan afschaffen omdat er sowieso een eenmalige vrijstelling bestaat.
Overigens kun je zelfs meer dan 2 jubeltonnen ontvangen per stel, je mag ook nog van grootouders/andere familieleden en zelfs van onbekenden een jubeltonnetje krijgen. Dit mag je ook allemaal in een woning stoppen.
Ja bizarre huurbedragen altijd⦠van 1700e per maand kun je ook een groot hypotheekbedrag hebben.
Dat klopt, 1150 exclusief zeiden ze he? Is ook best een okƩ huurprijs maar toch.
1350 zelfs dacht ik!
Klopt zeker, maar bedoel meer voor 1350 exclusief heb je best een grote hypotheek als je het zo rekent.
Maar een kleine rekensom leverde nu ook al een flinke hypotheek op.
Ze betalen (als alles via de hypotheek gaat) ook iets van ā¬2100 per maand.
@SpeedOfSound Carpetright was vorig seizoen ook sponsor, volgens mij was dat het eerste Carpetright seizoen. Ook Eijerkamp was vorig seizoen nieuw.
Volgens mij doet Upstairs nog steeds mee, maar niet in elke aflevering. Ik zag gister nog zoān ādit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Upstairsā stukje na een van de reclameblokken (ook helemaal op het einde geloof ik).
Ik vond dat stuk gras met die neonroze grasmaaier echt leuk uiteindelijk!
Ik moest zo lachen om Martijn die vroeg aan roos of de tegel 60 bij 60 was
Valt ook wel weer mee. Je kunt dit huis er in ieder geval bij lange na niet van kopen en een kleiner rijtjeshuis (zoalswaar zij in woonden) in die regio ook niet. Zij zijn wel echt fors gestegen in lasten denk ik
Ik vind het huis qua verbouwing en materialen echt tegenvallen. Vooral dat marmer vind ik zo lelijk, en die keuken oogt qua materiaal heel cheap. (Kunstof of gelamineerd blad etc) Voor dat bedrag.
Wel de aflevering van de vijver haha.
Oh en Martijn had zān lolbroek aan
Afl 3
Ja ik vond het ook tegenvallen voor meer dan 7 ton. Niet eens een fatsoenlijke tuin en alle kleuren waren ook meh. Maar gelukkig leken ze zelf wel blij.
Edit en ik snapte dus echt niet dat die lelijke blauwe deuren er boven nog in zaten?!
Haha ja die ze (Martijn) er eerst nog heel stoer stonden uit te trappen. Maar goed dat dat niet gelukt was, anders geen deur?
Ohh ik zie nu pas dat er op Videoland de eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen Voor Hetzelfde Geld staat. Ook leuk
Vind dit ook een leuk programma ja! Ik vraag me alleen altijd af welke mensen (zeker in deze tijd) hun huis een week willen afstaan voor proefwonen? Waar gaan die mensen dan heen?
Sorry ik ben een stalker en ging haar googelen
Maar ze is Hbo verpleegkundige, dus zal geen standaard callcenter zijn maar iets waarbij je wel die kennis voor nodig hebt neem ik aan š«¢
En⦠over het bedrag. Misschien is een van beide wel op jongere leeftijd een of beide ouders verloren en is er een erfenis of wezenpensioen. Ik heb inmiddels van dichtbij ervaren dat een wezenpensioen verbazingwekkend hoog kan (nadruk op kan, hoeft niet) zijn.
Dan levert iemand denk ik met liefde die 1 of 2 ton in om zān ouders terug te krijgen
Wezenpensioen is toch alleen tot aan je 21e, dacht ik ? En het koppel was ouder. Ooit zelf in zoān positie gezeten, helaas.
Hmm nee tot 27 zolang je studeert. Althans, dat is wat ik ervaar haha.
Maar dat kan vroeger anders geweest zijn natuurlijk!
Zij was 27 toch? Je kan zo iets best opsparen en zo een leuke spaarpot creƫren. Beetje bitterzoet natuurlijk