Ohh ahaa! Ja bij mij is het wel een hele tijd geleden gebeurd en was dat dus opeens over. En veel schulden erna, helaas.
Dit was eerder wel toch?
Dat ze het werk erbij zeidenV
Haha wtf
Waarom zou een van de ouders overleden moeten zijn?
Mijn vriend en ik kunnen samen ook een idioot bedrag ophoesten, doordat we meerdere jubeltonnen hebben gehad en allebei fulltime werken (prima hypotheek als je al eigen geld hebt). Niet om tof te doen, maar sommige mensen hebben gewoon geluk (qua geld).
Ik vind dit speculeren echt heel naar. Waarom moet er meteen worden uitgegaan dat iemand zijn ouders zijn overleden(?!), jubelton(nen) zijn geweest etc. Er bestaan ook jonge mensen/starters die een goed salaris hebben. En wellicht betalen ze wel mee aan de huur bij haar ouders die maanden en wellicht ook niet. Heel apart dit
Ze zegt niet dat dat moet toch? Het kan⊠en dat is wel iets om in gedachten te houden voordat je (niet zozeer jij hier) de conclusie trekt dat ze vast verwend zijn. (En wat dan nog?)
Zelf zit ik ook in een vergelijkbare positie waarin we op jonge leeftijd veel geld te besteden hebben met ânormaleâ banen, vanwege (meerdere) erfenissen van heel dichtbij. De jaloezie en schuine gezichten zijn soms pijnlijk en maakt dat je jezelf wilt verantwoorden terwijl je dat eigenlijk niemand verplicht bent
Dat was idd wat ik wilde zeggen. Er wordt snel gezegd dat mensen verwend zijn, vast een jubelton krijgen etc. Terwijl geld soms op een nare wijze gekregen wordt. Maakt het niet minder functioneel in de woningmarkt (of welke markt dan ook).
Maar het gespeculeer dat mensen vast verwend zijn door hun ouders want âzij is slechts call center medewerkerâ, vind ik ook raar/naar. Als je speculeert, houd dan in je hoofd alle opties open.
Nee man het is gewoon raar om te speculeren of iemands ouders zijn overleden
Over singles had Jeroen vlg mij in een interview gezegd dat het juist ook om de âstrijdâ clash gaat tussen partners, van wat zijn de wensen en tegenstellingen.
Maw format past niet op singles
Maar een single kan toch ook moeite hebben met deze huizenmarkt, het lastig vinden om keuzes te maken en niet weten hoe diegene het aan moet pakken? Daar gaat het ook over, niet alleen de strijd onderling.
Wie is Jeroen
Wat is een jubelton? Echt nog nooit van gehoord haha
Belastingvrij schenken voor een woning.
Waarom het jubelton heet weet ik ook niet haha
Dit inderdaad, en ik kan me niet echt mega veel afleveringen bedenken waarbij er echt een âstrijdâ of onenigheid was tussen wensen. Wel een paar waar de een dan liever in x wilde wonen en de ander niet, maar dat waren niet super veel afleveringen. Maarja de maatschappij is toch al gericht op stellen dus dan kan dit er ook nog wel bij haha
Ik denk stiekem gewoon dat ze geen singles kunnen vinden waaromheen je een aantrekkelijke huizenzoektocht kunt filmen
Ik vind het wel jubelwaardig als je het krijgtđ
Klopt, slaat ook nergens op.
Hij zou het gaan onderzoeken:
@Xiomara bedoelde Martijn. Haalde hem en zân vader door elkaar
Haha ja dat dacht ik ook: jubelen om een belastingvrije ton ?
Ik was al aan t zoeken wie dit voor het eerst zo genoemd heeft maar kon t zo snel niet vinden haha
Als iemand mij een belastingvrije ton schenkt ga wel meer dan jubelen
In Beau draaide Martijn er laatst (3 weken geleden ofzo) een beetje omheen, maar impliceerde hij weer dat het niet hun schuld is maar alleen maar witte heterostellen zich opgeven. Weet niet of ik dat perse geloof â met deze huizenmarkt en met het âbewijsâ van alle afleveringen tot nu toe dat het altijd mooi wordt lijkt het me dat er vast wel meer mensen zijn die zich opgeven?