Kopen zonder kijken

Ik denk ook dat de huizenjacht lastiger wordt als stel omdat je wel met meer meningen en overwegingen te maken hebt dan in je eentje.
En dan heb ik het even niet over het aspect van overbieden/aanbod want dat maakt natuurlijk geen verschil.

Dat van die blanke stellen geloof ik juist wel. RTL wil in mijn ogen heel graag inclusief zijn.

2 likes

Maar hoeveel van dat soort discussies zien we nou per aflevering? Echt weinig, dus vind het echt een domme reden om singles bij voorbaat al uit te sluiten. Maargoed het is wat het is

3 likes

Nee bedoel ook niet de discussies, bedoel dat singles zich mogelijk minder snel opgeven omdat dat aspect niet meespeelt. Minder noodzaak voor het programma. Maar dat is ook maar gissen van mij

Hm ja ik denk dat je met deze huizenmarkt vast veel singles vindt die graag de zoektocht uit handen laten nemen en er een gesponsorde keuken, pui, trap, inrichting etc. voor terugkrijgen haha. En het ding is niet dat ze geen singles kunnen vinden hĆØ, de makers van het programma hebben gezegd dat ze singles afwijzen en alleen uit aanmeldingen van stellen kiezen.

2 likes

Inmiddels is het programma meer gefocust op de beroerde huizenmarkt en mensen die nergens tussenkomen, maar in de eerste seizoenen zag je wel regelmatig volstrekt tegengestelde moodboards, de ene partner die in de stad wilde wonen waarbij de ander een boerderij wilde, dat soort dingen. Dat is denk ik wel het oorspronkelijke idee van het programma, maar dat lukt nu misschien ook niet zo goed meer.

4 likes

Ooh dan vind ik dat ook een beetje flauw ja. Een moodboard of twee maakt toch niet zo heel veel verschil?

2 likes

Ouders die het goed hebben staat niet gelijk aan een hoop geld krijgen van je ouders zodra je een plek voor jezelf wil gaan kopen

12 likes

Ik vind die blauwe trap en de blauwe deurposten in het huis in Hilversum zo lelijkšŸ™Š

Edit: oh neeee boven ook blauwe deuren

5 likes

Ja echt zo’n vreselijke ouderwetse kleur blauw. (Zelfde kleur als die oude deuren die op de zolder waren?) als het nog mooi diep donkerblauw was was het al beter geweest…

4 likes

Net aflevering 3 in Hilversum gezien en er is echt mega veel gebeurd. Groot huis ook. Qua inrichting en kleurgebruik niet mijn smaak

Ik heb m ook net gezien. Vond t echt een heel saai stel en erger me eraan dat ze al zoveel eisen op zo’n leeftijd. 140m2, whut?! Kind je bent 28. Wat is er mis met eerst een huis wat niet helemaal groot en perfect genoeg is voor de rest v je leven

7 likes

Ik ben de voorgaande seizoenen aan het terugkijken (van nieuw naar oud), ik had enkele afleveringen van seizoen 4 gezien en tot zover alles van het nieuwe seizoen, dus nog lekker veel te kijken.

Net aflevering 2 van seizoen 3 gekeken. Starters met een lager budget voor de verandering, waarbij er een mix is van nieuw en oud (kringloop) en waar familie, vrienden en buren meehelpen met verbouwen om kosten te besparen. Heel leuk om te zien wat ze daar van gemaakt hebben! Niet mijn smaak, het is donker (veel zwart en grijs) en weinig kleur, maar wel flink opgeknapt en ze waren er heel blij mee.

5 likes

Aflevering 4 is met oudere kinderen! Ben benieuwd :smile: Weer wat anders!

5 likes

Precies wat ik ook dacht! :dizzy_face:

3 likes

Ik vond het eindresultaat echt leuk geworden! Niet een enorme verbouwing maar toch verrassend.

6 likes

Ahh dit stel/gezin is echt zooo geweldig :heart: En heel leuk om mijn woonomgeving in het programma te zien haha.

13 likes
Aflevering 4

Die oude badkamer oftewel wasstraat, wie verzint er nou zoiets wanstaltigs :sweat_smile:

9 likes

Zo leuk dit keer, met hele andere wensen. Echt mooi geworden! En lief hoe blij ze zijn voor alle kinderen en hun eigen kamers.

7 likes

Ja en hele minimale wensen vond ik! Lastige zoekopdracht maar vond het wel realistische wensen. En echt een leuk gezin, ben het nu aan het kijken.

3 likes

Ach martijn ga toch fietsen met je ā€˜huren is zonde’. Wat dan met deze huizenmarkt???

9 likes