Kopen zonder kijken

“14 ex” ik erger me nu al aan deze mensen

3 likes

Nou idd zeg…

4 likes

Beetje ballerige types wel. Benieuwd hoe dit afloopt.

2 likes

Ik verwacht 2 jubeltonnen

Minstens

Wat nu op tv is, is dat het stel die jaar bij ouders gingen wonen en last minute ineeeeens geld erbij toverden?

1 like

Geen idee haha het is pas net begonnen. Het zijn 2 kakkers, hij heeft blond haar, zij bruin haar

Oh wacht kijk je ook nu? Sorry haha ik dacht dat je al vooruit had gekeken en vroeg of dat was waar we het over hadden

1 like

Nee dat was dat stel van vorige week toch?

Ja maar de videoland mensen in dit topic waren al een week aan ‘t miepen over yuppen en jubeltonnen :grimacing: maar deze wonen iig (nog niet) bij ouders

1 like

Dat waren die leuke Groningers toch?

2 likes

Yes!

2 likes

660.000 :dizzy_face:

Ik mis het stel van vorige week nu al

1 like

Oh ja ze gaan nu bij hun familie wonen dus is het budget straks dan nog meer dan 660.000? Mijn god ga lekker zelf een huis zoeken

2 likes

Ik kijk nu het Groningse stel terug (:heart::heart:) en ik waardeer de erkenning van Alex wel dat het hier in de regio fucking moeilijk is haha. Al wonen we nu alweer 8 maanden in ons droomhuis haha.

Hekel wat dat gezeur over 2,5 uur rijden enzo.

4 likes

Yup of niet het is eigenlijk gewoon te bizar dat je voor zulke bedragen niet het huis van je dromen kan kopen. Dit programma is echt wel een mooi document van de tijdsgeest voor over 100 jaar ofzo

4 likes

Hehehe lopen zonder kijken

12 likes

hahahaha. Hij heeft trouwens echt geluk dat ie niet zijn stuitje heeft gebroken ofzo

4 likes

Omg love het gezin in aflevering 4 :smiling_face_with_three_hearts: (Videoland)

4 likes

Ik val net in op tv maar waar ze wonen lijkt ook al een best dik huis?