Ik val net in op tv maar waar ze wonen lijkt ook al een best dik huis?
Dat is het huis van een van hun ouders. Geen idee wat ze zelf qua werk doen maar je zag haar net als een soort telefoniste op een callcenter dus mijn vooroordelende aanname is dat er minstens een jubelton in zit door de rijke ouders in wiens huis ze nu verblijven. En dan waarschijnlijk ook nog een van de andere ouders.
Ze woonden eerst in een huurwoning die â14 exâ aka 1400 euro per maand was
Wat een verwende zure meid
Ahh vandaar, snapte al niet waarom ze daar weg wilden ![]()
Ja, die zo zuur deed over een doodnormale buurt
Zo jammer dat het niet dit laatste huis is hahaha
Het zijn wel kakkers hè? Zij speelt vast hockey
Hahahaha zij gooit heel haar hoofd achterover, kan zo onder dat ding doorkijken en dan zegt ze âhihihiiiii heb een vermoedenâ
Wacht maar tot je aflevering 4 ziet ![]()
echt vreselijk, bij zulke mensen denk ik altijd, doe dan niet mee? Je weet toch waar je aan begint? Voor jou 10 anderen hoor
Ik ben wel benieuwd voor hoeveel ze gaan verbouwen. Nu ik zelf in een verbouwing zit, zie ik pas hoe onrealistisch het is wat zij kunnen doen voor die bedragen. Er wordt echt zo veel gesponsord (keuken, badkamer etc) anders kan dat echt nooit wat zij doen. Dat zag ik echt bij dat huis in Groningen vorige week, ze hadden zoveel gedaan toen!
Nou dit. Als ik budget had voor kopen zou ik graag meedoen
Ik erger me echt mateloos aan dit stel. Zo onsympathiek en minachtend. Ook dat gezeur over bejaarden. Kunnen we voortaan niet alleen maar stellen zoals dat stel van vorige week laten meedoen aan kzk.
Die robertjan heeft een beetje hugo de jonge vibes
jezus wat een gezeik dit ook weer ik kan ze echt niet uitstaan
Kan iemand me spoileren en laten weten of er gedeeltes zijn waar niks mee wordt gedaan? De zolder of tuin ofzo ![]()
âOoooh wat afschuwelijk!â
het wordt met de kamer erger!!!
Hahaha dit hoopte ik al nadat ze net zo zat te zeuren over die âbetontuinâ
Ik vind het wel lekker dat Martijn altijd een beetje stookt, âtja, er moet natuurlijk wel heeeel veel gebeuren, hopelijk kunnen ze de goede keuzes makenâ