Kopen zonder kijken

Dat is het huis van een van hun ouders. Geen idee wat ze zelf qua werk doen maar je zag haar net als een soort telefoniste op een callcenter dus mijn vooroordelende aanname is dat er minstens een jubelton in zit door de rijke ouders in wiens huis ze nu verblijven. En dan waarschijnlijk ook nog een van de andere ouders.

Ze woonden eerst in een huurwoning die “14 ex” aka 1400 euro per maand was

3 likes

Wat een verwende zure meid

8 likes

Ahh vandaar, snapte al niet waarom ze daar weg wilden :sweat_smile:

Ja, die zo zuur deed over een doodnormale buurt

1 like

Zo jammer dat het niet dit laatste huis is hahaha

2 likes

Het zijn wel kakkers hè? Zij speelt vast hockey

1 like

Hahahaha zij gooit heel haar hoofd achterover, kan zo onder dat ding doorkijken en dan zegt ze ‘hihihiiiii heb een vermoeden’

1 like

Wacht maar tot je aflevering 4 ziet :joy:

15 likes

echt vreselijk, bij zulke mensen denk ik altijd, doe dan niet mee? Je weet toch waar je aan begint? Voor jou 10 anderen hoor

3 likes

Ik ben wel benieuwd voor hoeveel ze gaan verbouwen. Nu ik zelf in een verbouwing zit, zie ik pas hoe onrealistisch het is wat zij kunnen doen voor die bedragen. Er wordt echt zo veel gesponsord (keuken, badkamer etc) anders kan dat echt nooit wat zij doen. Dat zag ik echt bij dat huis in Groningen vorige week, ze hadden zoveel gedaan toen!

4 likes

Nou dit. Als ik budget had voor kopen zou ik graag meedoen

2 likes

Ik erger me echt mateloos aan dit stel. Zo onsympathiek en minachtend. Ook dat gezeur over bejaarden. Kunnen we voortaan niet alleen maar stellen zoals dat stel van vorige week laten meedoen aan kzk.

8 likes

Die robertjan heeft een beetje hugo de jonge vibes

3 likes

jezus wat een gezeik dit ook weer ik kan ze echt niet uitstaan

3 likes

Kan iemand me spoileren en laten weten of er gedeeltes zijn waar niks mee wordt gedaan? De zolder of tuin ofzo :smiling_imp:

“Ooooh wat afschuwelijk!”

2 likes

het wordt met de kamer erger!!!

3 likes

Hahaha dit hoopte ik al nadat ze net zo zat te zeuren over die ‘betontuin’

3 likes

Ik vind het wel lekker dat Martijn altijd een beetje stookt, ‘tja, er moet natuurlijk wel heeeel veel gebeuren, hopelijk kunnen ze de goede keuzes maken’

9 likes

Voor iemand die net uit een totale verbouwing komt. €135.000 voor een huis in deze staat (nieuwe uitbouw ook nog) is echt niet realistisch. Vooral niet als je alles laat doen. Vind dat zo stom aan dit programma, totaal niet waarheidsgetrouw door al die spon.

7 likes