Haha ja ik typ het hierboven ook net. Dat kan echt inderdaad nooit.
Ik hoop dat die extra 40.000 allemaal naar asbestverwijdering gaat ofzo. Maar dat zal wel niet haha
hahaha ja ik hoop ook dat er nog ergens hele gore termieten zitten
Moet je nagaan hoeveel er gesponsord wordt en wat dat financieel scheelt. Ik heb zelf net mijn badkamer laten doen en daar schrok ik me al wild. En afgelopen weekend ben ik wezen kijken voor een nieuwe pvc vloer voor ongeveer 60 m2 en dat zat al boven de ⬠5000,-.
Wij waren verslaafd aan dit programma in onze verbouwingstijd, allerlei slimme Bob trucjes in het huis gepast en gemeten. Maar na een week hadden we al door dat het zoooo veel duurder is dan KZK opgeeft als budget.
Ik wil echt dat dit programma wordt aangepast. Maximaal 450.000 budget ofzo en meer diversiteit accepteren in de selectie en niet bij voorbaat mensen met weinig budget en singles afwijzen
Daarom zou ik graag mee willen doen. Want zelf krijg je dat nooooit voor elkaar van dit geld. Maar goed, ik ben ook wel zoān visgraattrut dus perfecte match
Oh lees net hierboven dat ik eerst aan de man moet, anders mag ik niet meedoen
@kaneel laf je reacties
Het is ook echt geen gezellig stel met elkaar ofzo, ik mag ze echt niet
Haha ik voel me echt zoān zure trut maar dat ben ik ook. Vond de aflevering van vorige week zo leuk en dan krijgen we nu deze mensen echt om te janken
Maran is de zuurste
āKleineā badkamer, oude vloer die gewoon wit is geverfd, een tuin waar niks aan is gedaan⦠love to see it
Goh, stalen deurenā¦
Dat is waar, daar ga ik nooit aan kunnen tippen
Ik vind haar maar bitchy, en hem echt een balletje.
Hahahahaha sorry maar wat is Martijn heerlijk. Cameraman meteen inzoomen
Aflevering 4
Wat een leuk stel en lief gezin. En vind het tof hoe Roos de slaapkamers heeft gedaan van de kinderen.
De vader van het gezin zegt ook dat je aan de kamer al kan zien van wie de kamer is. Dus dat heeft Roos goed gedaan. Leuke aflevering!
Ik had wel gehoopt dat de kinderen hun kamers ook zouden zien op camera. Was wel benieuwd naar hun reacties.
āNatuurstenen lookā aka PLASTIC
Die vloertegels sluiten niet eens op elkaar aan?
Hebben ze nou 175.000 aan verbouwing uit gegeven ?
Die deur naar de keuken klapt toch bijna tegen het aanrecht aan of ben ik gek?