Klopt
Ik vind dat wandkleed wel echt geweldig maar ik gun ze niks
zo’n horrorkonijn naast je bed, veselijk toch
Die commode? Lekker poepluiers verschonen met je poepreet op een schapenvachtje??? Lekker zacht aan de billetjes wel, maar zal niet lang wit blijven
Leuk voor op insta
Lekker met je bil op een schapenvachtje op the grammmmm
Nou ik heb weer lekker 1,5 uur kunnen klagen maar ik hoop dat we volgende week weer een leuk stel krijgen want dat is toch een stuk leuker om naar te kijken
Oh die douche leek zo klein, denk dat automatisch het bad vol loopt als je doucht als je ziet hoe klein die ruimte er tussen zat
Jaa volgende week (deze week Videoland) is leuk! Een wat ouder stel met 5 kinderen en ze zijn zo blij de hele tijd.
Ahhh zin in!
Echt grappig hoe echt iedere week precies dezelfde opmerkingen geplaatst worden over de stellen, eerst door de videoland mensen en een week later door de tv mensen.
Hahaha ja sorry ik dacht al ooh hier ga ik reacties op krijgen maar ik bedoel ouder dan de voorgaande stellen van rond de 30
Ik lees net een interview met het stel vanavond (op de website van rtl wonen) en daar staat dat ze hier max vijf jaar willen blijven wonen
Wauw dat zou echt jammer zijn. Komt echt ondankbaar over, als je het vergelijkt met hoeveel mensen hier waarschijnlijk aan mee willen doen en die zo veel dankbaarder zouden zijn
Ik wens ze een ingestorte huizenmarkt toe
Haha ik duim met je mee. Ik vond het al een onsympathiek stel maar dit bevestigd mijn gevoel nog meer.
Het bevestigd in ieder geval wel een beetje het beeld wat ik van ze kreeg.
Alleen dat ene stel in Haarlem met dat grijze huis toch? Of meer?
Jeumig wat irritant weer dat hier wordt gepost over twee afleveringen tegelijkertijd met spoilers. Naja heb geen oplossing maar wordt wel weemoedig naar de tijd waarin dat nog niet was
Ja alleen dat stel uit Haarlem en een stel van rond de 50 jaar wat afhaakte tijdens de drie dagen bedenktijd. Dat stel uit Haarlem schijnt wel mega spijt te hebben gekregen van de verkoop van kzk huis.