Kopen zonder kijken

Zoiets heeft/had de blogger Interiorjunkie ook toch? Bij haar wel tof vind ik

1 like

Ik vind de Australische versie wel veel beter en leuker. Komt vooral omdat ik Martijn irritant vind haha

Is het daar ook in één aflevering? Of wijden ze er daar meerdere afleveringen aan (op de een of andere manier is dat echt iets Australisch heb ik het idee, zit je drie weken naar één huis te kijken)

Nee wel in 1 aflevering. Dat vond ik een nadeel aan Blind gekocht (Belgische versie) daar was het over meerdere afleveringen verdeeld.

2 likes

Jaa die kijk ik nu, echt leuk realistisch!

Haha klopt daar zijn ze goed in! Maar dit is gewoon 1 huis per aflevering. En de styliste is een jurylid van Het Blok en zij is heel fijn en goed.

1 like

Je hebt niks gemist haha, het topic is er pas sinds gisteren!

Klinkt leuk, waar kan je dat kijken?

Oh zo haha, ik snap je! Vind het ook jammer dat dit topic er niet sinds seizoen 1 al is hahaha, echt een heerlijk programma om op het forum te bespreken!

2 likes

Op Videoland. Is elke week een aflevering!

2 likes

Ik wilde dat vorig jaar dacht ik kijken maar kon het niet zien vanuit Nederland :thinking: waar kijk jij het? Of woon je in België?

Vergis je niet verbouwen is echt megaduur en dan vooral de dingen die je niet direct ziet. Ik heb vorig jaar het een en ander laten verbouwen aan de benedenverdieping (nieuwe keuken, nieuwe vloer, wat stucwerk en schilderen) ik was meer dan €30000 kwijt. En ik ga na de feestdagen starten met mijn bovenverdieping er komt o.a. dubbel glas in twee ramen en alleen dat kost me al €1500 voor alleen het glas en het plaatsen. Dan moeten de kozijnen nog en er moet nog geschilderd worden. Elke keer weer verbaas ik mij weer hoeveel het allemaal kost.

Hoe heet de Australische? Vind hem niet op Videoland haha

Gewoon kopen zonder kijken Australië.

2 likes

Ooo thanks! Had een Engelse naam verwacht haha

1 like

??? Welke aflevering is dit :confused:

Nee, Martijn vind ik echt een sympathieke man en hij doet ook altijd schattige pogingen tot humor.

Vond het heel droog hoe hij in de aflevering van gister die mensen als een creep ging opwachten achter een boom.

Ben aan het bijkijken en praktisch de helft van alle comments in dit topic aan het liken haha. Mocht je je afvragen waarom ik nu like.

7 likes

Haha ja dat kan ik ook in hem waarderen, dat lichte cynisme. Zie dat weinig op tv.

Seizoen 3 aflevering 5 :sob::sob::sob::sob:

1 like

Ik vond het eindresultaat van aflevering v gisteren in Wassenaar echt zo boring. Enige leuke was die bloesem :joy: en dat voor 6 ton, joehoe

5 likes