Kopen zonder kijken

Was er niet ooit iemand die vond dat er te weinig stopcontacten in de keuken geplaatst waren?

Aflevering 5:

Wat betreft aflevering 5, die keuken was volgens mij nog best wel open, je kon iig makkelijk de eettafel zien en het is dat er nog een deur tussen zit.
Die boekenkasten, supergaaf juist en juist handig dat het slechts simpele ikea kasten zijn, kunnen ze ten minste nog uitbreiden als ze dat zouden willen.

1 like

Dat was echt pure emotie vond ik juist wat je zag, dat kun je niet faken. Hij was ook zelf zichtbaar verrast / van slag dat hij moest huilen. Voelde voor mij wel echt alsof hij er heel blij mee was.

1 like
Aflevering 5

Maar er was toch ook asbest gevonden? Zou het niet kunnen dat ze dat budget hadden gereserveerd voor de verbouwing van de keuken, maar toen achter die 15k kwamen voor asbestverwijdering? Ik weet hier niet veel van hoor, dus misschien zijn die kosten wel helemaal niet ‘gelijk’, maar kan me wel voorstellen dat ze daarom iets hebben moeten laten.

Het stel heeft er toen 15k bij gedaan zodat het niet zou afgaan van het geld van de verbouwing. Dus dat geld was extra zodat de plannen door konden gaan.

2 likes

Maar dit is echt geen eerlijke vergelijking hoor. Eerdere seizoenen zijn zeker 2 jaar geleden opgenomen en toen was idd markt, niet alleen qua huizenprijs maar ook qua materialen, echt totaal anders. Dus dit gaat niet helemaal op.

7 likes

Wij zijn aflevering 5 aan het kijken en we zijn pas net begonnen maar wat een leuk en enthousiast stel zeg! Ik hoop dat ze een mooi huis voor ze gaan vinden.

1 like

Yeah nog een gay koppel :heart_eyes:

1 like

Haha ja meer als ik hun was geweest en erna de camera uit was :laughing: heb zelfde keuken wensen als hun en als dit het was geworden was ik niet blij geworden. Ook bob met ‘genoeg keukenblad’ vond ik dus helemaal niet haha.

5 likes

Ik kijk nu! Ben heel benieuwd naar deze afl haha

Edit: echt een leuk stel so far!

3 likes

Haha ja echt leuk.

Hoe doe je ook alweer tekst blurren?

1 like

Hahaha nee, was omdat ik zelf iets wilde zeggen maar niet spoileren. Thnx

echt leuke meiden en ik vind t huis super moii geworden. Eindelijk eens geen marmer in de badkamer haha

1 like

zoooo ik krijg echt slechte vibes van dat nieuwe stel, wat een zeikerds

2 likes

Ik vind ze juist heel leuk en enthousiast!!

7 likes

Aflevering 6

Jammer dat de tuin op het noorden ligt, maar wel chill dat ze nog een enigszins afgeschermde voortuin hebben

1 like

He, nieuw hier in dit topic maar wel groots fan!

Ik merk alleen dat ik het begin van de afleveringen een beetje te lang vind duren, ben ik daar de enige in?
Dat tekenen, die eerste paar huizen die het toch niet worden, nog een keer terug naar het stel voor geld of andere wensen.
Dit zou voor mij zoveeeeel sneller kunnen. Ik kijk nu veel via Videoland en merk dat ik veel doorspoel haha.

14 likes

Ja, ik vind die stukjes ook heel saai!

1 like

Helemaal mee eens! Ik vind een aflevering pas echt leuk worden vanaf het moment dat ze het huis hebben.

8 likes

Precies!! Merk dat ik mijn eigen huis wat te wit en te saai vind dus zit juist op wat inspiratie te wachten en niet op dat wat toch elke keer hetzelfde verloopt.

6 likes

Je helemaal mee eens. Net als die puzzeltocht. Die heeft ook zo geen toegevoegde waarde. Zou het veel leuker vinden om meer van de verbouwing te zien etc.

Ik vind ze ook echt irritant
WE LEVEN HET LEVEN ZOALS HET KOMT

5 likes