Kopen zonder kijken

Die man van die vijf kinderen denkt echt dat kinderen maken ook maar recht geeft op een groter huis he? Had je daar niet eerder over na kunnen denken :grimacing:

6 likes

Naja twee keer een tweeling
 kun je niet echt voorzien toch? :smiling_face_with_tear: of heb je t over de Belgische afleveringen

1 like

Ja BE aflevering inderdaad
Waar in het huidige huis alle kinderen overigens in 1 kamer lagen en eentje in de ouderslaapkamer
Is niet alsof je dan ineens extra hypotheek/een groter huis binnen je budget kan eisen omdat je toevallig vijf kinderen hebt, zo deed hij het wel overkomen

Dat NL stel was dat samengestelde gezin of niet? Die vond ik extreem realistisch vergeleken hiermee haha (ook gewoon een leuk gezin)

7 likes

Ja die heb ik laatst gekeken! Lieve mensen en hun enige wensen hadden ook te maken met de kinderen. Werd wel een beetje kriegel van al die kusjes tussendoor haha

1 like

Lol in de terugblik van seizoen 1 zo’n gezin die weer wilt inschrijven, die denken toch niet dat ze wéér worden uitgekozen? :joy: Ik snap hun reden 100%, derde kind erbij, geen slaapkamer meer, maar je hebt al meegedaan, pak niet de kans weg voor een ander. :sweat_smile:

3 likes

Hmm ik vatte dit meer op als een grapje van ze hoor. Ze willen ook niet weg uit hun huis en denken na over een oplossing, zoals aanbouw voor het realiseren van een extra kamer. Opnieuw inschrijven was niet serieus bedoeld volgens mij.

Ooooeeeew zoektocht in Utrecht!
Ben benieuwd

2 likes

Martijn Krabbé doet volgens seizoen mee :grimacing: (al is het me niet duidelijk of hij ook meedoet aan de zoektocht van een nieuw huis)

6 likes

Ooo vet leuk!

2 likes

Ik lees alleen nergens dat het echt in een aflevering komt? Eerder dat Bob en Roos zijn huis gaan verbouwen. Of zeggen ze dat in de podcast

4 likes

Volgende week is de laatste aflevering toch?
Heel leuk stel idd! Ik vind die Bob enzo altijd zo onaardig tegen die kandidaten maar tegen hun waren ze wel leuk haha

3 likes

Ja toen Martijn dit een tijdje geleden in Beau zei leek het ook meer alsof ze dit gewoon zonder camera’s doen. Zo van hij zocht mensen om z’n huis te verbouwen en dacht hee, ik ken Bob en Roos, laat ik hen inhuren.

2 likes

Ik kijk nu de nieuwe NLe afl en ik vind dit ook echt een verwend stel. Waaaarom willen al die jonge stellen meteen karakteristiek huis met alles wat ze maar wensen kunnen. Je kan toch ook gewoon ergens beginnen en het niet meteen als eindstation zien

5 likes

Nou precies dit. Moeilijk moeilijk, zeker in de nieuwste aflevering. Werd wel gelijk vrolijk toen die man zo intens blij was. Voelde het enthousiasme direct van die man

1 like

Lol inderdaad helemaal door het dolle heen

Ja snap ik ook wel weer, maar dat is er nou eenmaal niet in deze markt.

1 like

Lol. Deze mensen zijn dus helemaal van veilige straat en dan zie je tijdens die puzzeltocht en dat rekenen hoe zij rijden (hij rolt de hele tijd door terwijl hij uitgebreid naar buiten of naar haar kijkt)

5 likes

Maar dan in de ‘in Holland staat een huis’ versie van de verbouwing plz

1 like

Ik vind de mensen van de nieuwe aflevering zo naĂŻef. Hoezo vraag je om een villa kakelbont voor 550.000 euro, je weet toch hoe de markt is, het is geen tovenarij waarbij dat programma ineens een woning uit de lucht tovert die er daarvoor nooit was.

8 likes

Ja dit. Ben ook deze aflevering aan het kijken maar vindt ze in het begin echt onrealistisch,

1 like