Ja, ik vond het eigenlijk maar een irritant stel maar dat vond ik toch wel aandoenlijk en leuk. En dat stuk op kantoor waar ze vertelden dat ze gingen stoppen maar toch een huis hadden vond ik wel gemeen
Nou ik kon dat enthousiasme van deze mensen echt niet aan
Ik vind het laatste videoland stel een beetje irritant (Utrecht). Weet niet precies waarom. Ben halverwege
Zij praat altijd door iedereen heen
Waarom steeds āde meisjesā?
Ik heb hetzelfde, erger me vooral aan haar
Wat stom trouwens dat ze niet voor de overdracht even mochten kijken
Ik vond dat ook zo onwijs neerbuigend, zijn gewoon volwassen vrouwen!
Kom ik weer met mijn hersenspinsels over Blind Gekocht.
Ik merk wel dat ik hier toch ook veel doorspoel, veel herhalende stukjes.
Wel leuk dat ze gewoon eens niet aan alle wensen voldoen. Veel realistischer dan de NLe editie waarbij ze dan nog ergens een jubelton vandaan toveren.
Las net dit: Zo is het nu met Dyan en Vera uit Kopen zonder Kijken | RTL Boulevard
Zou me niet verbazen als ze over een jaar verhuisd zijn
Bekenden van me moesten en zouden een tuin op het zuiden en uiteindelijk hebben ze dat ook gevonden. Maar nu blijkt dat ze de meeste echt zonnige dagen binnen zitten want dan is het veel te heet in de tuin dus daar wordt nu heel veel over geklaagd. Sowieso als je volgens mij effectief kijkt naar hoe vaak je op jaarbasis in de tuin kan zitten valt dat nog vies tegen helemaal wanneer je de hele week werkt, dus persoonlijk zou ik daar niet zo zwaar aan tillen.
Vind het ook wat verwend, tegelijkertijd denk ik ook; als je het echt zo graag wilt, uiteindelijk concessies doet en nu in een huis woont waar je het niet hebt en ervan baalt. Je wist iig wat je wildeš
Vind het eigenlijk best jammer dat er zo enorm veel ruimte is goor die wensen. Heb het gevoel dat ze in eerdere seizoenen veel sneller wensen passeerde en gewoon kochten.
Ik heb ook een tuin op het zuiden en het is niet zo groot dat je heel veel schaduw kan creƫren ofzo, dus inderdaad niet te doen die hitte. Ik zou nu bij een volgend huis juist echt vol inzetten op een tuin die elke kant op mag liggen behalve het zuiden.
Bij ons precies hetzelfde. Onze achtertuin is op het noordoosten en ik kan nu heel de dag lekker chillen in de tuin. Houd er enorm van. In de vroege lente, late herfst en winterperiode is het inderdaad wat donker en grauw. Maar dan zitten we in de voortuin samen met onze buren en daardoor hebben we echt een heel leuke band met de straat. De mensen in de wijk die een tuin op het zuiden hebben vonden het in het begin heel zielig voor ons omdat we weinig zon hebben, maar zij moeten nu schaduw creƫeren en zitten in de zomerperiode vaak gewoon binnen.
Oh en straks met een baby hoef ik me niet zorgen te maken dat ze haar voetjes verbrandt aan de tegels omdat het zo ontzettend warm is.
Ik heb precies hetzelfde, zit hierdoor vrij weinig in de tuin. Het klinkt leuk maar verderā¦
Tuin op het zuiden zegt ook lang niet alles over de zon, dat hangt ook af van de diepte van de tuin, de hoogte van je huis, de bebouwing eromheen, of er misschien nog een hoekje bij zitā¦
Ik vind dat niet verwend, maar bij mij was een tuin in een range van zuidoost tot zuidwest ook een vereiste. We hadden in onze huurwoning een tuin op het noorden, en dat was prima omdat het een diepe tuin zonder bebouwing eromheen was. Koop je voor het eerst een woning, dan is dat meestal in een woonwijk met kleinere tuinen. In de weekenden zou je dan overdag geen tot een klein puntje zon hebben in je tuin. Vooral in het voor- en najaar zou ik daar enorm van balen.
Oh ik heb nav dit topic blind gekocht echt gebinged, maar wat een bizarre huizen staan daar nog zeg. Ook meer dan eens huizen zonder centrale verwarming überhaupt etc.
Wij hebben een huis met stadstuin op het Zuiden gekocht en ben nu een beetje bang geworden door deze posts
Huis met stadstuintje hier op zuiden en gaat prima. Goed beplanten, parasolletje. We kunnen al sinds eind februari buiten zitten op zonnige dagen en als de zon op zijn felst is vind ik buiten zitten sowieso nergens lekker. Kortom: het kan ook meevallen
Ohh ik geniet echt zo van Blind Gekocht. Heerlijk hoe veeleisend iedereen is in combinatie met het onvermogen om ook maar ergens doorheen te kijken. Ook gewoon geen schaamte om extreem te zeiken op tv om echt elk klein detail haha. Het lijkt me ook wel echt ingewikkeld voor Bea etc. omdat ze zo veeleisend zijn allemaal en je eerst al dat gezeik moet incasseren en ze dan daarna opeens allemaal blij zijn. In NL hoeft Bob er alleen een zwart stalen deur in te gooien en een muur door te breken om een open keuken te maken en het is al goed.