Kijkt iemand nog de NLversie?
![]()
Jaa zeker. Maar merk wel dat ik het met de week saaier vind worden. Eerste afleveringen vond ik heel leuk maar inmiddels vind ik het wel saai worden. Elke week hetzelfde liedje. Te veel eisen, concessies doen, extra budget vragen, serieuze gesprekken met Bob en Alex dat ze hun eisen moeten verlagen en dat ze hopeloos zijn op de woningmarkt nu blablaaaa en dan word er toch weer een huis gevonden uit eindelijk, komt er weer extra verbouw budget. En dan op het einde dat rondje van roos en Bob door de woning. Dat vind ik zooo cringe :â) over de 90 bij 90 tegels, de messing handgreepjes, de lekkere keuken. En Bob zegt altijd als die het huis binnen komt (bij de opleverdag) âdeze vond ik wel serieus een spannende hoor roosâ
echt hou op met me.
Hahaha dit is wel echt elke afl exact zo ja, heel erg on point ![]()
Ik kijk aflevering 2 van seizoen 3 van blind gekocht en hoezo verwacht die vrouw een hele tuin in hartje antwerpen voor dat budget. En dan ook nog zo blijven zeiken er over als ze dat huis voor t eerst ziet terwijl t voor t kind denk ik weinig uit maakt, t is ook niet alsof die nog 2 was ofzo.
Ik snap dat je wat wil maar je moet ook wel realistisch zijn vind ik. En met 4 ton in hartje antwerpen is dat t echt niet. Ik mis Bob en Alex wel.
Bleek dus dat Vera en Dyan hun âpostzegelâ in Amsterdam voor heel veel geld hadden verkocht.
Je verwacht het niet! ![]()
@moderators kan de titel van dit topic aangepast worden naar iets van huizen tv programmas oid. Er wordt nu veel meer jn besproken dan alleen kopen zonder kijken.
Veel meer? Alleen Blind Gekocht en dat is de Vlaamse variant er van. Er hoeft van mij niet meteen een topicverandering in te komen, het is niet alsof er ook andere woonprogrammaâs als Vt wonen weer verliefd op je huis of die Voor hetzelfde geld besproken worden
Er wordt hier de laatste tijd wel meer over Blind Gekocht gepost dan over Kopen Zonder Kijken, dus wellicht is een topic voor de Belgische variant een idee? Ik volg bijv alleen de Nederlandse versie en vind het verwarrend dat het bijna meer over de Belgische gaat.
Maar echt, die vrouw is niet te doen. Ten eerste gaat er nog verbouwd worden, ten tweede zeurt ze over een te kleine kamer die denk ik even groot is als menigeens woonkamer en ten derde: dit is blijkbaar wat er met hun budget te kopen is, deal with it. Een miljoen is veel, maar schijnbaar niet genoeg om aan die enorme eisenlijstje te voldoen, wat een verwende en entitlede (haha kan even het Nederlandse woord niet bedenken) vrouw.
Nou inderdaad, ze vindt zichzelf wel heel speciaal. Meid, je hebt een indoor speeltuin. Hartstikke leuk en goed gedaan, maar je bent niet de enige die hard werkt, de hele dag onder de mensen is en thuis rust wil. De meeste anderen willen dat ook en komen niet thuis in enorm vrijstaand huis met een mega tuin, count your blessings.
Ja holy shit ik erger me kapot aan die vrouw! Ben nu ook bij afl 2 en ze stopt niet met huilen en zuur kijken
Nou inderdaad, als ze echt voor duurzaamheid gingen hadden ze er geen probleem van gemaakt dat de badkamers blijven zoals ze zijn.
En dat gezin met 5 kinderen, jeetje zeg. Eerst Bea en Kelly verwijten dat ze niet weten wat het is om een gezin met 5 kinderen comfort te bieden, maar er zelf totaal niet over na willen denken wat het kost om een huis met 6 slaapkamers te kopen/verbouwen. En ik zou ook geen 5 kinderen nemen die je allemaal een eigen slaapkamer wil geven als je daar het geld niet voor hebt. Hij heeft een beetje een houding dat iedereen zich aan moet passen aan zijn keuze om 5 kinderen te nemen.
Love it dat we allemaal zoân gegronde mening over deze stellen hebben ondanks dat niet iedereen tegelijk kijkt ![]()
![]()
Wat is er trouwens gebeurd met de twee paarden van de twee mannen met alle leuke beesten? Gingen die niet mee? ![]()
Omg die vrouw van dat miljoen stel. En bizar dat je zo veel werkt met zulke kleine kinderen. En dan moeten ze beide en eigen badkamer. Nou wat dacht je van ouders die er voor ze zijn.
Heb niet gekeken naar de Belgische variant, maar typisch dat een vrouw hier wordt afgerekend op teveel werken. Dat gebeurt bij mannen nou nooit.
Denk vooral omdat die vrouw degene is met al het commentaar
Nou ik vraag me dit oprecht bij allebei af. Denk dat hier de vrouw vooral werd benoemd, omdat zij er zo over zeurde en er een punt van maakte.
Ze zijn allebei van âs ochtends vroeg tot laat in de avond weg en op het werk. Dat kan je onderling toch veel beter verdelen? En dan is de oudste zoon er ook nog. Waarom moeten zij beide er de hele dag zijn?
Zoals net ook al gezegd werd is dat zij af en toe zelfs achter de kassa zit of achter de bar staat. Neem daar gewoon iemand voor aan dan. Ze verdienen genoeg blijkbaar.
Maar goed als zij het zo willen doen. Dichterbij wonen is voor hun blijkbaar een goeie oplossing. We zien natuurlijk ook niet alles tijdens die uitzendingen. Je zag ook echt wel dat die twee meiden hun ouders misten.
Dat komt vooral omdat zij ongeveer de hele tijd dat ze in beeld was aan het klagen was en die man eigenlijk niks heeft gezegd en er wel wat positiever in stond.