Kopen zonder kijken

Ik heb de eerste net gezien!

Vond het een mwah aflevering eerlijk gezegd. Onpopulair, maar ik merk dat ik het toch iets leuker kijken vind wanneer er iets meer budget is en de wens ‘een jaren 30 huis’ is :sweat_smile: Verder wel hele lieve leuke mensen, ze hebben de funfactor!

7 likes

Ja leuke lieve mensen! Lisa leek wel nog jonger dan 27 :slight_smile: ben nu bijna bij de oplevering. Heel sympathiek idd!

Wat deden ze nou voor werk?

2 likes

Ik heb de aflevering nog niet gezien maar toen ik voor de eerste keer het voorstukje (vluchtig) zag dacht ik dat het een man met een kind was. Vond die kus al zo bijzonder. Pas de tweede keer zag ik dat het een stel was. Benieuwd naar de aflevering. Leuk dat het weer op tv is. Huilen dat je pas echt mee kan doen als je minimaal 4 à 5 ton hebt :’)

4 likes

Kleine spoiler maar dat laatste is dus niet waar, gezien aflevering 1. Ik vermoed dat ze dit hebben gedaan na al het kritiek dat volgde

Budget: 320.000

9 likes

Ik vond de eerste aflevering juist super leuk. Eindelijk weer een keer een lager budget dan de standaard 4 of 5 ton.

9 likes

Hahahah Bob ‘het zijn hartstikke jonge kinderen’. Die vibe kreeg ik ook een beetje van dit stel

28 likes

Ah, ik vind dat ze wel echt geprobeerd heeft er een warme sfeer aan te geven omdat hij dat zo mist.

1 like

Ik kijk live en ik vind het tot nu toe wel een leuk stelletje.

En leuk dat ze eens in de achterhoek zoeken :grin:

2 likes

Achterhoek? Alkmaar toch?

1 like

Haha ze zoeken in Lochem, lijkt me sterk dat ze in alkmaar terecht komen :joy:

12 likes

Oh hahaha ik heb net per ongeluk aflevering 1 van seizoen 1 gekeken :expressionless::expressionless:

@Superkonijn ja dit dus haha

Hahaha ik had dit ook zo kut

1 like

maar dat is toch ook niet zo gek, gezien ze de badkamer in 90% van de gevallen compleet onder handen nemen en daar was nu gewoon geen geld meer voor. Ik vind dit dan wel een mooie, realistische oplossing om iets te ‘pimpen’. Het zag er meteen heel anders uit voor (waarschijnlijk) relatief weinig geld.
Dit is niet de uitkomst van een compleet verbouwde badkamer

24 likes

Ja maar dat is toch ook niet gek als je 20.000 euro hebt om een HEEL HUIS op te knappen? Bij andere huizen hebben ze soms een ruime ton over. Ze hebben zoooo veel gedaan voor dat geld en de badkamer was gewoon echt prima qua staat, maar onwijs oudrrwets. Ik had het zelf ook anders gekozen maar vind het wel een vooruitgang.

14 likes

Dat meisje leek echt het jongere zusje van Dee, die ex van Enzo Knol.

Heerlijke aflevering wel, love it hoe Riski steeds “O jee!” uitriep bij het bewonderen van het huis. En echt een supermooi huis, vind het niet eens een starterswoning. Als ze er een dakopbouw op mogen zetten in de toekomst is het helemaal gigantisch.

14 likes

Het ging mij er niet echt om of t nou mooi of lelijk is, maar meer om jouw opmerking

Dit is zo ongeveer 1 van de 2 huizen in 6 seizoenen waar letterlijk geen budget is. Dus niet echt een eerlijke vergelijking met al die andere badkamers die je gezien hebt, want natuurlijk zijn die mooier als je er gewoon meer geld tegenaan smijt.

3 likes

Eens. Die combi van dat badmeubel met die houtlooktegel. Had voor hetzelfde bedrag echt mooier gekund

5 likes

Voor het budget vond ik het best aardig ingericht. Past denk ik goed bij ze.

2 likes

Mijn grootste eis zou zijn; kastruimte! Ik zie nauwelijks (kleding) kasten bij dit programma.

8 likes

Ik vond het huis juist echt superleuk ingericht. Vooral de keuken was wel echt mijn smaak en dat badkamermeubel vond ik ook mooi. Leuke mensen ook!

3 likes