Ik werd bij aflevering 3 helemaal gek van de mop, schat, lieverd aan het einde van elke zin.
Wel een duurzaam huis willen maar ondertussen gewoon 5 kinderen op de wereld zetten š„¹
Hoee kunnen die mensen allemaal zo veel geld aan een huis besteden joh. Zo bijzondere banen hebben ze niet.
Snap ik ook niet. Maar hij had wel een huis al, dus rekende zichzelf al rijk.
Dit vraag ik me dus ook altijd af! ![]()
Vond het trouwens wel jammer dat we geen update meer hebben gekregen over de verkoop van zijn huis of heb ik dat gemist? Afl 3 heb ik het dan over
Oh dat is het! Ik heb me de hele aflevering afgevraagd waar ik haar van kenā¦
Jawel, secretaresse.
Hahaha alles eens, alleen walvisgraatvloer is wel echt een term
dat is gewoon een grotere visgraatvloer.
Haha ja maar lollig dat ze dit seizoen afstappen van de visgraatvloer. En dan gewoon toch een visgraatvloer XL nemen.
Directie secretaresse! Dus dat valt ook wel mee, toch? Zit wel te denken dat het misschien in de periode was met die lage rente, dus dan kan je wel meer, maar dan nog!
Ik zag op het afgeplakte contract dat ze dat eind 2021 getekend hebben
Maar september 2021 was de markt toch nog wel op volle toeren? Of was dat dan vervolgens september 2022, toen was er wel een lichte kanteling dacht ikā¦
Toen waren de prijzen nog wel erg hoog, maar de rente wel een stuk lager dan nu geloof ik.
Ja klopt
Voor mij hoeft het blurren niet perse maar wat we nu doen is helemaal irritant. Een deel blurt wel een deel nietā¦
Daardoor is het soms ook niet helemaal duidelijk over welke aflevering het gaat als het er niet bij staat ![]()
Je moet ze echt niet te veel budget geven voor inrichting, uiteindelijk verander je toch weer heel veel
Ik snap de hele wisseling van kamers heel goed alleen niet dat ze hun slaapkamer voor de oudste meteen helemaal hebben overgeschilderd en behangen? Hij was al roze
Wilde het kindje zelf denk ik?
Ja ik snapte ook niet dat Roos zei āJa Bob en ik hebben erg lopen steggelen wie waar moest slapenā. Overleg het gewoon even?