Ben het met je eens, maar het is zijn productiemaatschappij die dit programma maakt. Helaas.
Hele leuke eerste aflevering! Leuk zoekgebied (mijn vriend en ik komen allebei uit de Achterhoek, dus we like), enthousiaste mensen en mooi resultaat met het budget dat ze hadden. En het leek er juist op dat de inrichting enorm bij ze past.
Jaaa dat inderdaad
Vond dit eens een leuk stel, realistisch en dankbaar. Nu komen er wss de rest van het seizoen weer alleen verwende yuppen
Het tweede stel is ook veelbelovend, zijn leuke mensen
afl 2
Vroeg me wel af waar die baby ineens vandaan kwam. Er was een zwangerschapsaankondiging en toen plots baby. Leek een beetje gek gemonteerd qua volgorde
Vond de tweede aflevering echt heel leuk, superleuk stel en Roos kon lekker losgaan
Aflevering 2
Ik kwam hier om precies dit te vragen haha. Ik snap er helemaal niks van. Ze zegt: precies een dag na mijn laatste vlog, toen we vertelden dat ik zwanger was, werd de baby geboren. Maar die vlog zou volgens de montage voor het aflopen van de consessieklok zijn. Ook is de indeling van het huis tijdens de verbouwing nog veranderd omdat de baby geboren was. Naja maakt ook niet zoveel uit maar wel verwarrend haha.
Leuke mensen! Eindresultaat moet ik nog kijken, maar wel aandoenlijk dat hij emotioneel werd bij de eerste bezichtiging van het huis
Edit: ik kijk nu 2 minuten verder en er lijkt iets medisch te zijn geweest, vandaar die gekke edit waarschijnlijk. Ik trek mijn geklaag weer in.
Oh my god wat zijn die mensen uit Blind Gekocht in Tervuren vreselijk onsympathiek, niet te doen. Echt onrealistische verwachtingen. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen
Afl 3 Blind gekocht Nou good call om ermee te stoppen denk, dat had Kinga wel goed aangevoeld. Het zou nooit genoeg zijn.
Aflevering 3 blind gekocht Ben ook blij, was inderdaad anders dan bij de andere koppels.
Oh en het doet zoveel pijn om Jaida zo te zien afzien door haar sikkelcelanemie. Hoop dat ze voor hun een leuk huis vinden. Ze moet zoveel bijwerkingen hebben van de ziekte als ze alleen buiten mag bij 16 graden en ze maandelijks getransfuseerd wordt.
Vond ik ook! En zoveel realistischer ook dan bij blind gekocht t.a.v. verwachtingen. Dat ze niet verwachten dat ze met 6 ton een vrijstaande villa kunnen kopen zoals bij blind gekocht wel dat stel dat met 3 ton (? ofzoiets) alleen maar miljoenenvilla’s op het moodboard had staan
Gaat hierboven om Blind Gekocht hè (België).
Jezus geef nooit al je budget aan Bob. Hij jast er bijna een ton door en geen simpele dakkapel? En de oudste moet alsnog een kamer delen terwijl baby en jongste eigen kamer hebben? De reden dat de kinderen een eigen kamer moesten krijgen was toch vooral omdat de oudste er behoefte aan had? Al met al slechte deal voor dat geld. Heb ook de indruk dat je meer waar voor je geld krijgt als je weinig geeft/hebt. (Bv ergens overheen tegelen, een mooi fornuis hergebruiken, meer tweedehands dingen, besparen op mankracht, geen onzinshit zoals een lelleke trap met verlichting)
En dan staat het huis niet eens op je voorkeurslocatie. Ben je zes ton kwijt aan een cosmetische opknapper in een wijk waar diezelfde huizen nu al ver onder de 500.000 op funda staan.
Ja ik snap niet dat ze familie etc alleen inzetten bij de lage budgetten?
Heeft zij niet een keer meegedaan over die docu van het prinses Máxima centrum? Ze komt me zo bekend voor.
Ja Hemmal kut idd! En Bob heeft makkelijk praten met z’n “als er in de toekomst meer financiële ruimte is”. Please.
Heel gek inderdaad dat die oudste twee een kamer moeten delen, ze hamerden er juist de hele tijd op dat ze aparte kamers voor de kinderen wilden. Zijn eerste plan vond ik ook al zo gek, een inloopkast voor de ouders. Volgens mij wilden die vooral kleinere maar veel kamers ipv veel ruimte. Had daar een aparte kamer van gemaakt, inderdaad met een dakkapel.
Ik vond het ook zo maf dat die oudste twee verschillende maten bedden hadden gekregen. De ene een enkele van 90, de ander een 120 of 140 ofzo. Beetje gek zo naast elkaar.
Denk een groot bed als goedmaker voor die oudste. En dat twee bedden van 120 de ruimte nog kleiner zouden maken. Fail