Kpop & Kdrama

Indoctrinatie noemen ze dat :yum:

1 like

Weer een nieuwe naam voor het lijstje

Wat vinden jullie van dit artiekel
https://www.koreaboo.com/stories/9muses-kyungri-says-shed-never-date-a-male-idol-because-they-dont-know-how-to-love-a-woman/

Ik ben benieuwd welk nieuws er morgen, wanneer ik wakker word, is :joy:

1 like

Volgens mij zijn er best wel wat mensen daar die nooit echt hebben kunnen leren hoe je normale relaties aangaat. Ze beginnen zo jong met trainen, hadden bijna allemaal een datingverbod en heb zo’n vreemde relatie met adoratie.

Wat ik wel jammer maar ook begrijpelijk vind is dat er nog geen idols zijn geweest die publiekelijke uitspraken hebben gedaan over dit alles. Ik wil dat die beerput opengaat, niet vanuit de slachtoffers, die hebben het al zwaar genoeg gehad maar van de rest.

Edit:
Also, Cl, Dara en Minzy hebben samen Bom een boeket gestuurd voor haar comeback:


Ik ga mezelf nu compleet in de waan houden dat binnen een jaar 2ne1 een comeback heeft.
:grin::grin:

2 likes

Geen belangrijk nieuws?

Hier nog een aanrader:

Nee, volgens mij had ik ergens gelezen dat een team van reporters over 3 of 4 dagen met een nieuwe lijst shit gaan komen.
Even adempauze?

1 like

Ik kan het altijd wel erg waarderen als kpop artiesten even weg stappen van lief knikken en lachen en wat dieper ingaan op wat ze mee maken. Net zoals dat interview met Miryo wat ik laatst postte. Amber Liu vertelt ook wel vaker wat over de keerzijde, net als Grace maar wat opvalt is dat het altijd idols zijn die buiten Korea zijn opgegroeid of er iig een tijd hebben gewoond. Misschien dat het voor de rest not done is om zo open te zijn? Ik weet nog dat Henry en Jimin Park bijv ook openlijk op social media en in shows hebben geklaagd dat ze geen werk mochten uitbrengen bijv. en CL.

1 like

Ik vind dit soort interviews echt leuk en interessant! Goed om te lezen dat het beter met haar gaat en dat ze goed contact met 2NE1 heeft.
Ik volg idd Grace en Christine(?), maar die zijn nooit populair geweest.
Ik vind het ook jammer dat Tiffany nooit echt de waarheid kan zeggen, omdat je echt merkt dat ze nog graag als Girls’ Generation wilt optreden.

1 like

Nee, Grace is natuurlijk voornamelijk bekend vanwege Unpretty Rapstar maar ze is nog wel actief bezig met haar carriere in Korea dus er is nog wel een soort “risico”. En Tiffany idd, die zal haar mond nooit opentrekken tot SNSD officieel eindigt.

Iets anders waar ik wel benieuwd naar ben is wat deze recente schandalen voor effect gaan hebben op de kpop industrie. Zou er misschien nu juist een soort golfbeweging ontstaan dat vrouwelijke acts nu weer prominenter in de spotlight komen. Korea is natuurlijk ook erg gericht op single fandoms dus ik ben benieuwd waar alle fans van onteerde idols heengaan.

1 like

Hier was ik ook nieuwschierig naar. Hoeveel mensen in korea gaan anders naar de popsterren kijken. De internationale fans zijn vaak wat harder mischien ligt dat ook aan de cultuur.
Net zoals je net zij over dat weinig artiesten over dit soort dingen praten. Mischien is het net als in japan dat mensen liever niet een scene maken ofso. Had vroegen interviews gelezen van internationale studenten die naar de middelbare school in japan gingen en het niet begrepen dat de japanse school meisjes niet over het aanraken in de metro’s enzo hadden en ze vaak stil bleven als iemand aan hun zat. Dat ze niet anderre wouden lastig vallen en zich schaamde.
Vind het interesant omdat als zoiets hier gebeurd popsterren vaak gelijk op twitter hun mening uiten.


Ik vind deze videos altijd zo interessant
1 like

Gaat goed met YG

Oeh, meer updates?

Oh damn.

Ow jee. Denk dat dit nog wel even door gaat


Sori’s vlogs zijn ook altijd leuk!

1 like

Daar gaan we weer
1 like

Ik kwam er net via Produsorn achter dat dit nummer is geschreven door Soyeon van G-idle. Die loopt volgens mij ook goed binnen met royalties :+1:t3:

Als je naar het nummer luistert kun je ook precies horen hoe de verdeling van de lyrics zou zijn als G idle het zou zingen.

1 like