Kpop & Kdrama

Ik volg het al vanaf het begin en ik blijf het allemaal raar vinden. Hoe diep kan je zakken?

Ja, het klinkt echt als een slechte film allemaal. Ben echt benieuwd wat voor onthullingen er nog meer gaan plaatsvinden de komende tijd.

In beter anti-YG karma nieuws:

Nog 2 dagen en dan heeft Bom haar comeback!

Ben benieuwd hoe het onderzoek gaat. Zijn er all dingen bewezen? Weet echt niet wat ik er allemaal van moet denken

Nee, volgens mij is het allemaal nog in onderzoek. Van wat ik had begrepen was Seungri van plan om deze maand zijn militaire dienstplicht te starten maar dat zou betekenen dat hij onder militair toezicht valt tenzij de politie hem voor die tijd zou aanklagen of zo?
Volgens mij heeft dat de restanten van zijn reputatie ook compleet aan diggelen geschoten. En nu is hij dus officieel verdacht in een zaak rondom een prostitutie-ring.

Via reddit kun je veel nieuws, vertalingen en samenvattingen vinden:

Wanneer verloopt CL’s contract? Echt ze moet daar zo snel mogelijk weg.

Ja maar dit echt! Save CL en Dara ook. Ze hebben allebei begin 2015 hun contract vernieuwd dus misschien dit jaar of volgend jaar?

Edit: Misschien kunnen ze allemaal weer samenkomen als 2ne1 onder Boms nieuwe label :crossed_fingers:

Wow, wat een puinhoop :open_mouth: . Prostitutie, mishandeling, misbruik, belastingontduiking, bewijsvernietiging. Het lijkt wel een maffia-film.

Jaa dit zou goed zijn! Al is MusicWorks niet moeilijk met samenwerkingen (Minzy en Sohee van P101 hebben aan veel projecten meegedaan)

Ja, ik dacht idd zoiets, dat ze aparte labels hebben voor solo dingen en dan samenwerken onder 1 label. :slightly_smiling_face:

Tof nummer en Dara’s stem komt ook heel mooi uit :smiley:

Dit voelt echt als een fijne throwback naar 2011!

Toevallig ook het jaar dat ik actief naar kpop begon te luisteren dus ik ben helemaal blij en nostalgisch nu.

Zag dat ze ook aan trenden is op Twitter dus hoop dat ze goeie reacties krijgt.

Oja wow wel lekker nummer. Old school vibe met de aesthetics van nu.

Nu wacht ik nog op een comeback van cl…

tumblr_n58z76psA31se543no4_250

Maar zonder dollen, ik denk dat iedereen dat wil. Waar is CL’s compilatie album met die 200 nummers? En waar is 2NE1’s album die Will.I.Am gemaakt heeft? Gelukkig is dit nummer een goed begin

Sorry voor de Bom spam maar ik ben echt over the moon <3

https://www.soompi.com/article/1310113wpp/park-bom-makes-a-triumphant-return-as-comeback-track-spring-tops-realtime-charts

Zo blij dat ze nu eindelijk haar ding weer doet en alle internationale fans haar steunen. Zie ook overal weer oude Blackjacks op social media opduiken :smiley:

En YG is gewoon echt niet lekker. Er liggen zoveel ongebruikte tracks en zelfs videoclips op de plank. Ik weet nog dat CL een paar jaar geleden beelden postte van haar videoclip opnames en 2ne1’s Happy clip was al 2 jaar uit voor het op Youtube terecht kwam.

Damn, er komt echt geen einde aan die schandalen :flushed:

Yong Junhyung van Highlight is uit de groep gestapt omdat hij betrokken is bij die chats.

Alle bijbehorende zaken zijn overgedragen aan het openbaar ministerie omdat er binnen de politie sprake is van corruptie wat uit chatberichten blijkt want daar hebbem ze ook agenten besproken die coverups deden en smeergeld aangenomen hebben…

Iets positiefs:

Dit nummer is echt goed

@Sjurrr hahaha, dat wilde ik eigenlijk ook plaatsen! :joy:

oh, dit is hun eerste comeback toch? Catchy :slight_smile:

Edit: Het enige wat ze van mij hadden mogen skippen in dat vrouwelijke idols nu blijkbaar ook matjes krijgen…

Nou, daar is de volgende… echt een kaartenhuis dit.

Ow jeetje ja echt een kaartenhuis. Is wel goed maar dan vraag je je af hoeveel er mee weg komen omdat ze niet bekend zijn.