Kpop & Kdrama

Ja maar dit echt! Save CL en Dara ook. Ze hebben allebei begin 2015 hun contract vernieuwd dus misschien dit jaar of volgend jaar?

Edit: Misschien kunnen ze allemaal weer samenkomen als 2ne1 onder Boms nieuwe label :crossed_fingers:

1 like

Jaa dit zou goed zijn! Al is MusicWorks niet moeilijk met samenwerkingen (Minzy en Sohee van P101 hebben aan veel projecten meegedaan)

1 like

Ja, ik dacht idd zoiets, dat ze aparte labels hebben voor solo dingen en dan samenwerken onder 1 label. :slightly_smiling_face:

1 like

Tof nummer en Dara’s stem komt ook heel mooi uit :smiley:

1 like

Dit voelt echt als een fijne throwback naar 2011!

1 like

Toevallig ook het jaar dat ik actief naar kpop begon te luisteren dus ik ben helemaal blij en nostalgisch nu.

Zag dat ze ook aan trenden is op Twitter dus hoop dat ze goeie reacties krijgt.

1 like

Oja wow wel lekker nummer. Old school vibe met de aesthetics van nu.

Nu wacht ik nog op een comeback van cl…

1 like

tumblr_n58z76psA31se543no4_250

Maar zonder dollen, ik denk dat iedereen dat wil. Waar is CL’s compilatie album met die 200 nummers? En waar is 2NE1’s album die Will.I.Am gemaakt heeft? Gelukkig is dit nummer een goed begin

1 like

Sorry voor de Bom spam maar ik ben echt over the moon <3

https://www.soompi.com/article/1310113wpp/park-bom-makes-a-triumphant-return-as-comeback-track-spring-tops-realtime-charts

Zo blij dat ze nu eindelijk haar ding weer doet en alle internationale fans haar steunen. Zie ook overal weer oude Blackjacks op social media opduiken :smiley:

En YG is gewoon echt niet lekker. Er liggen zoveel ongebruikte tracks en zelfs videoclips op de plank. Ik weet nog dat CL een paar jaar geleden beelden postte van haar videoclip opnames en 2ne1’s Happy clip was al 2 jaar uit voor het op Youtube terecht kwam.

2 likes

Damn, er komt echt geen einde aan die schandalen :flushed:

Yong Junhyung van Highlight is uit de groep gestapt omdat hij betrokken is bij die chats.

Alle bijbehorende zaken zijn overgedragen aan het openbaar ministerie omdat er binnen de politie sprake is van corruptie wat uit chatberichten blijkt want daar hebbem ze ook agenten besproken die coverups deden en smeergeld aangenomen hebben…

2 likes

Iets positiefs:


Dit nummer is echt goed

@anon76889665 hahaha, dat wilde ik eigenlijk ook plaatsen! :joy:

1 like

oh, dit is hun eerste comeback toch? Catchy :slight_smile:

Edit: Het enige wat ze van mij hadden mogen skippen in dat vrouwelijke idols nu blijkbaar ook matjes krijgen…

Nou, daar is de volgende… echt een kaartenhuis dit.

1 like

Ow jeetje ja echt een kaartenhuis. Is wel goed maar dan vraag je je af hoeveel er mee weg komen omdat ze niet bekend zijn.

Ik ben bang dat dat er best veel zijn. Het is echt om te schrikken hoe erg het met verborgen camera’s etc. in Zuid Korea is. Ik zag ooit een foto van een schroefje met daarin een camera. Vorig jaar waren er ook nog demonstraties door vrouwen. Volgens mij was er vorig jaar ook een rookie die daardoor meteen gestopt was, omdat het uitkwam

1 like

1 like

Update:

Iets positiefs:


Bom was echt goed vandaag! Hopelijk treedt ze ooit met Dara op, maar Eunji doet het ook goed!
2 likes

Jammer dat ze achter een scherm moest staan maar ik snap het voor dit eerste optreden wel.

En ze doet het hartstikke goed:D

Ben zo blij dat er nu allemaal onrechten worden rechtgezet deze week!

1 like

Mamamoo heeft ook een nieuwe single die ik niet zo heel boeiend vind maar de live performance van hun b-side vind ik dan weer echt hilarisch omdat Hwasa gedurende het hele nummer het er duidelijk niet mee eens is :joy::rofl:

Omg dat optreden😂 ik vind dat mamamoo gewoon niet dat cutesy shit moet doen, dat volwassen vrouwelijke en stoere past gewoon beter denk ik.
Ben niet gelijk fan van dit nummer… Maarja dat is wel vaker zo totdat ik het te vaak hoor en het opeena leuk wordt.